Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 "hype"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2

Yager sanoi:
Kasit ovat väärin ymmärrettyjä. Minä ymmärrän sen väärin.
No onneksi minä ymmärrän sen oikein :)

11.11 on huonoin ilmestymispäivä pelille mitä vaan voi olla, silloin ärsyttää ja ahistaa aivan julmetusti, on ne perkeleen kutsunnat silloin :mad:
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
11.11 on huonoin ilmestymispäivä pelille mitä vaan voi olla,
Täysin OffTopic mutta hauska yhteensattuma että mainitsit 11.11 viestissäsi, joka oli sun 1111 viesti tälle foorumille :)
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
No onneksi minä ymmärrän sen oikein :)

11.11 on huonoin ilmestymispäivä pelille mitä vaan voi olla, silloin ärsyttää ja ahistaa aivan julmetusti, on ne perkeleen kutsunnat silloin :mad:


Sori, mutta.... Hahaaa..!! Rupes vaan naurattamaan....! :p

Asepalvelus on vakava asia joka kannattee suorittaa huumorimielin (=ei ole sama kuin pelleillen)! Siinä on paras ase "hajoamiseen"!

11.11 on mun kannalta huonoin ilmestymispäivä koske seuraavana päivänä (tai siis samana päivänä) täytyis mennä töihin...

Tsemee....
 
Vastaus: Halo 2

Hyviä uutisia ainakin Konsolinetistä tilanneille (ja varmasti sama homma muuallakin..) :

"Halo 2 ajoissa varastossa:
Tilaamamme Halo 2 erä on lähtenyt Irlannista Suomeen ja pelit tulevat olemaan ajoissa ennen julkaisupäivää varastossamme. Limited Collector's Editionia on vielä jonkun verran saatavilla ja normaaliversiota saa vielä edulliseen ennakkohintaan. Tee nyt tilauksesi, niin saat tämän kaikkien aikojen konsoliräiskintäpelin ensimmäisten joukossa käsiisi!" 2004-10-31
 
Vastaus: Halo 2

Oleanteri sanoi:
Hyviä uutisia ainakin Konsolinetistä tilanneille (ja varmasti sama homma muuallakin..) :

"Halo 2 ajoissa varastossa:
Tilaamamme Halo 2 erä on lähtenyt Irlannista Suomeen ja pelit tulevat olemaan ajoissa ennen julkaisupäivää varastossamme. Limited Collector's Editionia on vielä jonkun verran saatavilla ja normaaliversiota saa vielä edulliseen ennakkohintaan. Tee nyt tilauksesi, niin saat tämän kaikkien aikojen konsoliräiskintäpelin ensimmäisten joukossa käsiisi!" 2004-10-31

Eli pelin ehtii postissa varmaankin perjantaiksi?! En nimittäin haluaisi vastata luuriin kun kaveri on ostanut pelin etukäteen ja soittaa. Siinä vaiheessa pitää kelata elämänsä pari kertaa uudestaan... :confused: .
 
Vastaus: Halo 2

Olettaisin että peli on varmaankin hyvissä ajoin ennakkotilaajilla. Viimeistään torstaina. Ainakin jos vertaa miten on aikasemmin tulleet tuolta Konsolinetistä. Burnout 3:nenkin tais olla torstaina perillä vaikka perjantaina oli vasta virallinen julkaisu..
 
Vastaus: Halo 2

Oleanteri sanoi:
Olettaisin että peli on varmaankin hyvissä ajoin ennakkotilaajilla. Viimeistään torstaina. Ainakin jos vertaa miten on aikasemmin tulleet tuolta Konsolinetistä. Burnout 3:nenkin tais olla torstaina perillä vaikka perjantaina oli vasta virallinen julkaisu..

Lakipykälien viilaustahan se on jos peliä myydään ennen virallista julkaisupäivää. Understood.
 
Vastaus: Halo 2

Mikäs on Konsolinetin käytäntö noiden sähköpostien suhteen? Varailin Halon ajat sitten sieltä ja maksoinkin ennakkoon. He lähettivät minulle ennakkotilausvarmistuksen, mutta mitään viestiä siitä, että maksu on mennyt perille ei ole kuulunut. Ei olisi mukavaa ilmestymispäivänä kuulla, että Konsolinetin päässä on sählätty jotain ja mitään tietoa maksustani ei olisi...
 
