Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jo on elämä... laskee sekunteja HALO2 ilmestymiseen! en miä ainakaan odota tulevista julkaisuista eniten... Enkä muitakaan kovin paljon, en laske edes viikkoja kovin moneen
 
joo eipä tartte tätä pelii sitten marraskuun alussa juuri hypettää tai markkinoida.

mutta tässä sen näkee jos jotain tekee kunnolla.
niin puhetta riittää ja odotukset ovat suuret sen jälkeen.
kun taas paskaa luo niin heikko on myynti ja tuloksetkin sen mukaiset.
mutta myös paska myy ja tuottaa.
suokaa siis minulle jumalan kyvyt ja laitan maailman heti kuntoon ka lopetan paskapelien valmistuksen. esim.pääosa lisensipeleistä ja "nyrkkeily/taistelu" peleistä.
hah.

no tottakai jokainen saa tykätä niistä peleistä mkistä tykkää.
ja tuskin se syö kehitysvoimia oikeilta peleiltä?
wwa raw vai mikä lie vapaapaini peli hah.

kaikkee sitä tuleekin höpötettyy tänne.
mitähän ihmettä se mua haittaa? et tommosii paskoja on olemassa?
nyt täytyy oikein ruveta pohtimaan :rolleyes:
 
Huonojen pelien valmistus kannattaa, sillä "newcomer" pelaajat ja esim. lapset vanhempineen eivät osaa niin hyvin valikoida. Leffojen ja sarjakuvien ja etenkin piirrettyjen avulla voidaan markkinoida oieastaan mitä tahansa paskaa. Ja huono puoli on, ettei kokemattomat tajua, mikä on paskaa ennen kuin tajuavat ostaa kunnon pelin. Mistä tahansa voi tykätä kun ei tiedä paremmasta... Ja se haittaa jokaista sillä hyviä pelejä ei enää valmisteta kovin paljon. EA on suurimpia pelimaailman laadun vihollisia, vaikka on tehnyt hyvääkin... Taas aivan sairasta off-keskustelua, ja se olen MINÄ!!! HAHHAHAHAHAHHAHAAA!!! :p
 
Offtopic?

Halo 2 alkaa olla jo niin lähellä puhdasta laatua, että kaikki laatuun liittyvä liittyy myös Haloon... tai sitten ei :)

Nyt, jotta tästä viestistä tulisi edes etäisesti topic, sanon, että halo 2 on parempi kuin killzone.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chromium Alpha
Huonojen pelien valmistus kannattaa, sillä "newcomer" pelaajat ja esim. lapset vanhempineen eivät osaa niin hyvin valikoida. Leffojen ja sarjakuvien ja etenkin piirrettyjen avulla voidaan markkinoida oieastaan mitä tahansa paskaa. Ja huono puoli on, ettei kokemattomat tajua, mikä on paskaa ennen kuin tajuavat ostaa kunnon pelin. Mistä tahansa voi tykätä kun ei tiedä paremmasta... Ja se haittaa jokaista sillä hyviä pelejä ei enää valmisteta kovin paljon. EA on suurimpia pelimaailman laadun vihollisia, vaikka on tehnyt hyvääkin... Taas aivan sairasta off-keskustelua, ja se olen MINÄ!!! HAHHAHAHAHAHHAHAAA!!! :p

Pakko jatkaa tähän vähän. EA ei osaa tehdä muuta kuin ostaa lisenssejä ja tehdä peleistä täyttä paskaa. Ja säälittävintä siinä on se että EA sattuu omistamaan suurimman osan pelimarkkinoista. Kysymys kuuluukin: Missä vaiheessa EAlla nousi kusi päähän? Ja kuinka kauan tollasta pelleilyä katotaan vierestä? Itse en ainakaan tue yhtiötä ostamalla niiden ruoskia pelejä. EAn vihaajia on vaan liian vähän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Pakko jatkaa tähän vähän. EA ei osaa tehdä muuta kuin ostaa lisenssejä ja tehdä peleistä täyttä paskaa. Ja säälittävintä siinä on se että EA sattuu omistamaan suurimman osan pelimarkkinoista. Kysymys kuuluukin: Missä vaiheessa EAlla nousi kusi päähän? Ja kuinka kauan tollasta pelleilyä katotaan vierestä? Itse en ainakaan tue yhtiötä ostamalla niiden ruoskia pelejä. EAn vihaajia on vaan liian vähän.

