Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Noniin, kuten Xboxfinin uutisista käy ilmi, Halo 2:ta ei nähdä kaupoissa ennen ensi syksyä. Jotenkin tämän tiesi jo silloin, kun Robbie Bach sanoi, että "Halo 2 tulee sitten kun se on valmis"...
Mutta sentäs yksi uusi kuva.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Peli on varmasti tärkeä myös Microsoftille siinä mielessä, että Liven kysyntä voi olla hyvin pitkälti kiinni Halo 2:n Live-tuen toimivuudesta -- olettaen että peli on vähintään yhtä hyvä kuin edeltäjänsä.
No ei aivan. Kaikilta katsos kun ei Liveä löydy.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Ja yksinpelihän voi jäädä huonommaksi, kunhan vain Live-tuesta ja -ominaisuuksista tehdään tarpeeksi hyvät.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
No ei aivan. Kaikilta katsos kun ei Liveä löydy.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper
Jep, mulle ainakin on yksi lysti Liven toimivuus. Jos moninpeliin haluavat jotain uutta niin mulle kävisi vaikka kamppanjan pelaaminen 4 pelaajan co-oppina joko samalla ruudulla tai kahdella telkkarilla.
Vähän sama juttu, Livetin muutaman kuukauden kunnes kyllästyin. XBoxilla yksinpelit, PC:llä nettipelit.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper
Jep, mulle ainakin on yksi lysti Liven toimivuus.
Mulla vähän eri juttu. Enpä taida ostaa enää peliä jossa ei ole live-peliä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Vähän sama juttu, Livetin muutaman kuukauden kunnes kyllästyin. XBoxilla yksinpelit, PC:llä nettipelit.
Co-Oppina Halo2:n läpipelaaminen voisi kyllä kallistaa takaisin hetkeksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Mietin tätä aihetta eilen illalla ja ajattelin, että olisi hienoa jos yksinpeli ja moninpeli voitaisiin jotenkin sulauttaa toisiinsa. Eli vaikka se co-op Liven kautta. Eipä tarvisi rahdata kahta Xboxia verkkokaapelin ulottuville, vaan voisi milloin vain missä vain pelata peliä eteenpäin kaverin kanssa.. Omasta mielestäni ainakin tuo olisi hienoa, mutta tuskinpa toteutuu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Toivottavasti näin ei tule käymään, mutta, jos Halo 2 ei ilmesty kesällä eikä sen jälkeenkään, saattaa koko peli ilmestyä vasta Xbox 2:lle. Vai olisiko tämä mahdollista?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper
Uudessa CVG:ssä on juttu Halo 2 vs Killzone. Sisältää 23 uutta (?) kuvaa.