Empä minäkään ole alun alkujaankaan pitänyt tuosta ominaisuudesta, mutta ilmeisesti (tuon ylläolevan official xbox magazinen artikkelin mukaan) ei voi kranuttaa samalla, kun pitää kahta asetta.. Se on hyvä se, antaa hieman enemmän strategisuutta jalkautuneelle väelle.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
En kyllä ole kovinkaan innostunut tuosta kahden aseen pitämisestä kädessä kerrallaan, ellei se nyt sitten toimi vain muutamien aseiden kohdalla. Alkaa olemaan jo vähän ramboilun meininkiä kun tulee ukko vastaan konekiväärin ja plasmapistoolin kanssa.
Näin näkisin tilanteen moninpelissä:
Spawnaudut jonnekin hiljaiselle aluelle ja etsit käsiisi pari battle-rifleä ja kranuja. Kuitenkaan kerkeämättä saada mitään ajoneuvoa, törmäät erääseen vastustajaan matkallasi. Vasemman kätesi liipasin napsahtaa pohjaan ja pysyy siinä oikean liipasimen antaessa pienempää tukisarjaa, kunnes ase sanoo "klik". Ditsaat vasemman aseen ja pistät vuorostaan kranua niin pirusti, pitäen samalla toisella aseella vihulaista pinnaantuneena huono-energisenä kulman takana. "Ka-Blam" sanoo kranu. End of his story.
 
				

 Enivei Halo 1:ssä aseiden tasapaino oli sen verran hyvä, että iköhän tässäkin jokainen ase ole oikein käsiteltynä enemmän kuin käyttökelpoinen.
 Enivei Halo 1:ssä aseiden tasapaino oli sen verran hyvä, että iköhän tässäkin jokainen ase ole oikein käsiteltynä enemmän kuin käyttökelpoinen.
 Luulis että se huono assault rifle korvattais jollain. Nyt tiedän, videon katottuani, millainen on se "Realistisempi zoomi", se ei ole semmonen tosiaankin Haloon sopimaton huojuva tähtäin, joka on esim. Splinter Cellissä ja DoDissa. Siinä on vaan rekyyli, mikä sinäänsä jo ärsyttävää omasta mielestä. Luulin että Halon ja Unrealin ja muiden futurististen ja surrealististen (Osaan jo käyttää hienojakin sanoja
  Luulis että se huono assault rifle korvattais jollain. Nyt tiedän, videon katottuani, millainen on se "Realistisempi zoomi", se ei ole semmonen tosiaankin Haloon sopimaton huojuva tähtäin, joka on esim. Splinter Cellissä ja DoDissa. Siinä on vaan rekyyli, mikä sinäänsä jo ärsyttävää omasta mielestä. Luulin että Halon ja Unrealin ja muiden futurististen ja surrealististen (Osaan jo käyttää hienojakin sanoja  ) pelien vahvuus on juuri se, ettei tarvitse tehdä tylsää aitouden kustannuksella.
 ) pelien vahvuus on juuri se, ettei tarvitse tehdä tylsää aitouden kustannuksella.