Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2

Kun itsekin pääsen kokeilemaan peliä perjantaina Microsoftin luo, niin kiinnostaisi kysyä, että kuinka kauan saitte pelata sitä siellä?
 
Vastaus: Halo 2

NCO sanoi:
Kun itsekin pääsen kokeilemaan peliä perjantaina Microsoftin luo, niin kiinnostaisi kysyä, että kuinka kauan saitte pelata sitä siellä?
Tuollainen puhe pitäis kieltää lailla :D kun tällainen "tavallinen tallaaja" odottelee julkaisupäivää kotisohvallaan sormet syyhyten ja sitten jotkut käy testailee ennen aikojaan :o
 
Vastaus: Halo 2

NCO sanoi:
Kun itsekin pääsen kokeilemaan peliä perjantaina Microsoftin luo, niin kiinnostaisi kysyä, että kuinka kauan saitte pelata sitä siellä?
Kuulin huhua, että 4 tuntia about.
 
Vastaus: Halo 2

dasb00t sanoi:
Kuulin huhua, että 4 tuntia about.

Ei ihan kerkeä vetää yksinpeliä läpi. ;)

Njoo ehkä keskitytään enemmän moninpeliin. Siinä on niin paljon enemmän tunnelmaa pelata yksinpeliä rauhassa kotona ja keskittyä juoneen.
 
Vastaus: Halo 2

NCO sanoi:
Ei ihan kerkeä vetää yksinpeliä läpi. ;)

Njoo ehkä keskitytään enemmän moninpeliin. Siinä on niin paljon enemmän tunnelmaa pelata yksinpeliä rauhassa kotona ja keskittyä juoneen.


Käännä vaan puukkoa haavassa. :D
 
Vastaus: Halo 2

NCO sanoi:
Njoo ehkä keskitytään enemmän moninpeliin. Siinä on niin paljon enemmän tunnelmaa pelata yksinpeliä rauhassa kotona ja keskittyä juoneen.

Näin kannattaa tehdä. Sillä tuollaisessa tilaisuudessa fiilikset huononee kun pelataan yksinpeliä hulinassa. Mutta kun pääsee yksin pelaamaan ilman hulinaa, niin saa pelistä tietenkin enemmän irti.

Mutta jokainen tyylillään tietty.
 
Vastaus: Halo 2

Itse kokeilin about 10 min koko Haloa, ei jaksanut siinä hulinassa edes keskittyä moninpeliin, vielä kun oli pienessä sievässä niin höh höh :) Tosin sitten kun tuli GR2:n ja PES4:n vuoro, niitä jaksoi hieman enemmän kokeilla mutta ei niin kuin yksinään yleensä ensin.

Tulee varmaan Halo olemaan aika kova juttu kunhan lanseerataan, yksinpeli vaikuttaa lupaavalta, ja siihen tietenkin Co-op kaverin kanssa, ja kaiken kruunaa moninpeli Livessä. Aika herkkua todennäköisesti tulee olemaan, universumin toiseksi paras peli :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 2

Heh.... Tajusin itse juuri äsken että tästä aiheesta kirjoitettu 30 sivullista... Onkohan mikään muu aihe yhtä pitkä? :D
 
Vastaus: Halo 2

gefilus A sanoi:
Heh.... Tajusin itse juuri äsken että tästä aiheesta kirjoitettu 30 sivullista... Onkohan mikään muu aihe yhtä pitkä? :D
GTA3 threadi ps2 puolella oli pidempi. Muistelisin, että myös MGS2 threadi oli pidempi.
 
Vastaus: Halo 2

Kille sanoi:
Itse kokeilin about 10 min koko Haloa, ei jaksanut siinä hulinassa edes keskittyä moninpeliin, vielä kun oli pienessä sievässä niin höh höh :)
Ilmeisesti teillä oli melkoiset hulinat. Meitä oli viisitoista ja silti pääsin kokeilemaan sekä yksinpeliä (Co-op), että moninpeliä ihan kunnolla ja ajan kanssa. Varmaan pari tuntia tuli meikäläisenkin Halo 2 -pelikelloon aikaa, vaikka touhusin paljon muutakin. Ainakin silmät olivat tilaisuuden jälkeen ihan punaisina välkkyvien näyttöruutujen tuijottelusta. :p
 
Vastaus: Halo 2

Microsoft has announced that pre-orders for Xbox-exclusive title Halo 2 have passed 1.5 million in the United States alone, breaking videogame records and guaranteeing first-day revenues higher than any movie in history.
Pärjäsi peli loppupeleissä miten tahansa, historiaa se on jo tehnyt. Halo 2:n julkistus paikannee MS:n viihdeyksikönkin talouspuolta seuraavassa katsauksessa ihan mukavasti :)
 
Vastaus: Halo 2

mä en vaan tajuu,mitä järkeä oli microsoftilta vuotaa halo 2.ne jotka on ladannu sen tuskin ostaa sitä....(olikohan se edes valmis vai beta)
 
Vastaus: Halo 2

yliverkko sanoi:
mä en vaan tajuu,mitä järkeä oli microsoftilta vuotaa halo 2.ne jotka on ladannu sen tuskin ostaa sitä....(olikohan se edes valmis vai beta)


Olihan se valmis. Eikä microsoft välttämättä vuotanut sitä, ja jotkut pelin ladanneet ihmiset saattavat ostaa pelin jopa sen ladatun version ansiosta. Jokuhan on voinut innostua pelistä vuotaneen version perusteella, ja ostaa nyt pelin vaikkapa LIVE-tuen takia.
 
Ylös Bottom