Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2

En niin, ehkä kannnataisi ilmaista pointti vähän selvemmin. Muuten kaltaiseni taulapäät ymmärtävät sinut täysin väärin ja luulevat, että sinulla on turhan negatiivinen asenne peliä kohtaan.
 
Vastaus: Halo 2

Nisupulla. Heh. :)

Tuosta hinnasta voin sen verran kertoa, että tulossa on Xbox Live Starter Kit -pakkauksia, joissa on Halo 2 -peli kaupanpäällisinä. Hinta tulee olemaan noin 10 kalliimpi kuin pelkän Starter Kitin. Tämän luulisi saavan potentiaaliset ostajat liikkeelle.
 
Vastaus: Halo 2

Killi sanoi:
Ja korvauksista puhuttaessa, tietääkseni Yhdysvaltain lait pätevät tähän tapaukseen, koska Microsoft/Bungie ovat molemmat amerikkalaisia yrityksiä. Mutu-tietoa kuitenkin.


Ei se siitä riipu. Tai no en muista maista tiedä, mutta kyllä Suomessa tuomitaan ihan suomalaisten lakien mukaan. Eli jos imuroit Suomessa laittomasti pelin netistä, joudut (jos joudut) siitä tilille Suomen lakien mukaan. Tuskin tällaisessa tapauksessa lähdetään ketään mihinkään luovuttamaan. Ja pelien sekä muiden ohjelmistojen imuroiminen on tosiaan Suomessa laitonta.
 
Vastaus: Halo 2

Eikai tuon pelin vuotaminen nettiin tarkoita pelin myöhästymistä?
En haluasi kokea samaa kuin Half-life 2: sen kanssa.... :(
 
Vastaus: Halo 2

gefilus A sanoi:
Eikai tuon pelin vuotaminen nettiin tarkoita pelin myöhästymistä?
En haluasi kokea samaa kuin Half-life 2: sen kanssa.... :(

Half-Life 2 myöhästyi aivan muista syistä kuin vuodosta, vaikka sitä aluksi tekosyynä käytettiinkin.
 
Vastaus: Halo 2

Ahaa... Kiitos kun valaisit minua tässä asiassa :D
 
Vastaus: Halo 2

Ja jotenkin en näe sitä nyt kauhean realistisena visiona, että kaikki ne tähän mennessä painetut kopiot poltettaisiin :p
 
Vastaus: Halo 2

Jaahas, nyt on saatu Halo2.com vihdoinkin päivitettyä ja kyllähän tuo helvetin hienolta näyttää.Tällä hetkellä sieltä löytyy 3 taustakuvaa ja screenshotteja / videoita on lupailtu myös jossain vaiheessa. Löytyy uutta infoa ihan kivasti, mm. aseet (tuskin kaikki) ja ajoneuvot esitellään.

Ja jos jotain kiinnostaa alkaa tulkkaamaan Covenanttien kieltä, niin Team Xboxin kautta löytyy aakkoset...
 
Vastaus: Halo 2

Dr Evil sanoi:
Half-Life 2 myöhästyi aivan muista syistä kuin vuodosta, vaikka sitä aluksi tekosyynä käytettiinkin.
No sen perusteella mitä itse olen tapauksesta kuullut, se koodivarkaus oli ihan pätevä syy, jos se olisi tapahtunut, kun peli olisi ollut aikataulussa ja ok, se olisi varmasti myöhästynyt silti roimasti. Olen hieman eri mieltä kuin Tohtori Paha.
 
Vastaus: Halo 2

Noniin. Peliä pelattu viitisen kenttää ja ihan hyvä peli se on. Uusia aseita ja kulkuneuvoja on mukavasti. Grafiikassa en ole huomannut mitään huimaavia edistysaskelia.

---
edit (NviperO): kuten todettu näistä ei puhuta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Muumendaalen sanoi:
edit (NviperO): kuten todettu näistä ei puhuta

Vai että oot löytänyt isojen poikien demon. En kyllä henk.koht. tällaiselle lämpeä, mutta sen varmasti tiesitkin jo ennen kuin kirjoitit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Eikös nämä warettajapoikien viestit voitaisi poistaa kokonaan, vaikka kuinka olisivat spoiler-tagien takana. Ei anna kovin hyvää kuvaa konsolifinistä.

edit. kiitoksia.
 
Vastaus: Halo 2

NCO sanoi:
Eikös nämä warettajapoikien viestit voitaisi poistaa kokonaan, vaikka kuinka olisivat spoiler-tagien takana. Ei anna kovin hyvää kuvaa konsolifinistä.

edit. kiitoksia.

Ei välttämättä warettajapoika, mutta ei näistä siltikään saa puhua.
 
Vastaus: Halo 2

NviperO sanoi:
Ei välttämättä warettajapoika, mutta ei näistä siltikään saa puhua.


Millä muuten voisi tietää paljastamattomia asioita yksinpelistä? Anteeksi jos kuulostan töykeältä mutta haluaisin tietää.
 
Vastaus: Halo 2

Jpz sanoi:
Millä muuten voisi tietää paljastamattomia asioita yksinpelistä? Anteeksi jos kuulostan töykeältä mutta haluaisin tietää.
Sanotaanko näin että Suomessa on yhdessä paikassa kyseinen peli pelattavissa, joka ei siis ole warez-versio.
 
Vastaus: Halo 2

NviperO sanoi:
Sanotaanko näin että Suomessa on yhdessä paikassa kyseinen peli pelattavissa, joka ei siis ole warez-versio.

Olisikohan Microsoftin pääkonttori kyseinen paikka, sillä pääsen ensi perjantaina pelaamaan halo 2:sta sinne. Toivottavasti pääsisi testaamaan lopullista versiota eikä mitään vuoden vanhaa alpha-versiota.
 
Vastaus: Halo 2

Chromium Alpha sanoi:
No sen perusteella mitä itse olen tapauksesta kuullut, se koodivarkaus oli ihan pätevä syy, jos se olisi tapahtunut, kun peli olisi ollut aikataulussa ja ok, se olisi varmasti myöhästynyt silti roimasti. Olen hieman eri mieltä kuin Tohtori Paha.

Gabe Newell on itsekin myöntänyt, että viivästyminen ei johtunut koodivarkaudesta. Pelinhän piti tulla ulos jo yli vuosi sitten.
 
Ylös Bottom