Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3: ODST Firefight & co-op

Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Mikä noista firefightin kentistä olis helpoin? Tai missä on parhaat aseet/kämppimis mestat?

Eilen oli ainakin melkonen noin 2tunnin mittainen sessio siinä kentässä minkä nimi on joku "wind..." tjsp. Pysyttelee vaan siellä rakennuksessa keskellä ylhäällä niin saa ihan hyvin teilattua porukkaa ja aina välillä käydä ettii parempaa varustusta. Alakerran aulasta pääsee sellaiseen pieneen huoneeseen mikä on oiva paikka syytää kranaattia kun viholliset sinne kasaantuu.
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Alpha Site ja Lost Platoon on todettu helpoiksi. Lost Platoonissa pärjää pitkälle, kunhan kaappaa tiimille Chopperit vihollisilta. Alpha Sitessä puolestaan viholliset voi helposti sumputtaa yhteen reittiin.

Koska olen true camper ja ajopelejä kohtaa minulla on syvää vihaa, tein näin:
Icampin sielä rakennuksen päällä ja tapan kaikki ketkä näyttää kasvonsa sinne. Sit kun niitä tankkeja tulee niin otan aina Spartan Laserin sitä varten. Toimii aika hyvin imo. :)

Ja mut saa lisätä, peliä on aika köyhä pelata yksin kun kaverit ei tunnu olevan kovinkaan innostuneita tästä. :(

GT: Arppis
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Mut voi kanssa lisäillä listoille. GT: ossilahti. Ostin boxin tossa kesällä ja totuttelu pädillä pelaamiseen vie aikansa :)! Mutta kyllä toi halo tossa jo taittuu, kampanjat pelailtu kuitenki läpi Halo3 ja ODST. Firefight ainakin kovasti kiinnostaa!
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Kerään porukkaa pelaamaan Halo 3: ODST:n kampanjan neljän pelaajan co-opilla legendaarisella ja hankkimaan Vidmaster Challenget tänä viikonloppuna, niin saisi sen recon armorin. Kampanja vei multa easyllä noin 3 h ja neljän pelaajan legendaarisella se vie varmaankin suurin piirtein saman verran. Haluan keskittyä kampanjaan kunnolla ennen sen pelaamista co-opilla, siksi olen vähän myöhässä verrattuna muihin kaverilistallani oleviin joita ei valitettavasti kiinnosta pelata kampanjoita montaa kertaa. Itse olen pelannut Halo 3:n kampanjaa Bungien tilastojen mukaan yli 200 kertaa, että uudelleenkin voin auttaa muita. Gamertag: Max Limitz.

Edit: Vidmasterit ja Recon Armory on sitten hankittu. Kiitokset osallistuneille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Kerään porukkaa pelaamaan Halo 3: ODST:n kampanjan neljän pelaajan co-opilla legendaarisella ja hankkimaan Vidmaster Challenget tänä viikonloppuna, niin saisi sen recon armorin. Kampanja vei multa easyllä noin 3 h ja neljän pelaajan legendaarisella se vie varmaankin suurin piirtein saman verran. Haluan keskittyä kampanjaan kunnolla ennen sen pelaamista co-opilla, siksi olen vähän myöhässä verrattuna muihin kaverilistallani oleviin joita ei valitettavasti kiinnosta pelata kampanjoita montaa kertaa. Itse olen pelannut Halo 3:n kampanjaa Bungien tilastojen mukaan yli 200 kertaa, että uudelleenkin voin auttaa muita. Gamertag: Max Limitz.

