Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2 "hype"

lord_diablo sanoi:
Kertokaas kaikki play.comista tilanneet, jääkö paketti nyt tulliin ylimääräisiksi päiviksi kun ylittää tuon verorajan vai ei? Mikäli näin ei ole, niin on tässä vielä pieni toivo siitä, että peli viikonlopuksi tulisi.

Kyllä siinä useampi päivä vierähtää koska tulli lähettää sinulle kotiosoitteeseen - paketin maahan saapumisen jälkeen - kirjeen jossa ilmoitetaan asiasta ja kysytään kuinka haluat menetellä sen suhteen eli haluatko itse noutaa paketin ja suorittaa mahdollisesti lankeavat alv-maksut paikanpäällä vaiko haluatko että viranomaiset käsittelevät asian (ei kannata - kallista) ja paketti lähetetään sinulle eteenpäin esim. lähipostiin.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Onkos kukaan nähnyt Halo 2 mainosta telkasta? Eilen tuli maikkarilta, tipahdin sohvalta kun näin :D
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Voi voi voi...Ei oo tullu minulle vielä mitään ilmoitusta. :(
Tilasin PlayerOnesta... Paras pistää se peli sieltä nyt tulemaan ! Ku muute täytyy lähtee torstaina Giganttiin...
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Sarine sanoi:
Onkos kukaan nähnyt Halo 2 mainosta telkasta? Eilen tuli maikkarilta, tipahdin sohvalta kun näin :D

Huomenna keskiviikkona pitäisi olla Metro-lehdellä tutunnäköiset kannet.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Sarine sanoi:
Onkos kukaan nähnyt Halo 2 mainosta telkasta? Eilen tuli maikkarilta, tipahdin sohvalta kun näin :D

Näin, juu. Oli kyllä melkoinen teaseri. Eipä näkynyt paljoa. Master Chief ja paljon tyhjää taustaa. Eiköhän se siitä.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Soitin tänään puolenkuunpeleihin ja sanoivat että lähettävät huomenna pelin!!! Eli tulee torstaina!! Olen tyytyväinen jos näin käy.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

EzMa sanoi:
Soitin tänään puolenkuunpeleihin ja sanoivat että lähettävät huomenna pelin!!! Eli tulee torstaina!! Olen tyytyväinen jos näin käy.

Minulle lähetettiin jo maanantaina Playeronesta. Saan sen luultavasti jo keskiviikkona... WUHUU!!!
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Sarine sanoi:
Onkos kukaan nähnyt Halo 2 mainosta telkasta? Eilen tuli maikkarilta, tipahdin sohvalta kun näin :D

Istuskelin olkkarissa eilen ja ennen Kuutamolla -leffan alkua kun se pärähti pyörimään, silmät aukes reippaasti ja henki salpaantui. Siinä sitten sohin televisiota kohti sormella ja änkytin jotain, oli sisko ja muori ihmeissään. Oli kyllä mainio ja varsin komea mainos.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

eskobar sanoi:
Minulle lähetettiin jo maanantaina Playeronesta. Saan sen luultavasti jo keskiviikkona... WUHUU!!!
Kyselin tänään PlayerOnesta milloin lähettävät pelin minulle niin vastasivat että 10.11 postittavat. Oli muuten erittäin nopea vastaus heiltä, hyvä asiakaspalvelu.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Sarine sanoi:
Kyselin tänään PlayerOnesta milloin lähettävät pelin minulle niin vastasivat että 10.11 postittavat. Oli muuten erittäin nopea vastaus heiltä, hyvä asiakaspalvelu.

Taidat olla niitä jotka tilasivat hiukan myöhemmin. Itse tilasin jo tammikuussa. Ai ai, huomenna pelaamaan..
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

eskobar sanoi:
Taidat olla niitä jotka tilasivat hiukan myöhemmin. Itse tilasin jo tammikuussa. Ai ai, huomenna pelaamaan..
Tilasin 25.05.2004, aika aikasin sait tilattua :eek: Tää boardi rupee muistuttamaan jo IRCciä, ainakin tämän threadin kohdalla :)
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Itse tilasin collector's editionin Konsolinetistä heti kun se oli mahdollista. :)

Konsolinetissä muuten lukee, että maahantuoja on pyytänyt että pelit postitettaisiin vasta keskiviikkona, että pelit saapuisi perille ilmestymispäivänä.. :(

EDIT: Vai oliko se konsolinet, en muista mutta jossain näin luki.

