Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Peliplaneetta tarjoaa Halo 2 -videon Windows Media -muodossa.
Linkki
t. Ola
Katsoin juuri tuon niin välivideoita kuin itse pelimateriaaliakin sisältävän käsivarakamera-E3-videon...oli hiukan
ja sitten
Erinomaisesti ovat saaneet ainakin tuon pätkän perusteella ison alien-sodan tuntua ja tiivistä tunnelmaa lukuisten ympärillä toimivien sotilaiden brieffatessa sankari-Master Chiefiä ja tämän niputtaessa joka puolelta tulvivia Covenanteja. Hauska oli myös seurata yleisön huokailua ja mehutusta ison screenin tapahtumista, varsinkin Chiefin hypätessä mainiosti ajoittamalla vihollisalus-Ghostin keulaan ja monottamalla Grunt-alien pilottipaikalta pois...Grunt putosi asfaltille ja jatkoi taaperteluaan maan tasolta. Yleisö repesi ja täällä päässä oltiin
. Vänkää.
Todellakin Bungien pojat vääntää ihan tosissaan tuosta kunnon jatko-osaa. Toivoa sopii että jatko-osassa nähtäisiin vain enemmän noita ulkoilmakenttiä ja laakeampia alueita. Tähän kun yhdistetään mittava maajoukkot vs Covenantit-sotiminen mahdollisella raivokkaalla ilmataistelulla näiden kesken niin voeh! Kyllä kelpaisi...
Pieniä miinuspuoliakin tuon videon perusteella löytyi...ei jummarra miksi hillittömän kokoiset tähtäinkehykset? Varsinkin tuplakonepistooleissa pärjäisi pienemmälläkin kehyksellä...Halo 2 näyttää sen verran tyylikkäälle jotta voisi kysyä tarvitseeko sitä alleviivata
peliksi isoilla ja kiinteillä tähtäimillä? Jokaisessa aseessa puoliksi transparentti(läpinäkyvä) tähtäinkehys ajaisi saman asian, olisi vähemmän ilmiselvästi huutava "hei minä olen peli!" ja tämän lisäksi näyttäisi entistä aidommalle actionille. Makuasia mutta niitä pitää ollakin.
Nuo tuplakonarit kaipaisivat myös vähän rekyyliä...nyt potkua ei tunnu noissa olevan laisinkaan. Nuff said.
Noh eipä kyllä löydy mitään suurempaa piipityksen aihetta, pirun kovaa settiä tuon videon perusteella on luvassa ja itseasiassa käskyttääkin tämän jampan tyhjentämään piripinnassa olevan "Halo 2-kuolakipon", jotta pystyy ensivuoden odotusta vaahtoamaan jonnekin.