Unreal-Hawk
New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Kyllä mä väitän, että se tulee marraskuun 15. päivä.
Aina voi toivoa, mutta ei kannata oll liian optimistinen, koituu vielä kohtaloksi. Mistä tuollainen heitto?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Steltti
Kyllä mä väitän, että se tulee marraskuun 15. päivä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Summary: amazingly FAST..ordered on wed. evening, arrived on thur.less than 24 hours!!! Great Price and shipping!!! You guys ROCK!
Tollanen on ensimmäinen...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Aina voi toivoa, mutta ei kannata oll liian optimistinen, koituu vielä kohtaloksi. Mistä tuollainen heitto?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
LOL DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Toi on jo selvä osoitus siitä että EBGames heittää itse noita kommentteja, tai kopioi ne muista tilauspalautteista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dhat
toivottavasti tohon kakkoseen ei tule floodia, eli niitä ykkösen zombiörkkejä. pakkoko niitä joka peliin on tunkea noita zombijuttujakin?!
pilasivat vähän tuon ensimmäisen mestariteoksen meininkiä mun mielestä.
Myös samaa mieltä, floodit on syvältä ja varsinkin libraryssä pyöriminen harmittaa joka kerta yhtä paljon...toivottavasti niitä ei ainakaan ihan niin paljoa näy Halo2:ssa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan soralapio
Aivan samaa mieltä. Flood oli vain idioottimasta nappi pohjaan ja tulta munille-tykitystä ilman mitään sen kummempia taktisia kuvioita. Toivon hartaasti, että Flood ei ole jatko-osassa mukana, mutta kaipa ne siellä taas ovat.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Itseäni kiinnostaa päästä pelaamaan covenanttina =)
Vaikka Haloa pidetään jonkinsortin mittapuuna xboxin peleille, toivon että Halo 2 keskitytään saamaan fps yli 30 jatkuvasti, eikä aleta vain demottamaan xboxin tehoja pelattavuuden kustannuksella.
Samaa mieltä varsinki legendary tasolla co-oppina ihan mahtava tai no ehkä liian itseään toistava, mut kummiski olis toivonu enemmä niit Assault on the control room, Two betrayals ja Halo tyylisii kenttii mis ei oltu kokoajan ankeis sisätilois!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Pyh.. Libraryhan on ihan huippu co-oppi kenttä.
Jos jotain olis pitäny poistaa niin ne kentät missä ollaan siä kovenanttien aluksessa! Ne saa mut raivon partaalle..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Saakohan Halo 2:ssa covenanttien plasmamiekan? Se olisi hieno.