Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
En kyllä ole kovinkaan innostunut tuosta kahden aseen pitämisestä kädessä kerrallaan, ellei se nyt sitten toimi vain muutamien aseiden kohdalla. Alkaa olemaan jo vähän ramboilun meininkiä kun tulee ukko vastaan konekiväärin ja plasmapistoolin kanssa.
Empä minäkään ole alun alkujaankaan pitänyt tuosta ominaisuudesta, mutta ilmeisesti (tuon ylläolevan official xbox magazinen artikkelin mukaan) ei voi kranuttaa samalla, kun pitää kahta asetta.. Se on hyvä se, antaa hieman enemmän strategisuutta jalkautuneelle väelle.

Näin näkisin tilanteen moninpelissä:
Spawnaudut jonnekin hiljaiselle aluelle ja etsit käsiisi pari battle-rifleä ja kranuja. Kuitenkaan kerkeämättä saada mitään ajoneuvoa, törmäät erääseen vastustajaan matkallasi. Vasemman kätesi liipasin napsahtaa pohjaan ja pysyy siinä oikean liipasimen antaessa pienempää tukisarjaa, kunnes ase sanoo "klik". Ditsaat vasemman aseen ja pistät vuorostaan kranua niin pirusti, pitäen samalla toisella aseella vihulaista pinnaantuneena huono-energisenä kulman takana. "Ka-Blam" sanoo kranu. End of his story.
 
Eihän tässä nyt ihan kaikkia aseita pysty pitämään rinnan, kuten tuota Battle rifleä? Luulisi että vain näitä pistooleja ja sun muita.
 
Ainakin smgt, pistoolit ja kranaatit voi yhdistellä käsiinsä. Tuskin sentään sniper riflea tai muita "kahden käden aseita" pääsee molemmissä käsissä pitelemään, vaikka Master Chief konemaisen vahva onkin.

Toisaalta ajatellen, jos kerta elitet saavat valomiekkansa ja kilvet, niin kyllä sitä itsekin jotain apua kaipaa asepuolelle :)
 
Kahta battle rifleähän MC käyttää jo siinä erästä kaupunkisotaa esittelevässä videossa.

Perustuen tuohon lehtiartikkeliin, jonka XB4ever postasi, MC voisi käyttää vaikka kahta sinkoa samanaikaisesti.. Totta puhuen kuulostaa todella omituiselta..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Korvataanko pistooli? Mitäs järkeä siinä on, pelin paras ase :mad:
No, olihan se hieman ylivoimainen muihin aseisiin katsottuna, ainakin moninpelissä.

Tämä battle rifle näyttää aivan uskomattoman hienolta, ja voisinkin olla aika varma, että siitä tulee minulle pelin lempiase..!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan filicus
No, olihan se hieman ylivoimainen muihin aseisiin katsottuna, ainakin moninpelissä.

No niin no, kaikkihan riippuu vaan pelaajista, sinko enemmänkin on ärsyttävä moninpelissä..

En tiedä onko täälä puhuttu vielä tuosta miekasta aseena, aika jännältä vaikuttaa että sellaisenkin saa nyt otettua.

Miekka
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
No niin no, kaikkihan riippuu vaan pelaajista, sinko enemmänkin on ärsyttävä moninpelissä..

En tiedä onko täälä puhuttu vielä tuosta miekasta aseena, aika jännältä vaikuttaa että sellaisenkin saa nyt otettua.

Miekka

Tjoo miekka vaikuttaa Bungien demonstraatiossa aika näppärältä peliltä. Sillä pystyy tekemään muutakin kuin vain yhtä perusliikettä (kuten Halo 1:n melee-hyökkäys). Lisäksi miekalla voi suorittaa voimakkaamman iskun, joka tappaa vihollisen sillä sekunnilla.

