Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Play.comissa ennakkotilattavana. Ilmestymispäivä 20.12.2003.

Joo, niinhän ne väittää, mutta bungiehan on nimenomaan sanonut, että halo2 ei tule tänä vuonna.

Ei kannata uskoa kaikkea mita lukee.
 
Toivon, että eivät kiirehtisi julkaisun kanssa vaan viimeistelisivät ja tekisivät kaikin puolin loistavan pelin. Hyvää kannattaa odottaa.
 
Toisaalta TeamXboxin foorumeilla joku väitti puhuneensa Microsoftin Xbox aluevastaavan (tms.) kanssa, joka kertoi että Microsoft olisi painostanut Bungieta kiirehtimään Halon kanssa jotta peli ehtisi joulumarkkinoille.

Loogista? Kyllä.

Totta? :o

Mutta samaa mieltä olen epun kanssa, eli mieluummin täysin valmis peli joskus 2004 kuin joku puolivalmis purkkaviritys.
 
Onko missään ilmotettu sitä, että montako pelaajaa voi olla yhdellä koneella??
Pelottaa vähän, että jää yhteen Liven takia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Farm-Boe
Onko missään ilmotettu sitä, että montako pelaajaa voi olla yhdellä koneella??
Pelottaa vähän, että jää yhteen Liven takia...

Voi taata, että neljä. Mutta Livessä voi pelata vain yksi pelaaja per kone, jonka tuki tulee Halo 2:n ( \o/ ). Kuten Halossa, tulee kakkoseen varmasti cooppi - toivottavasti neljän pelaajan - ja multiplayer-moodit.

Olisipa jo uusivuosi.
 
hmph, huono tuuri minulla...
Elisan yhteydet ulkomaille tuntuvat olevan aivan tukossa, tuosta yhdestä paikasta olisi kestänyt 2 ja puoli vuorokautta ladata! :mad:
 
Halo2 pätkä

jooh.. ite oon nähny ton saman pätkän käsi kameralla kuvattuna ja se oli jo sillon törkeen siisti... noi kaikki download mestat sattuu vaan olemaan aika jumissa.
 
Huh. Tuli ihan kyyneleet silmistä kun katoin tän videon, oli kyllä niin mahtavan näköinen tämä halo 2. Tunnelmakin näyttää olevan tuossa pelissä kohdallaan, koska jo videota katsellessa oli aivan mukana.
Ainut mikä tossa paisto aika kirkkaasti silmiin tokalla/kolmannella katselu kerralla oli kuvioituen tekstuurien puuttuminen, sen huomaa esim siinä warthog jeeppi kohdassa kun kattelette niitä talonjen seiniä ja muuta maastoa.
Mutta ei tuo silti ruman näköinen ollut, vaan päinvastoin aivan älyttömän hieno.
Väri palettia on käytetty sopivasti (ei ollut niin ärsyttävän tumma kuin mitä nykyään FPS pelit ovat), Peilaukset ovat hienot ajoneuvoissa ja mm. chiefin puvussa ja räjähdykset olivat komeita kuten sen ison plasmatykin jonka pari hornettia kävi räjäyttämässä.
Iso plussa oli myös että chieffikin oli vähän enemmän puheliaalla päällä eikä ollut kuten GTA3:ssa päähenkilö joka ei sanonut koko pelin aikana mitään :) (ei siis Vice City)
KERRASSAAN LOISTAVA VIDEO !
 
Tuli kyllä todellakin tippa linssiin kun katsoi tuon hyvälaatuisen E3 videon. Videossa kokoajan kunnon Halo-meininki päällä ja loppu kruunaa kaiken:
Cortana: Betch you can't stick em.
Master Chief: Your on.
Aijai, kyllä Xboxaajille tulossa makeat ajat.
 
Halo2

aika köyhää on jos netissä voi pelata vaan yks per kone, varsinkin kun sen ei pitäis olla mitenkään vaikeaa laittaa mahdollisuus pelata nyt edes kahestaan, tai vaikka nelistään netissä. Muutenhan toi peli vaikuttaa aivan uskomattoman siistiltä *kuolaa*. Ois siistii kun ois joku saitti jossa vois antaa omia ideoitansa bungien tiimille luettavaks, faneilla on yleensä aina ideoita peleihin, joskus hyviäkin sellasia. Anyway, mä pistän tähän pari omaa ideaa :D

1. mahdollisuus pelata netis enemmän kun 1/kone

2. uusi kranaatti tyyppi: Multi explosion plasma granade, niinkun plasmakranu jossa on pienempi räjähdysteho, mutta räjähtää kolme kertaa ~ sekunnin välein, tarttuu tietenkin kiinni.

