Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Sinä senkin likainen warettaja!

:rolleyes:

Kyllä se muuten luo ihmeen lämpimän fiiliksen kun nuo fanit alkavat hurraamaan jonkun uuden jutun ilmentyessä. Tulee varmaan tippa silmään itse pelinkehittäjillekin tuollaisissa tilanteissa. Ei sitä parempaa vastaanottoa voi uudelle pelille saada.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Peliplaneetta tarjoaa Halo 2 -videon Windows Media -muodossa.

Linkki

t. Ola
Katsoin juuri tuon niin välivideoita kuin itse pelimateriaaliakin sisältävän käsivarakamera-E3-videon...oli hiukan :eek: ja sitten :)

Erinomaisesti ovat saaneet ainakin tuon pätkän perusteella ison alien-sodan tuntua ja tiivistä tunnelmaa lukuisten ympärillä toimivien sotilaiden brieffatessa sankari-Master Chiefiä ja tämän niputtaessa joka puolelta tulvivia Covenanteja. Hauska oli myös seurata yleisön huokailua ja mehutusta ison screenin tapahtumista, varsinkin Chiefin hypätessä mainiosti ajoittamalla vihollisalus-Ghostin keulaan ja monottamalla Grunt-alien pilottipaikalta pois...Grunt putosi asfaltille ja jatkoi taaperteluaan maan tasolta. Yleisö repesi ja täällä päässä oltiin :eek:. Vänkää.

Todellakin Bungien pojat vääntää ihan tosissaan tuosta kunnon jatko-osaa. Toivoa sopii että jatko-osassa nähtäisiin vain enemmän noita ulkoilmakenttiä ja laakeampia alueita. Tähän kun yhdistetään mittava maajoukkot vs Covenantit-sotiminen mahdollisella raivokkaalla ilmataistelulla näiden kesken niin voeh! Kyllä kelpaisi...

Pieniä miinuspuoliakin tuon videon perusteella löytyi...ei jummarra miksi hillittömän kokoiset tähtäinkehykset? Varsinkin tuplakonepistooleissa pärjäisi pienemmälläkin kehyksellä...Halo 2 näyttää sen verran tyylikkäälle jotta voisi kysyä tarvitseeko sitä alleviivata peliksi isoilla ja kiinteillä tähtäimillä? Jokaisessa aseessa puoliksi transparentti(läpinäkyvä) tähtäinkehys ajaisi saman asian, olisi vähemmän ilmiselvästi huutava "hei minä olen peli!" ja tämän lisäksi näyttäisi entistä aidommalle actionille. Makuasia mutta niitä pitää ollakin.
Nuo tuplakonarit kaipaisivat myös vähän rekyyliä...nyt potkua ei tunnu noissa olevan laisinkaan. Nuff said.

Noh eipä kyllä löydy mitään suurempaa piipityksen aihetta, pirun kovaa settiä tuon videon perusteella on luvassa ja itseasiassa käskyttääkin tämän jampan tyhjentämään piripinnassa olevan "Halo 2-kuolakipon", jotta pystyy ensivuoden odotusta vaahtoamaan jonnekin.
 
Oma epäilyni noiden tähtäinten koosta on se, että SMG:lla on vaikea tähdätä samaan kohtaan, eli tulee isompi alue johon osuu. Jos oikeasti ampuisi rynkyllä, edes pientä sarjaa, panokset kyllä leviäisivät suht. suurelle alueelle.
Olen kyllä samaa mieltä, että olisi voinut nuo tähtäimet laittaa vähän läpinäkyviksi, mutta loppujenlopuksi ei se minua haittaa eikä haitannut Halo:ssakaan.
 
Erityisen mukavaa E3-videossa on, että video on kunnon kuvaa itse pelistä, ei sitä tavallisen trailerin tyyppistä hehkutusta välianimaatioilla ja vain muutamalla tarkkaan valitulla pelikuvalla.

Hyvältä näyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca

Pieniä miinuspuoliakin tuon videon perusteella löytyi...ei jummarra miksi hillittömän kokoiset tähtäinkehykset? Varsinkin tuplakonepistooleissa pärjäisi pienemmälläkin kehyksellä...Halo 2 näyttää sen verran tyylikkäälle jotta voisi kysyä tarvitseeko sitä alleviivata peliksi isoilla ja kiinteillä tähtäimillä? Jokaisessa aseessa puoliksi transparentti(läpinäkyvä) tähtäinkehys ajaisi saman asian, olisi vähemmän ilmiselvästi huutava "hei minä olen peli!" ja tämän lisäksi näyttäisi entistä aidommalle actionille. Makuasia mutta niitä pitää ollakin.
Nuo tuplakonarit kaipaisivat myös vähän rekyyliä...nyt potkua ei tunnu noissa olevan laisinkaan. Nuff said.