No pöh, aika laiskoja kavereita. :(

En voi varmaan tänä viikonloppuna valitettavasti pelata, kaveri tulee käymään, muuten olisin mielelläni liitynyt seuraan.
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Seuraa kaipailee uusi Xboxin omistaja, Gamertag: Ride84
Joko co-oppia tai firefightia!:cool:
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Firefightiin voi lisätä kaveriksi.
Ja myös Recon armorit vois hankkii eli tehä ne vidmaster achievementit jos joitain kiinnostaa


GT: Cap AP
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

No pöh, aika laiskoja kavereita. :(

Ei pelaajia oikein kampanjat kiinnosta. Noh, tuli nyt sitten pelattua ODST-kampanja noin 2 h 40 min legendaarisella ja vidmastereista tuli hankittua kaikki ja Halo-profiiliin pistin sen kuuluisan Recon Armoryn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Itellä ois pari tehtävää Legendaryllä suorittamatta, kun pelaajia lähti kesken pelin ja kun jatkoi checkpointista muiden kanssa, ei acheja tullutkaan ja ei näytä että olisi läpäissyt. Näiden suorittamisee tarttis apua, jos jollakin olisi aikaa tässä mahd. pian tulla auttamaan nuo läpi niin kiitoksia vaan :)
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Itellä ois pari tehtävää Legendaryllä suorittamatta, kun pelaajia lähti kesken pelin ja kun jatkoi checkpointista muiden kanssa, ei acheja tullutkaan ja ei näytä että olisi läpäissyt. Näiden suorittamisee tarttis apua, jos jollakin olisi aikaa tässä mahd. pian tulla auttamaan nuo läpi niin kiitoksia vaan :)

Voin Enduren suorittamisen jälkeen ensi viikolla katsoa, jahka vielä tarvitset apua.
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Alkaakos jengillä olemaan pelit niin sanottuna pelattuna? Aika hiljasta näyttää olevan FireFightFIN:n kaverilistalla ODST-rintamalla... Oliskos viikonloppuna vielä ff:iin kiinnostusta?
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Jos tänään kiinnostaa firefighti, niin miuta voipi pyytää pelailemaan. Live nikki olis Ulfasti

Muutenki voi lisäillä :)
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Lisäillä saa.

tag: pexxx

Peli on ollut jo julk.päivästä asti,mutta pelattu vasta muutama tunti,eli alussa ollaan.
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Ehdottomasti saa lisätä :D

duudadaa

Eikä tarvi ku vähä vihjasta, ni oon jo mukana.
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Myöhässä jälleen tyylikkäästi! Mutta jos vielä on halukasta sakkia vääntämään Firefightiä tai Co-oppaamaan legendaryllä niin seura ei olisi pahitteeksi. Semmoista rentoa menoa, yritystä toki ja pitää olla, mutta hauskaa ehdottomasti myös. Mikkiä voidaan käyttää mutta ilmankin pärjää.

En ole tästä ketään itse vielä lisännyt, mutta jos on halua niin tähän, privana tai suoraan vain heittää kaveri kutsun livessä (gt: Maagi FIN).
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Eilen ostin ODSTin.

GT: Dirty Tembala

Lisää friendix niin pelaillaan.
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Locku FIN

Minuakin kiinnostaa Firefightit ja legendaryllakin voi pelata ja saavutuksia yrittää porukalla saada, joten lisäilkääpä vain ja kutsukaa peleihin jos innostusta löytyy!
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Terve, aikaa on kulunut ODST:n ilmestymisestä ja läpipelaamisesta, mutta allekirjoittaneella on edelleen muutama firefight achievement saavuttamatta, kuten myös deja vu & endure.

Jos porukalla on joskus kiinnostusta vidmastereihin ODST:n sekä 3:sen puolella, ottakaa yhteyttä ja lisätkää kaveriksi!
 
Vastaus: Halo 3: ODST Firefight & co-op

Jees, eli firefightit saavutettu, olisi tarvetta yhdelle pelaajalle Vidmaster: Endure:en sekä Deja Vu:n, taistelun ajankohta ei vielä tarkasti selvillä, mutta tapahtunee lähiaikoina.

eli HOX kaikki joilla kyseiset puuttuu, tai toinen niistä, lisätkää munikusa kaveriksi livessä!
 
Ylös Bottom