3. toinen kranaatti tyyppi: Pressure wave 'nade, elikkä kranu jossa ei tuhovoima ois välttämättä paljon mitään, mutta siinä ois iso räjähdys alue joka lennättäis kaikkea tehokkaasti, hajottais muodostelmia yms, jos fysiikka enginessä on vahingon tunnistukset riippuen vauhdista millä kaikkeen osutaan niin viholliset vois myös menettää siitä jos ne lentää kovaa jotakin päin (esim maata tai seiniä)

4. Knockback added to weapons. Eli esim haulikko sais heittää vihollisia taakseppäin aika reilusti, mutta vähemmän tehokkaatkin aseet sais aiheuttaa pientä knockbackia.

5. Mahdollisuus pitää kranaatteja kädessä samalla tavalla kun wolfissa, elikkä kun pistät kranu napin pohjaan alkaa kuulua klikkejä ja viidennellä (tjsp) räjähtää. Tämä ei toki toimisi plasmojen kanssa koska niiden pitää olla kiinni jossain ennenkun ne räjähtää.

6. Plasma kranut sais jäädä kiinni myös seiniin ja kattoon.

7. Multiplayerin pitää olla tiimipohjanen, tai ainakin siinä pitää olla joku tiimipohjanen moodi :D

8.Enemmän erilaisia vihollisia, mielellään vaikka uus alien rotukin (tää onkin kai tulossa muuten :eek:)

9. (paljon) Vaikeempi co-op moodi ja co-op pelattavaksi myös netin välityksellä.

10. Helvetisti unlokattavaa sälää, jota saa esim vetämällä tasoja nopeesti läpi, menettämällä mahollisimman vähän tai jollain vastaavilla tavoilla että haastetta riittää.

11. "Tehtävä moodi" jossa pitää tehä kaikkia kivoja pikku tehtäviä jotka on luonnollisesti sairaan vaikeita, tai vähintäänkin osa on vaikeita. Esim vaikka ammu viittä grunttia vastaan vähintään kolme headshottia tjsp.

12. Osuma alueet korostetummin mukaan. Headshotin kuuluu tehdä aivan sairaasti vahinkoa, joka tilanteessa. Sen pitäisi olla suojienkin läpi selvästi tehokkaampi (halo ykkösessä ei ainakaan näin ollut)

13. mahdollisuus tehdä pieniä evasive hypähdyksiä painamalla kaksi kertaa samaan suuntaan.

pistäkää vähän kommenttia näistä jos jaksatte...
 
Re: Halo2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet

1. mahdollisuus pelata netis enemmän kun 1/kone
Pitää ottaa kuitenkin hardware huomioon, kuinka hyvin nettiyhteydet ja Xbox sietäisivät tätä?

2. uusi kranaatti tyyppi: Multi explosion plasma granade, niinkun plasmakranu jossa on pienempi räjähdysteho, mutta räjähtää kolme kertaa ~ sekunnin välein, tarttuu tietenkin kiinni.
Toki hauskahan tuollainen olisi, mutta tarvitseeko tuota oikeasti? Jos liikaa kranuja pistää peliin niin niiden kanssa menee sekaisin.

3. toinen kranaatti tyyppi: Pressure wave 'nade, elikkä kranu jossa ei tuhovoima ois välttämättä paljon mitään, mutta siinä ois iso räjähdys alue joka lennättäis kaikkea tehokkaasti, hajottais muodostelmia yms, jos fysiikka enginessä on vahingon tunnistukset riippuen vauhdista millä kaikkeen osutaan niin viholliset vois myös menettää siitä jos ne lentää kovaa jotakin päin (esim maata tai seiniä)
Tälläinen kranaatti olisi kyllä käytännöllinen, jos vain fysiikka engine kestäisi sen. Hienostihan jo Halossa gruntit lenteli kun jäivät liian lähelle kranaattia.

4. Knockback added to weapons. Eli esim haulikko sais heittää vihollisia taakseppäin aika reilusti, mutta vähemmän tehokkaatkin aseet sais aiheuttaa pientä knockbackia.
Halossahan oli jo jotain tuohon suuntaan, pistoolilla pysähtyivät jotkut covenantit kuin seinään. Mutta vaikeuttaisi pelaamista jos tuollaisilla sitten ammuttaisi Master Chiefiä.