Olen ajatellut aina että Master Chiefin haarniskasta on muutakin hyötyä kuin hyvät suojat. Eiköhän sillä puvulla pysytytä minimoimaan rekyyliä, sekä tuomaan visiirille nuo tähtäimet. Scifi-sotilas kun kyseessä on. Näin ainakin itse perustelisin asian. ;) No kukin tavallaan. :p
 
Kyllä se bungie osaa. Aluksi pelkäsin valaistuksen vievän liikaa tehoa, mutta onneksi sillä ei ole alettu liikaa mahtailemaan ja tuhoutuvat ympäristöt rajoittuvat autoihin ja muuhun irtokamaan.
Myös pelko maan käyttämisestä pelikenttänä on hävinnyt, futuristinen kaupunki näyttää loistavalta taistelu paikalta.
Peliin on nyt saatu kunnon sodan tuntua, joka tuntuu hienolta halon "pikku" kahinoiden jälkeen.
Grafiikasta on vaikea sanoa suttuisuuden takia, mutta hienolta näyttää. Pleikkari ja cube omistajat, HERNETTÄ nenään :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Olen ajatellut aina että Master Chiefin haarniskasta on muutakin hyötyä kuin hyvät suojat. Eiköhän sillä puvulla pysytytä minimoimaan rekyyliä, sekä tuomaan visiirille nuo tähtäimet. Scifi-sotilas kun kyseessä on. Näin ainakin itse perustelisin asian. No kukin tavallaan. :p
Loistava teoria, eipä tullut tuota kelailtua lainkaan.
Sen verran täydellinen vastaus itseasiassa, jotta Batoulle pitää tuosta hattua nostaa. Näin oivaltavia KonsoliFIN-jäseniä saisi olla enemmän. ;)

Mutta puoliksi transparentti saisi tähtäinkehys silti olla. :P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Sen verran täydellinen vastaus itseasiassa, jotta Batoulle pitää tuosta hattua nostaa. Näin oivaltavia KonsoliFIN-jäseniä saisi olla enemmän. ;)

Kiitos! \(^_^)/

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Mutta puoliksi transparentti saisi tähtäinkehys silti olla. :P
Kieltämättä mutta eipä se läpinäkymättömyys haitannut ykkösosassakaan, vaikka olen myös tarkka tähtäinkehyksistä. :p PC-puolella tulee yleensä valittua pelkkä piste, jos sellainen vain valikosta löytyy (esim. Wolfenstein). :D
 
Mistä tämän videon jossa on myös pelikuvaa oikein löytää?
Peliplaneetan video ei ainakaan minun silmiini näyttänyt muuta kuin välianimaatioita (mitään tähtäimiä tms. hud näyttöjä ei näy, kuvakulmat selvästi ei pelimateriaalista:confused: )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mistä tämän videon jossa on myös pelikuvaa oikein löytää?

Kato etusivulla olevaa viikon top -10 tiedostot kohtaa, siellä nimellä Halo2 -E3 2003 (halo2e3.wmv). Tiedostolla on kokoa n. 40 megaa. Video on tosin kuvattu videokameralla, mutta kyllä siitä hyvin selvää saa.

Itse peli vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, mutta odottavan aika on pitkä.
 
linkki Halo2 videoon. Video tosin on huonolaatuinen, koska se on kuvattu käsikameralla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Olen ajatellut aina että Master Chiefin haarniskasta on muutakin hyötyä kuin hyvät suojat. Eiköhän sillä puvulla pysytytä minimoimaan rekyyliä, sekä tuomaan visiirille nuo tähtäimet. Scifi-sotilas kun kyseessä on. Näin ainakin itse perustelisin asian. ;) No kukin tavallaan. :p

Kannattaa lukea The Fall of Reach, siinä on paljon juttua tuosta MJOLNIR II -armorista, jota kaikki spartalaiset käyttivät. On muuten kehitetty se suojakenttä siihen pukuun grunteilta varastetuista suojakilvistä.

Tuohon armoriin kuuluu myös "oikeasti" tuo HUD, mutta rekyylintasaus johtuu myös osittain Master Chiefistä, sitä kun on pumpattu kaikenlaisilla implanteilla jne. jotka tehostavat hänen voimiaan ja etenkin refleksejä. Tuo refleksien parannus selittää myös sen, miksi Master Chief pystyy näkemään tulevat luodit sekä plasmat.

Mutta lukekaa kirja. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eppuJ
Kannattaa lukea The Fall of Reach, siinä on paljon juttua tuosta MJOLNIR II -armorista, jota kaikki spartalaiset käyttivät. On muuten kehitetty se suojakenttä siihen pukuun grunteilta varastetuista suojakilvistä.

Tuohon armoriin kuuluu myös "oikeasti" tuo HUD, mutta rekyylintasaus johtuu myös osittain Master Chiefistä, sitä kun on pumpattu kaikenlaisilla implanteilla jne. jotka tehostavat hänen voimiaan ja etenkin refleksejä. Tuo refleksien parannus selittää myös sen, miksi Master Chief pystyy näkemään tulevat luodit sekä plasmat.

Mutta lukekaa kirja. :)
Onkos tuota kirjaa saatavilla suomen kaupoista (ei nettikaupoista) ja onko suomenkielistä versiota kirjasta?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Onkos tuota kirjaa saatavilla suomen kaupoista (ei nettikaupoista) ja onko suomenkielistä versiota kirjasta?:confused:

Suomenkielistä versiota kirjasta ei ole ainakaan vielä saatavilla, mutta englanninkielisenä sen voi tilata vaikka akateemisesta kirjakaupasta(www.akateeminen.com).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eppuJ
Suomenkielistä versiota kirjasta ei ole ainakaan vielä saatavilla, mutta englanninkielisenä sen voi tilata vaikka akateemisesta kirjakaupasta(www.akateeminen.com).
Oukki doukki onko suomalaista tulossa IKINÄ? :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Oukki doukki onko suomalaista tulossa IKINÄ? :D

Jos tuosta kirjasta ei tule aivan älyttömän suosittua niin käännös jää tekemättä, joten on erittäin epätodennäköistä että siitä tulisi joskus suomenkielinen versio. Ainakaan en ole löytänyt mitään tietoa, joka viittaisi siihen. Onneksi kirjan englanti on kuitenkin helppoa, ainakin jos on pelejä pelannut tarpeeksi.
 
Ylös Bottom