Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pasodoble
Tosiaan, pelikuvia/videoita ei ole pahemmin liikenteessä. Mistähän se johtuu?
Kuitenkaan ei niin hirveesti siihen julkkariin ole aikaa... toiveajattelua...

Parempi vain. Ennen ensimmäisen Halon julkasua tuli katsottua jokaikinen pelivideo, minkä netistä vaan sai. Tämän takia, ei jäänyt kauheasti yllätyksiä itse peliin. Itseasiassa ainut asia, joka pelissä tuli suoranaisena yllärinä oli Flood. Eli antaa Bungien keskittyä itse peliin eikä spoilaavien videoiden ulossuoltamiseen.

Minulla kun tuppaa tuo itsehillintä pettämään, jos joitain videoita/kuvia julkaistaan jostain paljon odottamastani pelistä...
 
Osuva pointti "DemonWithin"!!

Jos sitä pystyis täysin komerosta ryömimään, kun HALO2 on kaupoissa, ni vois olla kokemus aivan toisella tasolla!

Minulla kävi "lähes" näin, kun aikoinaan ostin Xboxin. Eka oma pelikonsoli ikinä!! :D No junnuna oli nintendo velipojan kanssa (kaunsitten).
Eka Xbox peli oli tietty HALO. Ja voi juma, kyllä se ainaki mun pimennosta ulostulleen konsolipelaajan tajunnan räjäytti! Ja vieläki Halottaa!

Tuo HALO2 -pelivideo sieltä pelimessuilta kyllä "riittää".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pasodoble
Osuva pointti "DemonWithin"!!

Jos sitä pystyis täysin komerosta ryömimään, kun HALO2 on kaupoissa, ni vois olla kokemus aivan toisella tasolla!

Minulla kävi "lähes" näin, kun aikoinaan ostin Xboxin. Eka oma pelikonsoli ikinä!! :D No junnuna oli nintendo velipojan kanssa (kaunsitten).
Eka Xbox peli oli tietty HALO. Ja voi juma, kyllä se ainaki mun pimennosta ulostulleen konsolipelaajan tajunnan räjäytti! Ja vieläki Halottaa!

Tuo HALO2 -pelivideo sieltä pelimessuilta kyllä "riittää".
Suosittelen että tulisit pelailee Haloa nettiin xboxconnectilla! Siellä saat otta miehestä mittaa...
 
Fiddu ku eioo nettii! Eikä kehtaa duuniinkaan konsolia tuoda!:rolleyes:

Tässä kun kiireiltään joutaa, ni seuraava projekti kotona on nettiyhteyden hankkiminen. LIVEä ja surffailua silmälläpitäen.

Kyllä silti kiinnostaa. Mitenkäs tämä xboxconnect käytännössä saadaan toimimaan? Löytyiskö jotain linkkiä/paikkaa mistä saa detal -tietoa kytkennöistä/järjestelyistä/hankinnoista/vaatimuksista ym. liittyvästä!?

Ei kannata tähän hirveesti asiasta ruveta kirjottamaan, pysytään alkuperäisessä aiheessa! :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raato
Joku mestari joskus sanoi: ja oli aivan täysin todellakin oikeassa. Kiitos.

Juu, kyllähän se Halo-toiminta siinä vetää puoleensa Co-opilla ja ilmankin. Loistavan hauskaahan se on vieläkin. Onneksi. Kunhan ei tyydytä toistamaan itseään.
 
Re: Milloin myyntiin?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
Onko herunut mitään uutta tietoa Halo2:Sen julkaisusta?
:o

Bongasin USAn Xbox sivustolta Halo2:lle julkaisiajankohtaa. Siellä seiso näin "Street Date: March 2004"!!

Eli jos maaliskuussa 2004 tulee jenkkilässä myyntiin, ni mitähän se tahtoo olla sitten täällä Suomessa? Onko se viive 2 kuukautta vai enempi? Mitä olette mieltä?
 
Periaatteessa jos tuo maaliskuu pitää paikkansa, olisi mahdollista että Halottamaan pääsisi jo huhtikuussa niin kuin jossakin jo hehkutettiinkin. Toivotaan, että tekevät kunnolla loppuun ja saadaan hiottu ja valmis peli, eikä mitään leikkelyä enää. Ihan jännittää jo ajatella pelin kenttiä :D
 
Itseäni hieman pelottaa tuo Halo 2: Esim. se yksi screenshotti, jossa brutet vartioivat sitä ovea, ja tämä dokumenttivideo, mikä hiljattain tuli nettiin: siinä kun näytetään hieman uutta materiaalia Halo 2:sta(mm. se käytävä, missä MC kolkkaa yhden coven, heittää kranaatin ja porukkaa lentää). Juolahti vaan mieleen, ettei peli vain toistaisi itseään liikaa ykkösosasta. Tietenkin Covenanteilla on oma teknologiansa ja arkkitehtuurinsa ym. mutta voisivat joitain uudistuksia tehdä. Tosin ei parin sekunnin ja yhden screenshotin perusteella voi mitään sanoa, mutta tuli vaan mieleen...

Älkää käsittäkö väärin, en hauku peliä (mitäs sitä hyvää muuttamaan), mutta pienoinen epävarmuus kalvaa sisimmässäni...
 
Varmaan ihan hyvä suhtautua Halo 2:een varauksella. Eihän sitä ole kiveen kirjoitettu, että pelistä tulisi seuraava messias. Lisäksi liiaksi hypen mukaan antautuminen voi jo itsessään aiheuttaa pettymyksiä, vaikka peli hyvä olisikin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Lisäksi liiaksi hypen mukaan antautuminen voi jo itsessään aiheuttaa pettymyksiä, vaikka peli hyvä olisikin.

