Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin onko kukaan kuullut sellaisesta pelistä kun Halo 2? Se kuulemma myöhästyy.

Huom. Tämä viesti tarkoitettiin protestoimaan sitä että eksyitte asiasta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Niin onko kukaan kuullut sellaisesta pelistä kun Halo 2? Se kuulemma myöhästyy.

Huom. Tämä viesti tarkoitettiin protestoimaan sitä että eksyitte asiasta...

Eikös tässä koko ajan "Halosta" keskustella...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Eikös tässä koko ajan "Halosta" keskustella...

niin kuka tää hullu haloska oikein on? joku nuori ihminen (lue;varhaisteini) kun en viitsi haukkua...
kaikki ovat tervetulleita kommentoimaan, mutta yritä pitää H.H vähän linjaa...
 
Mikä on kun ei quick timella noi videot näy? onko siit tullu joku uus versio? kun mulla on aika vanha jo toi quick time.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xbox1988
Mikä on kun ei quick timella noi videot näy? onko siit tullu joku uus versio? kun mulla on aika vanha jo toi quick time.

Sama juttu. Quick timellä en pysty katsomaan Halo 2 traileria ja Warthog jumpia.

Windows media playerillä toinen videoista tökkii ja toinen ei toimi ollenkaan. Millä ohjelmalla nuo kannattavat katsoa?
 
Sama juttu. Quick timellä en pysty katsomaan Halo 2 traileria ja Warthog jumpia.


mulla ainakin toimii molemmat ongelmitta...
mitäs jos poistaisitte quick timen ja asentaisitte uudestaan...?
se oli vain ehdotus...
:cool:
 
Tässä on yksi nettiosoite, jossa on hyvä artikkeli siitä kuinka Halo2 tulee murskaamaan Halo1:sen.. Luettuani oma hypetys nousi taas pinnalle..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Woohoo! Uusia kuvia itse pelistä. Kuvat ovat skannattuja ja eivätkä näin ole mitenkään kauhean hyvälaatuisia. Ole hyvä ja liitä linkki selaimeen, koska Gamefront ei ilmeisesti salli suoraa linkittämistä.

Eipä niitä kuvia näe tuollakaan tavalla.
 
Tuota jenkkien OXM:ia ei kait tuoda Suomeen... vai? Eikä ainakaan seuraavassa euro-OXM:issa pitänyt olla mitään erikoista Halo 2:sta.
 
hmm...hieman huonompi juttu, jos ei tule. pomppasin itse jo kattoon, kun kuulin tuosta jutusta. Noh, mutta onneksi E3- messuilla on tietoa jokaisesta odottamastani pelistä...toivottavasti antavat enemmän mediaa, kuin minuutin pätkän. jääkäämme siis odottelemaan...:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Tuota jenkkien OXM:ia ei kait tuoda Suomeen... vai? Eikä ainakaan seuraavassa euro-OXM:issa pitänyt olla mitään erikoista Halo 2:sta.
Tuli vaa mielee vois olla sellai että kaikki ketkä omistaa Xboxin nii niille vois tulla joku Xbox lehti mielellää suomenkielinen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Only on Xbox
Tuli vaa mielee vois olla sellai että kaikki ketkä omistaa Xboxin nii niille vois tulla joku Xbox lehti mielellää suomenkielinen

Amigo, mitä kieltä tämä taas on? 5 päivää E3:siin. Jännityksellä odotamme, saammeko kuulla jotain (tai mitään) "Messias 2:sta".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Tuota jenkkien OXM:ia ei kait tuoda Suomeen... vai? Eikä ainakaan seuraavassa euro-OXM:issa pitänyt olla mitään erikoista Halo 2:sta.

Jenkkien demolevyt ei vissiin toimisikaan PAL-koneissa? Eli ehkä sen takia tuota lehteä ei suomesta saa...
 
Alkaa olla jo vaikea uskoa, että ruudulle mahtuisi "edes" yhtä paljon porukkaa kuin Halossa, kun graffoja on parannettu melkein fotorealistiselle tasolle.
 
Tuskin ne graffat nyt noin hyviä on finaalissa tuotteessa, vähän jäitä hattuun. Kuka tahansa voi tehdä tollaisia rendauksia jos vain viitsii.
 
Ylös Bottom