Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koira
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Ampharos sanoi:
Halo 2:n perusversio Ata's PC:ssä ~50 EUR. Postituskulut postiennakolla 3,8 EUR. Kuulemma 10.11. postittavat pelit asiakkaille, 11.11. siis luulisi olevan pereillä ellei Posti kämmää. Seurantakoodilla sitten voi hakea sen.

Toi "jos ei posti kämmää" olisi kyllä ainakin itselleni riittävä syy maksaa paikallisessa pelikaupassa 5 e enemmän ja saada peli varmasti käsiinsä julkaisupäivänä. Suomen postista kun ei ole paljoakaan hyvää sanottavaa allekirjoittaneella...'

EDIT:Typo
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

puhveli sanoi:
Toi "jos ei posti kämmää" olisi kyllä ainakin itselleni riittävä syy maksaa paikallisessa pelikaupassa 5 e enemmän ja saada peli varmasti käsiinsä julkaisupäivänä. Suomen postista kun ei ole paljoakaan hyvää sanottavaa allekirjoittaneella...'

EDIT:Typo

Paikallisessa pelikaupassa ko peli maksaa 20e enemmän. No thanks.
Ostan sieltä missä on halvin.
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Barca sanoi:
Tietääkö joku tilanteen verkkokaupassa ? Kuinka nopeasti lähettävät ennakkotilatun Halo2:n ?
Mulle sanoivat Gamebox:ssa että lähetys on perillä 10- 11.11.
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Gigantissa Halo2:sen hinta 45. Ei paha... taidanpa poiketa Gigantin kautta torstaina...
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Pasodoble sanoi:
Entäs sitten näiden toimituskulujen erot! Konsolinet laittaa tulemaan 0:lla eerolla kirjekuoressa. Puolenkuun pelit taas näin: "Tuon ison metalliboxin postitus olisi 6e."
Tuohon hintaan kuuluu postiennakko maksukin.

Itse tilasin Playeronesta postiennakolla ja olen täysin varautunut siihen että en peliä tällä viikolla saa, vaikka mitenkä varautunut olen niin kyllä se vihaksi laittaa kuitenkin.
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Sarine sanoi:
Tuohon hintaan kuuluu postiennakko maksukin.

Itse tilasin Playeronesta postiennakolla ja olen täysin varautunut siihen että en peliä tällä viikolla saa, vaikka mitenkä varautunut olen niin kyllä se vihaksi laittaa kuitenkin.

No oletko kattonut mailia. Tänään sain mailin (playerOne) ja peli on postissa :D .
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Yager sanoi:
No oletko kattonut mailia. Tänään sain mailin (playerOne) ja peli on postissa :D .
Itse sain mailin eilen, mutta ei ole ainakaan vielä kirjautunut paketti Postin lähetyksenseurantaan, joten ei ole vielä matkalla. Saa nyt nähdä tuleekö huomenna vai ylihuomenna, periaatteessa ihan sama kun en sitä ennen perjantaita ehdi kuitenkaan pelaamaan.
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

NviperO sanoi:
Itse sain mailin eilen, mutta ei ole ainakaan vielä kirjautunut paketti Postin lähetyksenseurantaan, joten ei ole vielä matkalla.
Eli mailissa lukee se koodi millä pelin voi hakea postista? Ettei tarvitse lappua odotella..
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Sarine sanoi:
Eli mailissa lukee se koodi millä pelin voi hakea postista? Ettei tarvitse lappua odotella..
Jep, olen tuon koodisysteemin kanssa muutamia paketteja postista hakenut joten kyllä se peli sillä sieltä irtoaa.
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Sarine sanoi:
Eli mailissa lukee se koodi millä pelin voi hakea postista? Ettei tarvitse lappua odotella..

Yes. Paitsi että paketteja ei vielä näy Postin lähetyksen seurannassa. Itsellä tulossa PlayerOnesta Limited Edition. Onneksi saan kuitenkin jo tänään toisesta paikasta "tiskin alta" normaaliversion :D
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

NviperO sanoi:
Jep, olen tuon koodisysteemin kanssa muutamia paketteja postista hakenut joten kyllä se peli sillä sieltä irtoaa.

Mistä postista pelin voi hakea?
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

Sarine sanoi:
Itse tilasin Playeronesta postiennakolla ja olen täysin varautunut siihen että en peliä tällä viikolla saa, vaikka mitenkä varautunut olen niin kyllä se vihaksi laittaa kuitenkin.

Minä tilasin myös Playeronesta. Olisin ehkä tilannut jostain muualta, jos olisin tiennyt asioista enemmän. Eilen (8.11.) sain mailin, että tilaus on postitettu. Tosin Postin seurannassa sitä ei vielä näy. Eli toivoa on, jos se paketti ei ihan tolkuttonasti viivästy.
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

PLAYERONE.FI | Uutiset | 09.11.2004
Halo 2 postitetaan kaikille samaan aikaan !

Olemme aloittaneet Halo 2:sen pakkaamisen. Tuotteet postitetaan keskiviikkona kaikille samaan aikaan ! Eli jos saat ilmoituksen lähetetystä tavarasta, pidä mielessä, että tuotteet lähtevät kuitenkin vasta keskiviikkona. Tällä tavalla varmistamme, että kaikki saavat tuotteet julkaisupäivänä !

- Spike <playerone@playerone.fi>

Tämmönen on niitten sivuilla.
 
Vastaus: Halo 2:n ennakkotilaus kysymyksiä.

NviperO sanoi:
Jep, olen tuon koodisysteemin kanssa muutamia paketteja postista hakenut joten kyllä se peli sillä sieltä irtoaa.
Itsekin olen hakenut muutamia leffoja ja levyjä, mutta PlayerOnen kanssa en ole koskaan aikaisemmin asioinut.
 
Ylös Bottom