Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chromium Alpha
ei Halossa tommosia miekkoja ollu!!!

Oli, niitä ei vain voinut itse käyttää. :)

Enivei pelistä on tullut yllättäen kaksi uutta kuvaa ... edelleen moninpelistä. Katsastakaa ne vaikka uutisista.
 
Tässä kun on puhuttu aseiden tasapainosta jne. niin tuli mieleen videossa puhuneen Bungien työntekijän sanat jonka mukaan "In Halo 2, Needler is worth picking up". Eli Needlerin tehoa on varmaankin parannettu vastaamaan SMGtä luultavimmin.
 
Needlereistä

Jeps, ainakin bungie weekly updatet ovat sanoneet jo vähän aikaa, että needlereitä oltaisiin paranneltu. Ampuvat nopeampaa sarjaa ja neulat lentävät nopeammin. Ei pitäisi pystyä väistämään samalla tavalla kuin ensinmäisessä... Monet sanovat, että uusi needler on hyvin samankaltainen SMG:n kanssa.
 
PlayerOne näyttää myyvän ennakkoon tuota metallilaatikossa tulevaa Halo 2 Limited Collector´s Edition -settiä hintaan 69.95 e.

"Nyt ennakkotilattavissa todellinen harvinaisuus. Vain ennakkotilaajille tarkoitettu Limited Collector´s Edition pitää upeissa metallisisuksissaan seuraavaa:

2 DVD:tä toisessa peli, toisessa extra materiaalia.
Näin tehtiin Halo 2. Kulissien takana Bungien studiolla.
Pelin suunnittelu, animointi, musiikki ja paljon muuta.
Poistettuja kohtauksia ja hahmoja.
Kuvagalleria: piirroksista peliksi.
Kommentteja tekijätiimiltä.
Ja paljon paljon muuta... "

http://www.playerone.fi/index.cgi?action=show&page=xbox&num=309
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vollust
PlayerOne näyttää myyvän ennakkoon tuota metallilaatikossa tulevaa Halo 2 Limited Collector´s Edition -settiä hintaan 69.95 e.

"Nyt ennakkotilattavissa todellinen harvinaisuus. Vain ennakkotilaajille tarkoitettu Limited Collector´s Edition pitää upeissa metallisisuksissaan seuraavaa:

2 DVD:tä toisessa peli, toisessa extra materiaalia.
Näin tehtiin Halo 2. Kulissien takana Bungien studiolla.
Pelin suunnittelu, animointi, musiikki ja paljon muuta.
Poistettuja kohtauksia ja hahmoja.
Kuvagalleria: piirroksista peliksi.
Kommentteja tekijätiimiltä.
Ja paljon paljon muuta... "

http://www.playerone.fi/index.cgi?action=show&page=xbox&num=309

ei tamakaan ole paha hinta samassa paikassa

Xbox ja 2 peliä hintaan 129,-

http://www.playerone.fi/index.cgi?action=show&page=xbox_gear&num=19
 
Verkkokauppa.com kauppaa kans tuota metalliboxia. Ilmeisesti on sitten varmaa, että metalliboxia tulee sitten saamaan suomestakin. Jokohan uskaltais laittaa ennekkoon.
 
Hienoa! Pelkoni siitä, että tuo jäisi vain jenkkien huviksi olikin sitten väärä, onneksi. Mutta jos tuon haluaa varmasti, niin kannattanee tilata ennakkoon sillä Bungiehan totesi noiden tulevan myyntiin vain ennakkotilaajille. Käytännössähän sitä on mahdotonta valvoa, mutta uskoisin noille olevan kysyntää. Tai mitä kukin haluaa, itse ainakin pistän tuon tilaukseen :)
 
Vaikka tuo metalliboxi näyttää hyvältä niin samalla kalliilta, kun konsolinetistä saa 56eurolla niin tuo reilut 75euroa tuntuu pahalta.

edit: perkule, kerran sitä vaan eletään, lähti tilaukseen :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Olen ajatellut aina että Master Chiefin haarniskasta on muutakin hyötyä kuin hyvät suojat. Eiköhän sillä puvulla pysytytä minimoimaan rekyyliä, sekä tuomaan visiirille nuo tähtäimet. Scifi-sotilas kun kyseessä on. Näin ainakin itse perustelisin asian. ;) No kukin tavallaan. :p

Tuolta kaukaa tälläisen pengoin ja en tiedä onko jo joku samaa sanonut, mutta kyllä mielestäni on aidompaa että aseissa ei ole juurikaan rekyyliä koska Master Chiefin haarniska(?) varmaankin tekee koko ukosta hivenen voimakkaamman anyway. Kyllähän se warthoginkin heittää katoltaan oikeinpäin yhellä kädellä noin vaan.. tuskin paljoa nappaa joku rekyyli äijää silloin. Ja todellakin siihen kypärään varmaan tulee tähtäimet ja siksi niin isot, että se näyttää mille alueelle luodit jakautuu.

Toi on siis ilm. ainoa ihmisiä häiritsevä asia ja minua se ei häiritse yhtään.

I'M LOVING IT.
 
No.. kyllä meistä joku silti ilman limited editionia jää :I
Itse ennakkotilasin vasta äsken... :S

Perhana että tuo halo2:n ilmestyminen on "lykkääntynyt" kokoajan... jo monesti olen miettinyt että "enää puolivuotta halo2 ilmestymiseen" .. ekaa kertaa jo 2003 vuoden puollella.. ja yhä siihen on 5kk :P

No.. tälläkertaa se on jopa kai varmaa \o/


21wks 5days 13hrs 34mins 36secs siihen päivään..

eli 3661 tuntia 34minuuttia 36sekuntia :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
ei vaikuta olevan kovin limited tuo limited edition kun niin monesta paikasta sita voi varata ennakkoon

No, joka paikassa niitä kumminkin rajoitettu määrä..?
Itse en edes tuota Limited editionia ennakkotilannut, kun jo aikaisemmin olin tilannut ihan originaali-version.
 
Niin siitä MC:n asepuvun rekyylinpoistoista sun muusta unrealista... Useimmat ei sitä tajua että sen takia futuristisia pelejä tehään että niistä voi tehä niin hassuja ja epäaitoja ja mielikuvituksellisia, ja kaikki voidaan laittaa ihmepuvun piikkiin!
Hakkiz mun mielestä se Halon sädemiekka ei ollut tollanen kun siinä jossain kuvassa, vaan pitkä ja suora. Kuvassa se oli lyhyt ja oudon mallinen ja värinen ja vaik mitä. Sitä siis tarkoitin.
Mutta eikös se PlayerOnen 2 peliä + Xmylly ollu joku parisen tuntia kestävä tarjous joka revittiin käsistä?
 
Muuten onko halo 2:ssa xbox livessä niin että siinä vois pelata split screenillä (guest modi)? Jos on niin kuinkakohan monella pelaajalla?
 
Guestit

Mielestäni mitään virallista asiasta ei olla vielä sanottu. Todella siistiähän se kyllä olisi jos pääsisi pelaamaan nettiin kaverin kanssa samalta koneelta.
 
Ylös Bottom