5. Mahdollisuus pitää kranaatteja kädessä samalla tavalla kun wolfissa, elikkä kun pistät kranu napin pohjaan alkaa kuulua klikkejä ja viidennellä (tjsp) räjähtää. Tämä ei toki toimisi plasmojen kanssa koska niiden pitää olla kiinni jossain ennenkun ne räjähtää.
Luulisi, että tuohon aikaan kranut olisivat jo aika käyttäjäystävällisiä, Halossa oli helppoa kun vain nappia painamalla heitti kranaatin ja nopeasti.

6. Plasma kranut sais jäädä kiinni myös seiniin ja kattoon.
Tämä saattaisi olla aika hyvä kikka, mutta samalla pitäisi tehdä proxykranut jotka räjähtävät liikkeestä.

7. Multiplayerin pitää olla tiimipohjanen, tai ainakin siinä pitää olla joku tiimipohjanen moodi :D
Varmasti tuleekin tiimipohjaisia multiplayermoodeja, ainakin luultavasti.

8.Enemmän erilaisia vihollisia, mielellään vaikka uus alien rotukin (tää onkin kai tulossa muuten :eek:)
Totta, prophetit ovat uudet covenantit mukana ja sitten on myös yksi uusi rotu joka korvaa floodin(Jee!), luultavasti ne forerunnerit.

9. (paljon) Vaikeempi co-op moodi ja co-op pelattavaksi myös netin välityksellä.
Jonkinlaista säätöä tuo co-op kyllä vaatii, esim. enemmän vihollisia kuin yksinpelissä.

10. Helvetisti unlokattavaa sälää, jota saa esim vetämällä tasoja nopeesti läpi, menettämällä mahollisimman vähän tai jollain vastaavilla tavoilla että haastetta riittää.
Nämä ovat aina hauskoja.

11. "Tehtävä moodi" jossa pitää tehä kaikkia kivoja pikku tehtäviä jotka on luonnollisesti sairaan vaikeita, tai vähintäänkin osa on vaikeita. Esim vaikka ammu viittä grunttia vastaan vähintään kolme headshottia tjsp.
Tämä ja 10. kohta ovat kuitenkin vain sellaista sälää, pelintekijöiden pitäisi käyttää aikansa paremmin. Toki nämä pidentäisivät pelin ikää.

12. Osuma alueet korostetummin mukaan. Headshotin kuuluu tehdä aivan sairaasti vahinkoa, joka tilanteessa. Sen pitäisi olla suojienkin läpi selvästi tehokkaampi (halo ykkösessä ei ainakaan näin ollut)
Itse asiassa Halossa oli jo nähtävänä jonkinlaiset osumakohdat, sniperilla kannatti aina ampua eliteä päähän.

13. mahdollisuus tehdä pieniä evasive hypähdyksiä painamalla kaksi kertaa samaan suuntaan.
Vaikka joku kuperkeikan tapainen olisi ihan käytännöllinen.

pistäkää vähän kommenttia näistä jos jaksatte...
Pistetty. :)
 
ne kranut

Luulisi, että tuohon aikaan kranut olisivat jo aika käyttäjäystävällisiä, Halossa oli helppoa kun vain nappia painamalla heitti kranaatin ja nopeasti.

edelleenkin minun mielestäni mahdollisuus pitää kranuja kädessä ja heittää ne vasta vähän ennen räjähdystä parantaisi kranaattien tehoa, koska silloin ne olisi paljon vaikeampi väistää. Lisäksi kranaatit voisi tällöinkin heittää nopeasti vain painamalla liipaisinta.

Tuli mieleen pari uutta ideaa:

14. potku hyökkäys, joka nostaa vihollisia vaikka hieman ilmaan. Samaan aikaan voisi tietenkin ampua kuin potkii, mutta hemmetin hauskaahan ois potkia gruntteja ilmaan ja ampua ne shotgunilla ilmasta :D

15. ajoneuvo johon on kiinnitetty kaksi asetta jotka ampuvat erikseen. ruudulla olisi kaksi tähtäintä ja toista käytettäisiin toisesta liipaisimesta, toista toisesta, vähän hankalaahan tämä tosin olisi mutta tuore idea enivei :D.

mitä niihin extroihin tulee niin olisi se nyt ainakin minun mielestäni hemmetin siistiä kun voisi kustomisoida ulkonäköään kaiken mailman siisteillä itemeillä (jotka eivät tietenkään statseihin vaikuttaisi) Näitä voisi unlockata vaikka netistä jos kerran muualle ei niitä haasteita voisi laittaa :D. Esim X määrä headshotteja yhessä pelissä = item, Viikon parhaalle siisti item, Kuukauden parhaalle item yms. Kyllä noita keksii ja luulisi että ainoa työtä vaativa vaihe olisi itse esineiden suunnittelu ja 3d modelien teko niille.
 
Ylös Bottom