Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuollainen puhe pitäis kieltää laillaNCO sanoi:Kun itsekin pääsen kokeilemaan peliä perjantaina Microsoftin luo, niin kiinnostaisi kysyä, että kuinka kauan saitte pelata sitä siellä?
Kuulin huhua, että 4 tuntia about.NCO sanoi:Kun itsekin pääsen kokeilemaan peliä perjantaina Microsoftin luo, niin kiinnostaisi kysyä, että kuinka kauan saitte pelata sitä siellä?
dasb00t sanoi:Kuulin huhua, että 4 tuntia about.
NCO sanoi:Ei ihan kerkeä vetää yksinpeliä läpi.
Njoo ehkä keskitytään enemmän moninpeliin. Siinä on niin paljon enemmän tunnelmaa pelata yksinpeliä rauhassa kotona ja keskittyä juoneen.
NCO sanoi:Njoo ehkä keskitytään enemmän moninpeliin. Siinä on niin paljon enemmän tunnelmaa pelata yksinpeliä rauhassa kotona ja keskittyä juoneen.
Luulin että joit vain kokistaUnreal-Hawk sanoi:Lukijoista en tiedä, mutta minä olin jo aivan tinassa kun alkuvideo pärähti pyörimään.
It's cheap advertising and may just help drive a few more players toward the Microsoft box and away from competitors such as Sony's (NYSE: SNE) Playstation 2 and Nintendo's Game Cube.
In a world where everyone wants to be in ahead of the curve and tech piracy is the norm, what better PR could there be than a leaked preview?
GTA3 threadi ps2 puolella oli pidempi. Muistelisin, että myös MGS2 threadi oli pidempi.gefilus A sanoi:Heh.... Tajusin itse juuri äsken että tästä aiheesta kirjoitettu 30 sivullista... Onkohan mikään muu aihe yhtä pitkä?![]()
Ilmeisesti teillä oli melkoiset hulinat. Meitä oli viisitoista ja silti pääsin kokeilemaan sekä yksinpeliä (Co-op), että moninpeliä ihan kunnolla ja ajan kanssa. Varmaan pari tuntia tuli meikäläisenkin Halo 2 -pelikelloon aikaa, vaikka touhusin paljon muutakin. Ainakin silmät olivat tilaisuuden jälkeen ihan punaisina välkkyvien näyttöruutujen tuijottelusta.Kille sanoi:Itse kokeilin about 10 min koko Haloa, ei jaksanut siinä hulinassa edes keskittyä moninpeliin, vielä kun oli pienessä sievässä niin höh höh![]()
Pärjäsi peli loppupeleissä miten tahansa, historiaa se on jo tehnyt. Halo 2:n julkistus paikannee MS:n viihdeyksikönkin talouspuolta seuraavassa katsauksessa ihan mukavastiMicrosoft has announced that pre-orders for Xbox-exclusive title Halo 2 have passed 1.5 million in the United States alone, breaking videogame records and guaranteeing first-day revenues higher than any movie in history.
yliverkko sanoi:mä en vaan tajuu,mitä järkeä oli microsoftilta vuotaa halo 2.ne jotka on ladannu sen tuskin ostaa sitä....(olikohan se edes valmis vai beta)
yliverkko sanoi:mä en vaan tajuu,mitä järkeä oli microsoftilta vuotaa halo 2.ne jotka on ladannu sen tuskin ostaa sitä....(olikohan se edes valmis vai beta)