Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2 limited collectors edition

Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

Btw, ppl. Onko se Halo Collectors Edition pidempi pelinä kuin tavallinen Halo 2?

Toivottavasti ei. Ostin sen tavallisen. Nyyh. :(
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

The Eclipse sanoi:
Btw, ppl. Onko se Halo Collectors Edition pidempi pelinä kuin tavallinen Halo 2?

Toivottavasti ei. Ostin sen tavallisen. Nyyh. :(
Periaatteessa kai ei. Mukana tulee vain bonus-DVD, jossa jotain videoita pelin teosta. Mukana on myös osia pelistä, joita ei lopulliseen versioon otettu.

Itsellä ei ole kyseistä versiota, ei edes Xboxia ja nuo edellä olevat tiedot pohjautuvat Digiexpon Halo 2 -ennakkonäytökseen.
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

The Eclipse sanoi:
Btw, ppl. Onko se Halo Collectors Edition pidempi pelinä kuin tavallinen Halo 2?

Toivottavasti ei. Ostin sen tavallisen. Nyyh. :(
Peli on täysin samanlainen kuin "normaali" versiokin, mitään muuta exstraa ei ole kuin bonus DVD ja metalliset kannet. Eli ette ole menettänyt mitään muuta kuin hyvää läppää mitä bonus levyllä on ja kaiketi yhden parhaimmista making offeista koskaan :)
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

Sarine sanoi:
Peli on täysin samanlainen kuin "normaali" versiokin, mitään muuta exstraa ei ole kuin bonus DVD ja metalliset kannet. Eli ette ole menettänyt mitään muuta kuin hyvää läppää mitä bonus levyllä on ja kaiketi yhden parhaimmista making offeista koskaan :)

Kuinkas pitkä tuo mukana tullut dvd olikaan?
(Tuntui yllättävän lyhyeltä. :confused: )

Ehkä olisi sittenkin kannattanut ostaa halo2 live bundle kun samaan hintaan olisi saannut.
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

Slipknot sanoi:
Kuinkas pitkä tuo mukana tullut dvd olikaan?
(Tuntui yllättävän lyhyeltä. :confused: )

Ehkä olisi sittenkin kannattanut ostaa halo2 live bundle kun samaan hintaan olisi saannut.
Kai siinä jonkinverran yli tunnin oli materiaalia. Toisaalta itse pidin kyseisestä levystä, sen jaksoi katsoa alusta loppuun ihan hyvillä mielin. Toki olisin kaivannut kyseiselle levylle soitettavaksi pelin soundtrackia, mutta kaikkeahan ei voi saada.
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

NviperO sanoi:
Kai siinä jonkinverran yli tunnin oli materiaalia. Toisaalta itse pidin kyseisestä levystä, sen jaksoi katsoa alusta loppuun ihan hyvillä mielin. Toki olisin kaivannut kyseiselle levylle soitettavaksi pelin soundtrackia, mutta kaikkeahan ei voi saada.
Kyllä siinä taitaa olla lähemmäksi kaksi tuntia materiaalia, pelkkä making of on jo n.55 minuuttia.
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

NviperO sanoi:
Kai siinä jonkinverran yli tunnin oli materiaalia. Toisaalta itse pidin kyseisestä levystä, sen jaksoi katsoa alusta loppuun ihan hyvillä mielin. Toki olisin kaivannut kyseiselle levylle soitettavaksi pelin soundtrackia, mutta kaikkeahan ei voi saada.

Jooh, lähemmäksi kahta tuntiahan se materiaali meni. Loistava levy kyllä. Mielenkiintoinen ja näytettiin paljon hyvää kuvaa. Mukava lisäfeature olisi ollut vaikka kaikki välinäytökset katsottavaksi ja tuo soundtrack. Pitääköhän tuo soundtrack sitten ostaa erikseen. Ehkä, jos uskallan vain.
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

minun mielestäni pelitalot voisivat tehdä niin että alkuperäisen pelin mukana tulisi koodi jolla saisi halutessaan imuttaa pelintekijöiden sivulta ilmaiseksi soundtrackin.
jos siitä pelistä ensin maksetaan 60-70e niin on minun mielestäni oikeutettu kuuntelemaan niitä musiikkeja ilman mitään lisäkustannuksia.
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

Halo 2:sen Soundtrack oli loistava, muttei ihan vetännyt vertoja alkuperäiseen. (Ehkä ne kitarat :rolleyes: )

Tuliko kenellekkään muuten Cube2:sen tunnusmusiikki mieleen siitä Microsoftin mainoksesta joka pyörii siinä alussa?
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

omasta mielestäni halo2:den OST on taas paljon parempi kuin ykkösen soundtrack,varsinkin se incubuksen ekabiisi oisko ollu 1st movement on aivan mahtava,ykkösen OST oli hieman itseään toistava kuten itse pelikin.(se selittääkin miksi se niin hyvin toimi siinä pelin aikana :D )
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

pelle sanoi:
minun mielestäni pelitalot voisivat tehdä niin että alkuperäisen pelin mukana tulisi koodi jolla saisi halutessaan imuttaa pelintekijöiden sivulta ilmaiseksi soundtrackin.
jos siitä pelistä ensin maksetaan 60-70e niin on minun mielestäni oikeutettu kuuntelemaan niitä musiikkeja ilman mitään lisäkustannuksia.

Samaa mieltä. Mutta pitää muistaa että kun tuo peliteollisuus vetää jo vertoja esim elokuvateollisuudelle niin samat keinot molemmissa varmaan käytetään. :mad: Elokuvien tunnarithan on jo aikoja ollu myynnissä erikseen...

Toisaalta, nyt kun on hyväksytty tuo cd/dvd yhdistelmälevy niin siltä odotan jatkossa juuri sitä ominaisuutta että pelien ja elokuvien yhteydessä saisi tuon soundtrackin.
 
Vastaus: Halo 2 limited collectors edition

Blade 2 DVD julkaisussa on hyvä systeemi kun siinä saa leffan pyörimään vain musiikki ääniraidalla. Leffa pyörii taustalla ja tekstit tulee mutta ei muita ääniä kuin musiikit, ja hyvältähän ne kuulostaakin.
 
Ylös Bottom