Totta. Itselläni on käynyt niin monesti. Peli on _aina_ pettymys jos siltä odottaa paljon. Siispä ei kannata odottaa pelejä. Ne tulevat sitten kun tulevat. :D
 
Onkohan siinä niitä perkeleen Floodeja...Jos on niin saattaa olla että jää jo sen takia kaupan hyllylle:mad:
...Vastaushan saattaa löytyä ketjusta mutta en ehdi(eli jaksa) etsiä.
 
Onko tietoa!?

Tukeeko HALO2 laajakuvaa (16:9)? En mistään löytänyt vastausta. Onko kukaan kysellyt / nähnyt aiheesta puhuttavan.

Olis enempi ku hyvä juttu.

Floodeista. Mun käsittääkseni ne hävis sen HALO-renkulan mukana. Nämä jannut jotka on nää kirjat lukeneet voisivat tietää!? Floodit oli kuitenki ihan hauskoja, vähä vaihtelua siihe pelitunnelmaan. Nämä säntää silmittömänä heti päälle ku taas muut (mm.covenantit) kyttää ja piilottelee aina ku mahollista.

Ihan sama ketä sieltä tulee vastaan, kohan tulee!
 
Kyllä MA5B lakaisee tieltään kaikki mitä vastaan sattuu, paitsi elitejen shieldit. Harmi kun kakkosessa perusasetta on vaihdettu, mutta on kai se niinkin että vaihtelu virkistää. Mutta kyllä MA5B oli paras perusase mitä peleissä on ikinä nähty, tosin vain IMHO.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pasodoble
Onko tietoa!?

Tukeeko HALO2 laajakuvaa (16:9)? En mistään löytänyt vastausta. Onko kukaan kysellyt / nähnyt aiheesta puhuttavan.

Olis enempi ku hyvä juttu.

Floodeista. Mun käsittääkseni ne hävis sen HALO-renkulan mukana. Nämä jannut jotka on nää kirjat lukeneet voisivat tietää!? Floodit oli kuitenki ihan hauskoja, vähä vaihtelua siihe pelitunnelmaan. Nämä säntää silmittömänä heti päälle ku taas muut (mm.covenantit) kyttää ja piilottelee aina ku mahollista.

Ihan sama ketä sieltä tulee vastaan, kohan tulee!
En usko, että on mahdollista että tämän kaliiberin pelissä ei olisi laajakuvatukea..eiköhän m$ pidä huolta, että heidän ykköstuotteessaan on kaikki mahdolliset herkut.

Luin tossa hiljattain EDGE lehden artikkelin (http://halo.bungie.org/pressscans/display.html?scan=edge_equip.2003 sivu 6 koskee tätä asiaa) missä kerrottiin vähän halon taustoja ja mm. että floodeista oli tarkoitus tehdä älykkäämpiä, mutta aika alkoi loppua ja AI jouduttiin jättämään hieman vajaaksi. Ja sitten siinä myös pohditaan dilemmaa, että pitäisikö bungien jättää floodit yksinkertaisiksi ja "tyhmiksi" vai pitäisikö heidän tehdä ne halo 2:een sellaisiksi kuin ne alunperin pitikin olla.
Tähän kysymykseen bungie vastaa vain, että Halo 2:en AI tulee olemaan paljon paranneltu.

Eli ilmeisesti kyllä floodit on tulossa myös halon jatko-osaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti

Eli ilmeisesti kyllä floodit on tulossa myös halon jatko-osaan...

Kuinkakohan uusi tuo artikkeli on, kun minä olen ymmärtänyt, että floodia ei enää nähtäisi. En oikein muista mistä tuon olen kuullut, mutta ainakin siitä ensimmäisestä teaser trailerista saa sellaisen käsityksen, että ne on jo nähty.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti

Eli ilmeisesti kyllä floodit on tulossa myös halon jatko-osaan...

hmm...:p

EDIT: <SPOILERI VAARA>

Halo: The Flood-kirjan lopussa kerrottiin mitä noille floodeille tapahtui. Ihmiset saivat vallattua sen Covenanttien piäaluksen Truth and Reconciliationin, ja olivat sillä lähdössä kohti maata. Jotkut miehistöstä taisivat huomata ennen kuin alus ehti lähteä että mukana oli floodeja, joten he urheasti räjäyttivät koko aluksen paskaksi ennen kuin se ehti karata minnekään. Niinpä yksikään floodi ei selvinnyt siis kirjan mukaan pois Halolta. Toisien Halojen olemassaoloa ja niiden sisältöähän sitten voi spekuloida...

<SPOILERI VAARA END>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Kuinkakohan uusi tuo artikkeli on, kun minä olen ymmärtänyt, että floodia ei enää nähtäisi. En oikein muista mistä tuon olen kuullut, mutta ainakin siitä ensimmäisestä teaser trailerista saa sellaisen käsityksen, että ne on jo nähty.
Artikkeli on vain muutaman kuukauden vanha, mutta itseasiassa bungiehan ei itse siinä mitään sano floodiin liittyen vaan artikkelin kirjoittaja vain mietiskelee. Eli ehkäpä bungie haluaa pitää tämän asian mysteerinä, koska ei paavin kertoma ratkaisukaan täysin pois sulkeva ole...
 
hmm

Ite näin jonkun vähän vanhemman artikkelin, muistaakseni jossain edgessä missä oli kuvia esim floodeista jotka lentää ghousteilla ja bungie puhu miten niiden oli tarkotus pystyy käytttää välineitä ja tehä kaikkee muuta mahollista. Sanoivat siinä että flood tulee paranneltuna halo kakkoseen... ei valitettavasti enää muistissa missä lehdessä se artikkeli oli.
 
Ylös Bottom