Mitä sinkoon tulee, niin en usko, että siitä tulee moninpelissä ongelma. Se on kuitenkin hidas, siinä on vähänlaisesti ammuksia, eivätkä raketitkaan salamannopeasti liiku. Raketin voi jalkamies hyvältä etäisyydeltä väistää helpohkosti, eikä ajoneuvokaan buusteineen vaikeuksissa ole. Ellei sitten singolla ampuva saa lukittua rakettia kohteeseen... :rolleyes: Enivei Halo 1:ssä aseiden tasapaino oli sen verran hyvä, että iköhän tässäkin jokainen ase ole oikein käsiteltynä enemmän kuin käyttökelpoinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Ellei sitten singolla ampuva saa lukittua rakettia kohteeseen... :rolleyes:

Voisi olla jopa ihan toimiva idea ajoneuvojen kohdalla. Esim. lentohärpäkkeiden ampuminen voi muuten olla tuskallisen vaikeaa, mutta lukittuvalla singolla niidenkään ylivalta ei olisi niin suurta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Voisi olla jopa ihan toimiva idea ajoneuvojen kohdalla. Esim. lentohärpäkkeiden ampuminen voi muuten olla tuskallisen vaikeaa, mutta lukittuvalla singolla niidenkään ylivalta ei olisi niin suurta.
Eikö tästä ole ollut keskustelua? Halo 2:seen tulee siis Rocket Launcheriin ja Plasma Swordiin lock-on mahdollisuus, eli pidät tähtäintä kohteessa muutaman sekunnin, niin kohde lukkiutuu. Rocket Launcherissa se hakeutuu kohteeseen ja Plasma Swordissa lukittuminen antaa mahdollisuuden erilaisiin liikkeisiin, kuten esim. Hakkiz mainitsi.

Tuossa linkki IGN.comin hands-on-multiplayeriin: Tadaa! Se on se toinen kappale ylhäältä.
 
Onkos tämä sama video kuin aiemmassa linkissä? En pysty tarkistaa mun yhteyksillä...:(

Ai niin, USA:n julkaisu on kuulemma 9.11.2004.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper
Ai niin, USA:n julkaisu on kuulemma 9.11.2004.


Xboxfinistä napattua:

Halo 2: uusia kuvia 11.05.2004

Odotetusti Bungie on nostamassa peitettä Halo 2:n yltä pois, nyt kun E3-messut ovat jo ovella. Vielä ei tarjoiltu uutta traileria, mutta kahdeksassa uudessa kuvassa voi lepuuttaa silmiään odotellessa. Samalla Bungielta tuli muitakin julkistuksia, joista tärkeimpänä se ilmoitti pelin julkaisun olevan 9.11.2004. Pelistä tulee normaalin version lisäksi myyntiin Collectors Edition tupla-DVD, joka sisältää pelin lisäksi mm. videoita pelin tekemisestä, kuvagallerioita ja poistettuja välipätkiä sekä hahmoja. Ja kaikki tämä hopeisessa metallilaatikossa. Collectors Editionin saapumisesta Eurooppaan ei ole mitään takeita ja Jenkeissäkin sen saa vain ennakkotilaamalla pelin.

Julkaisupäivämäärä ei sitten koske pelkästään jenkkejä - btw.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
jenkit ilmoittaa ensin paivan ja sitten vasta kuukauden (eli 11.09.2004)

Väärin, jenkit ilmottaa ensin KUUKAUDEN, sitten vasta päivän. Julkaisu on 9. päivä marraskuuta 2004.
 
Voi teitä jotka puhutte pistolan kuoppaamisesta! Eikös peliin tuu vielä toinenkin pistoolimalli:D Luulis että se huono assault rifle korvattais jollain. Nyt tiedän, videon katottuani, millainen on se "Realistisempi zoomi", se ei ole semmonen tosiaankin Haloon sopimaton huojuva tähtäin, joka on esim. Splinter Cellissä ja DoDissa. Siinä on vaan rekyyli, mikä sinäänsä jo ärsyttävää omasta mielestä. Luulin että Halon ja Unrealin ja muiden futurististen ja surrealististen (Osaan jo käyttää hienojakin sanoja :cool: ) pelien vahvuus on juuri se, ettei tarvitse tehdä tylsää aitouden kustannuksella. :rolleyes: En tiennykkään että miekalla saa tehtyä komboja, aika erilainen ku luulin, ei Halossa tommosia miekkoja ollu!!!
 
Ylös Bottom