Ei pidä ollenkaan paikkaansa. EA:lta tulee paljon ihan hyviä pelejä, heidän urheilupelit ovat melkein kaikki hyviä, vaikkei esim Fifa pärjääkään Pessille. Fight Night on erittäin onnistunut peli. Burnout 3 vaikuttaa lupaavalta, uusin ja tuleva Bond peli vaikuttavat hyviltä. Lisääkin löytyy vaikka kuinka paljon. Ea tekee/julkaisee ihan hyviä pelejä. Ehkä EA:n vihaajia on vähän sen takia, että siinä ei ole mitään järkeä?. Pc:lle EA:lta tulee roppakaupalla mielenkiitontoisia pelejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Munki mielestä Harry Potterit, LOTRit, vuosi vuodelta paljon uudistuvat lätkä ja fudisp... ja tietenkin MOHit ovat loisto pelejä laadusta tinkimättä tietenkin. On tietenkin poikkeuksiakin. Mutta enimmäkseen huonoja pelejä jotka ei voi mitenkään viihdyttää kokeneempia pelaajia.
Ja jotta pysyttäis aiheessa ni täytyy muistuttaa että Halo2 on muuten tän vuoden paras peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Ei pidä ollenkaan paikkaansa. EA:lta tulee paljon ihan hyviä pelejä, heidän urheilupelit ovat melkein kaikki hyviä, vaikkei esim Fifa pärjääkään Pessille. Fight Night on erittäin onnistunut peli. Burnout 3 vaikuttaa lupaavalta, uusin ja tuleva Bond peli vaikuttavat hyviltä. Lisääkin löytyy vaikka kuinka paljon. Ea tekee/julkaisee ihan hyviä pelejä. Ehkä EA:n vihaajia on vähän sen takia, että siinä ei ole mitään järkeä?. Pc:lle EA:lta tulee roppakaupalla mielenkiitontoisia pelejä.

ea on tuhonnu monta hyvaa peleja tekevaa taloa niin moni taitaa olla eri mielta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
no vaikka Origin ja Westwood

Kohta varmaan joutuu tämän offtopicin lopettamaan, mutta kyllä minä ainakin pelailin Generalsia ihan tyytyväisenä, Originin tilanteesta sen verran, että he ovat varmaan olleet aika huonossa hapessa kun ovat hakeutuneet ison julkaisijan siipien alle. Ei tosin mikään ihme kun läträsivät Wing Commandereihin (3 ja 4) aivan järjettömät summat rahaa (joten saavat syyttää tilastaan itseään).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Kohta varmaan joutuu tämän offtopicin lopettamaan, mutta kyllä minä ainakin pelailin Generalsia ihan tyytyväisenä, Originin tilanteesta sen verran, että he ovat varmaan olleet aika huonossa hapessa kun ovat hakeutuneet ison julkaisijan siipien alle. Ei tosin mikään ihme kun läträsivät Wing Commandereihin (3 ja 4) aivan järjettömät summat rahaa (joten saavat syyttää tilastaan itseään).

generals ei tainnu olla enaa westwoodin tekema
 
Re: Offtopic?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rife
Nyt, jotta tästä viestistä tulisi edes etäisesti topic, sanon, että halo 2 on parempi kuin killzone.

Mite voit tietää tonki ku et oo pelannu kumpaakaa peliä??? :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chromium Alpha
No jo on elämä... laskee sekunteja HALO2 ilmestymiseen! en miä ainakaan odota tulevista julkaisuista eniten... Enkä muitakaan kovin paljon, en laske edes viikkoja kovin moneen

No en niitä juuri itse laske. mIRC script tuon laskee. Kyllähän sitä nyt odottaa pitää :O~
 
Tietääkseni KillZonea on hehkutettu PS2n Halona eikä Halo2na. Kieltämättä aika huono läppä???
 
Uutisista:

Halo 2 viivästyy pari päivää?

Microsoft on tänään kumonnut aiemmin antamansa lausunnot siitä, että Halo 2 ilmestyisi maailmanlaajuisesti 9.11.2004, ilmoittamalla pelin rantautuvan Iso-Britanniaan hieman Pohjois-Amerikkaa myöhemmin. Kovin merkittävästä viivästyksestä ei kuitenkaan ole näillä näkymin pelkoa, sillä uudeksi julkaisupäiväksi on asetettu torstai 11.11.2004. Vaikka lehdistötiedotteessa ei mainittukaan muutoksen mahdollista vaikutusta muun Euroopan julkaisukalenteriin, on todennäköistä, että myös täällä Suomessa joudutaan varautumaan pari päivää pitempään odotukseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Mahtaa Microsoftin markkinointijohtajaa Peter Moorea ottaa aivoon kun hauiksessa lukee November 9.

?

Ei se kahden päivän viivästys nyt minulla ainakaan missään tunnu. Toivotaan että mukana on kaikki herkut, kuten laajakuvatukikin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
?

Ei se kahden päivän viivästys nyt minulla ainakaan missään tunnu. Toivotaan että mukana on kaikki herkut, kuten laajakuvatukikin.
Joo, eipä pari päivää missään tunnu nyt, mutta kun on 9.11 niin kyllä voi sanoa, että pari päivää tuntuu jossain. Tulee varmaan muutamia kertoja kierrettyä kaupat ja katsottua mistä löytyy eka.

Btw Paavi, laajakuvatuki? Eihän sulla ole laajakuvatelkkariakaan? :D
 
Ylös Bottom