EDIT. 2: Juu, irciltähän tämä jo vaikuttaa. Voisi jo oman Irc -kanavan.. #Halo2.fi @ Quakenet? :)
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Kannattaa pettyä, jotka Playeristä odottavat peliä kotiin keskiviikoksi. Vaikka sieltä tuli maili, jossa kerrottiin pelin lähteneen liikkeelle, niin suosittelisin tarkistamaan Postin lähetysseurannasta tilanteen. Aika varmasti voin sanoa, ettei Posti ole vielä saanut lähetystä haltuunsa. Tilanne johtunee siitä, että Player on massiivisten ennakkotilausten takia ehkäpä kasannut lähetettäviä pelejä jo maanantaista lähtien valmiiksi odottamaan keskiviikon postituksia. Samalla he mahdollisesti merkitsevät tilauksen lähetetyksi, ja mailihan tulee silloin automaattisesti tilaajalle. Tietenkään en ole 100% varma tästä asiasta, mutta mitä aiemmin juttelin liikkeen edustajan kanssa juurikin näistä Halo 2 -tilauksista, niin vakuutti etteivät lähetä peliä ennen keskiviikkoa. Tarkistakaa lähetysseurannasta tilanne ettette pety kovasti huomenna.

ps. Tietenkin voin olla väärässä, joten valitusoikeutta tästä viestistä ei ole.

Lisäys:

Oleanteri sanoi:
Tänään tuli verkkokaupasta tekstiviestiä että paketti on lähtenyt matkaan. Nyt vaan odotellaan että tuleeko jo huomenna vaiko "vasta" torstaina.
Verkkokauppa.comin edustajan kanssa keskustellessani kuukausi sitten, sanoivat lähettävänsä pelin vasta keskiviikkona. Ota sitten selvää näistä... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2 "hype"

Tänään tuli verkkokaupasta tekstiviestiä että paketti on lähtenyt matkaan. Nyt vaan odotellaan että tuleeko jo huomenna vaiko "vasta" torstaina.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Voihan nyt perskules! Itselle ei PlayerOnesta ole tullut minkäänlaista viestiä vielä. :( Johtuuko nyt sitten siitä, että ennakkotilasin pelin (sis. yllätyslahjan) samana päivänä, kun se ennakkotilattavaksi tuli.
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Halo 2 postitetaan kaikille samaan aikaan !
Olemme aloittaneet Halo 2:sen pakkaamisen. Tuotteet postitetaan keskiviikkona kaikille samaan aikaan ! Eli jos saat ilmoituksen lähetetystä tavarasta, pidä mielessä, että tuotteet lähtevät kuitenkin vasta keskiviikkona. Tällä tavalla varmistamme, että kaikki saavat tuotteet julkaisupäivänä !

Tollee luki PlayerOnessa.... :(
Eli huonolla säkällä peli postissa vasta perjantaina...tai no jos muut saavat torstaina niin minun tuurilla itse saan perjantaina...Mut jos ei oo torstaina postissa ni eiku Prismaan tai Giganttiin ja sieltä sitten se halo ja lähetän sen postissa olevan takas...
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

M!!K@ sanoi:
Eli huonolla säkällä peli postissa vasta perjantaina...tai no jos muut saavat torstaina niin minun tuurilla itse saan perjantaina...Mut jos ei oo torstaina postissa ni eiku Prismaan tai Giganttiin ja sieltä sitten se halo ja lähetän sen postissa olevan takas...
Ymmärrän kyllä, että useilla pelaajilla on kiire saada Halo 2 mahdollisimman nopeasti omiin hyppysiin, mutta helpottakaa nyt herran tähden vähäsen.

Pelin ilmestyy jokaiselle kuitenkin sopivasti viikonlopuksi, joten hysteerinen panikointi päivän tai kahden takia on vähintäänkin liioiteltua. Ja vaikka sattuisi "katastrofi" ja pelin saisi vasta ensi viikon maanantaina, niin muutaman päivän perään itkeminen ei todellakaan luulisi olevan tarpeellista.

PS. Pelit on itsellekin pieni henki ja jonkinkokoinen elämä, mutta jösses sentään teidän vouhotusta Halo 2:n kanssa. :D
 
Vastaus: Halo 2 "hype"

Noniin...ehkä kuitenkin jotenkin jaksan odottaa perjantaihin, jos se halo ei nyt tule torstaina... :(

Vähän offtopic mut pakko kertoo dramaattinen tarina. Äske sain muljautettua oikean pikkurillin sijoiltaan ja nyt ei pysty kunnolla liikuttaa oikeaa pikkurilliä koska sitten se vaan muljahtelee jotenkin oudosti... :( Toivottavasti aamulla kun herään niin pikkurilli olisi taas kunnossa.

EDIT: Olen koittanut jotenkin murjoa sormea takaisin ennalleen mut ei oo vielä onnistunu...
 
Ylös Bottom