Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Red Factionista on otettu opiksi, ja ympäristö tuhoutuu.

En kuitenkaan usko että peliin tulee tuhoutuvat seinät, lattiat yms.
Vain pöydät, ikkunat, ovet ja muut sellaiset tulevat tuhoutuviksi.
 
tota noin.. se ei oo ihan tavallinen pistooli.. kattokaas jostain sen kaliiperi, muistaakseni ampuu suurempia panoksia kun normaali ilmatorjunta-härveli :D

ja balanced aseet on todellakin hyvä juttu... mun mielestä siis.

mielestäni flood tuo ihan hyvää vaihtelua covenantteihin sillä sitä on lähestyttävä ihan eri tavalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
iBonkiin on tullut taas pari hassua Halo videota. Ensimmäisessä käytetään freeze bugia hyväkseen. :D Toisessa taasen on häkättyä Haloa vuorossa. :p

P.S. Toivottavasti Halo 2:een tulee korkeusmittari. ;)

Tuli tuota häkättyä Halo videota katsottua kaverilla ja ihmeteltyä että mitä helvettiä. Aika hienosti tehty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
jep jep...it happened again. Halo 2 myöhästyy. mutta ei se mitään. ja jos syyllisiä haluatte, taidan minä olla se jynksi. nimittäin meikäläisen tuurilla käy aina näin! aina kun mä odotan jotain peliä, yllätys yllätys, se myöhästyy. hyviä esimerkkejä voin luetella: Morrowin (pyh! vaivaiset puoli vuotta), C&C: tiberian sun (noh, mitä nyt pari vuotta...ei tunnu missään), sekä vielä tämä RAW 2: ruthless agression (nii...mitä nyt 10kk pisti peliä eteenpäin). meikäläisen tuuria tämä...

mutta ei silti että olisin pahoillani Halo 2:sen myöhästymisestä. haluan todellakin (enkä varmaan ole ainoa) Bungien tekevän hyvän jatko-osan, ja olen valmis odottamaan (mitä muutakaan voin tehdä?)...että näin...oli pakko avautua...kiitos.

:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
jep jep...it happened again. Halo 2 myöhästyy. mutta ei se mitään. ja jos syyllisiä haluatte, taidan minä olla se jynksi. nimittäin meikäläisen tuurilla käy aina näin! aina kun mä odotan jotain peliä, yllätys yllätys, se myöhästyy. hyviä esimerkkejä voin luetella: Morrowin (pyh! vaivaiset puoli vuotta), C&C: tiberian sun (noh, mitä nyt pari vuotta...ei tunnu missään), sekä vielä tämä RAW 2: ruthless agression (nii...mitä nyt 10kk pisti peliä eteenpäin). meikäläisen tuuria tämä...

mutta ei silti että olisin pahoillani Halo 2:sen myöhästymisestä. haluan todellakin (enkä varmaan ole ainoa) Bungien tekevän hyvän jatko-osan, ja olen valmis odottamaan (mitä muutakaan voin tehdä?)...että näin...oli pakko avautua...kiitos.

:cool:

Myöhästyy? Mutta eihän sen julkaisupäivää oltu edes missään vaiheessa lyöty vielä edes lukkoon. Mutta Bungie uutisoi näin:

"There has been much speculation regarding Halo 2's release date since we announced the game last year. The fact is we don't like announcing release dates unless we're certain we'll meet the deadline.

We're still not ready to pick a specific release date, but we do want to state for the record that Halo 2 will not ship in 2003. This game is a vast undertaking, considerably more complex than any of our previous efforts, and there is just no way to squeeze all of the necessary work into this calendar year. We know many of you were hoping to get your hands on Halo 2 during the holiday season, and we're sorry to disappoint you - but making this game as good as we possibly can is our paramount concern. Microsoft understands and supports our decision, and we hope you will too. Our ultimate goal is to make Halo 2 a great game; when the game comes out next year, we think you'll agree we made the right choice.

Of course, you'll be able to get a small taste of the glories we have in store when we show Halo 2 at the Electronic Entertainment Expo in May. And there is Halo for Mac and PC, still on track for a 2003 release with several new features and content. There is lots of exciting stuff on the way for Halo fans."


Seuraavia E3:ia odotellaankin sitten vesi kielellä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Myöhästyy? Mutta eihän sen julkaisupäivää oltu edes missään vaiheessa lyöty vielä edes lukkoon.

joo. mutta kun epäviralliseksi release dateksi oli maailmalla arvioitu juuri sitä joulua, ja tuntui aika varmalta jo...
 
Ylös Bottom