Vastaus: Halo 2

puhveli sanoi:
Mikäs on Konsolinetin käytäntö noiden sähköpostien suhteen? Varailin Halon ajat sitten sieltä ja maksoinkin ennakkoon. He lähettivät minulle ennakkotilausvarmistuksen, mutta mitään viestiä siitä, että maksu on mennyt perille ei ole kuulunut. Ei olisi mukavaa ilmestymispäivänä kuulla, että Konsolinetin päässä on sählätty jotain ja mitään tietoa maksustani ei olisi...
Kannattaa soittaa suoraan liikkeeseen ja kysyä.

Suurin osa jälkikäteen syntyvistä ongelmista vältetään olemalla itse oma-aloitteinen, jos jotain epäselvyyttä on asioiden suhteen.
 
Vastaus: Halo 2

puhveli sanoi:
Mikäs on Konsolinetin käytäntö noiden sähköpostien suhteen? Varailin Halon ajat sitten sieltä ja maksoinkin ennakkoon. He lähettivät minulle ennakkotilausvarmistuksen, mutta mitään viestiä siitä, että maksu on mennyt perille ei ole kuulunut. Ei olisi mukavaa ilmestymispäivänä kuulla, että Konsolinetin päässä on sählätty jotain ja mitään tietoa maksustani ei olisi...

Jos olet maksanut, ei sieltä siltikään mitään ilmoitusta - käsittääkseni - tule takaisin. Peli ilmestyy postilaatikkoosi ensi viikolla.

[EDIT:] Toki asian voi varmistaa Corcan mainitsemalla tavalla, jos epäilet jonkin menneen pieleen.
 
Vastaus: Halo 2

Jotenkin ei oikeen nuo pienet pätkät (varsinkaan nämä yhtyeiden tekemät kipaleet) uponneet. Parhaat tuntu olevan remixejä jo Halossa olleista kappaleista, mutta uskon / toivon että parempaa on kyllä tulossa kunhan kuullaan lopullinen levy ja musiikki pelin taustalla.
Halossa oli kyllä sen tason soundtrackki että paha siitä on enää pistää paremmaksi mutta toivotaan parasta.
 
Vastaus: Halo 2

Se Earth City pisti hyvät värinät....En muita jaksanut kuunnella... Kuten Halo 1:sen miltei kaikki musiikit aiheuttivat kyllä mahtavia värinöitä.....Pitäs jaksaa vielä reilu viikko odottaa peliä......
 
Ensimmäinen arvostelu suomeksi

Pelit-lehti: 96 pistettä sadasta. "Mestariteos." "Pelit suosittelee."
 
Vastaus: Ensimmäinen arvostelu suomeksi

Hakkiz sanoi:
Pelit-lehti: 96 pistettä sadasta. "Mestariteos." "Pelit suosittelee."

Voihan yogurtti tuota Pelittiä. Oli sen verran mielenkiintoinen numero, kun kaikki arvostelusssa olleet pelit kiinnostavat melkeinpä tavalla tai toisella, joten tekisi mieli jopa epämiehekkäästi ostaa lehti. Siitä onkin jo aikaa. Ei tainnut pahempia spoilereita tuo arvostelu sisältää. Kuka muuten oli kirjoittanut sen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Joo mulla on tää lehti hyppysissäni. Lehdessä on muun muassa Halo 2:n, Jak 3:n, FlatOutin ja PES4:n arvostelu. Halo 2 -revikan kirjoitti Tuomas Honkala. Mielestäni arvostelu spoilaa ainakin pelin alkua. Skippailinkin suoraan jutun loppuun, koska yritän paraikaa unohtaa mitä MS:lla näimme parhaimman pelifiiliseksen saavuttamiseksi. ;)

Laitan tähän nyt tuon Hyvää/huonoa-boksin sisällön. Toivottavasti Pelit ei tästä pahastu. :)

Hyvää:

o Ääni hivelee korvia, kuva silmiä.
o Vaihtelevat ja mielikuvitukselliset kentät.
o Persoonalliset ja älykkäät viholliset.
o Ei yhtään turhaa asetta.
o Moninpeli.

Huonoa:

o Co-op-pelaaminen ei onnistu Livessä.
o Pohjimmiltaan "vain" putkessa räiskimistä.
 
Ylös Bottom