Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morred
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Morred

New Member
Ihan nolottaa mutta kysynpä vaan että missäs se pommi ekassa radassa siellä aluksessa on kun tunnin ollaan veljen kaa etitty mut eipä löydy...
Kiitos...
 
Vastaus: Halo 2

Morred sanoi:
Ihan nolottaa mutta kysynpä vaan että missäs se pommi ekassa radassa siellä aluksessa on kun tunnin ollaan veljen kaa etitty mut eipä löydy...
Kiitos...

Joko on löytynyt?

En kyllä varsinaisesti osaa neuvoa miten sen löytää, muuta kuin että etenet vaan 'normaalisti' niin kyllä se tulee siellä vastaan :)

Oli muistaakseni jossain sellasessa alus hangaarin tapaisessa tilassa jossa oli myös sellasii lentävii vihulaisii. Ei sitä pommii oikeen voi missata; sellanen iso, musta, piikikäs, vesi(/avaruus?) miinan näkönen möhkäle :)

(pitää tässä vielä hehkuttaa sellaista yksityiskohtaa, että pelin äänet muuttuvat selkeästi kun mc on huoneessa jonka voimakentät on alhaalla, eli avaruudessa. Itse luulin ensin et peliin tuli jtn vikaa ku äänet vaimeni sillee) :)
 
Vastaus: Halo 2

Olen mennyt sen avaruuden läpi ja olen siinä jännässa huoneessa jossa on sellainen "mäki alas" ja sieltä en pääse...pommia ei löydy mistään... :confused: :confused: :confused:
 
Vastaus: Halo 2

Tapa ensin kaikki vihut, jolloin saat paikasta checkpointin. Tämän jälkeen mene sen platformin päälle, paina nappulaa ja pysy paikoillasi. Tuo mäki on reitti alaspäin kulkevalle hissille ;)
 
Vastaus: Halo 2

Samaa paikkaa ihmeteltiin kaverin kanssa pidemmän aikaa. Juostiin siellä edes takas ja etsittiin reittiä mistä pääsee jatkamaan jne. Kun oltiin epätoivoon asti siellä pyöritty niin eksyttiin vahingossa molemmat samaan aikaan sinne alatasanteen hissille (siis ei se "mäkihissi") ja homma taisi jatkua tästä automaattisesti. Voin sanoa että vähän oli hölmö olo :o

(yksinpelillähän tuollaista ei pääsisi sattumaan, mutta kun en ole kyseistä peliä yksinpelinä pelannut)
 
Vastaus: Halo 2

Eli siis nyt on näin...covet tapettu hissillä menty alas ja mitään ei tapahu....siin on ovi edessä mutku lukittu :mad:

EDIT: Ongelma ratkaistu, kiitos kaikille
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Slaisser sanoi:
Samaa paikkaa ihmeteltiin kaverin kanssa pidemmän aikaa. Juostiin siellä edes takas ja etsittiin reittiä mistä pääsee jatkamaan jne. Kun oltiin epätoivoon asti siellä pyöritty niin eksyttiin vahingossa molemmat samaan aikaan sinne alatasanteen hissille (siis ei se "mäkihissi") ja homma taisi jatkua tästä automaattisesti. Voin sanoa että vähän oli hölmö olo :o

(yksinpelillähän tuollaista ei pääsisi sattumaan, mutta kun en ole kyseistä peliä yksinpelinä pelannut)
Täysin sama tilanne oli minullakin kaverin kanssa eilen. Etsittiin jatkosuuntaa yms. varmaan parikymmentä minuuttia, sitten jätin äijän seisomaan sinne alas ja ajattelin käydä mulkaisemassa netistä apua. Siinähän kaveri sitten tuli sinne häröilemään ja pam - ovi aukesi.

Olisi tuossa saanut kuitenkin jonkinlainen avustava nuoli tulla esiin, niin olisi siltä jumitukselta säästytty.
 
Vastaus: Halo 2

Hmm...Minulla ei ollut tuossa mitään ongelmaa... :p
Olen vissii nero tai jotain... :D
 
Vastaus: Halo 2

M!!K@ sanoi:
Hmm...Minulla ei ollut tuossa mitään ongelmaa... :p
Olen vissii nero tai jotain... :D

Varmaan se tai jotain... :) .

Muutaman kerran itsekin olen jäänyt pyörimään johonkin huoneeseen ja ihmetellyt, että mihin pitää mennä ja ratkaisu on joka kerralla ollut liiankin yksinkertainen.
 
Vastaus: Halo 2

Yup, yup.

Jotkut ovet eivät aukene ennen kuin kummatkin pelaajat seisoa tököttävät siinä oven edessä. Eli kannattaa kokeilla jos jäät jumiin.

Vielä siitä pelin pituudesta. Ei todellakaan ole 3x pidempi kuin Halo. Siis se oli niin lyhyt että itkettää. Todella paljon harmittaa vieläkin. Se jäi tavallaan kesken.. mutta sehän on kuin "Kaksi Tornia" ... nyt pitäis vielä odottaa "Kuninkaan Paluuta". :D
 
Vastaus: Halo 2

The Eclipse sanoi:
mutta sehän on kuin "Kaksi Tornia" ... nyt pitäis vielä odottaa "Kuninkaan Paluuta". :D

Pikemminkin, kuin Star Wars. :D

Tähtien Sota, Imperiumin vastaisku.. hyvin samalla tavalla tapahtumat ainakin menevät. :D
 
Vastaus: Halo 2

Locku sanoi:
Pikemminkin, kuin Star Wars. :D

Tähtien Sota, Imperiumin vastaisku.. hyvin samalla tavalla tapahtumat ainakin menevät. :D

Ja sitten jäämmekin odottelemaan kolmea ensimmäistä episodia... :D
 
Ylös Bottom