Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3: ODST

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3: ODST

Ilmoittaudun haulikon käyttäjien kerhoon myös ODST:ssä. Kyllä sitä tuli aina mukana kannettua kun sopivalla panosmäärällä varustettu kappale löytyi, eikä mitään muita ihmetykkejä ollut saatavilla. Lähietäisyydeltä brutet kaatuivat edelleen nätisti.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Tarkoituksena oli vähän ottaa lämpöä päälle ja vetäistä saavutus Lost Platoonista. Toisin kävi. Melkoista tykitystä oli, ja kuten statseista huomaa, kolmella chopperilla porukkaa voi puskea kumoon nautinnolla. Vähän harmittaa, kun ei ollut neljättä pelaajaa mukana. Muuten olisi tullut varmaan saavutus ja recon napattua. That's how we roll!
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Tulipahan tänään hakattua liven kautta neljän miehen voimin tuo Vidmaster Challenge: Déjà Vu achievement. Pakko myöntää, melkoista tuskaa oli sen tekeminen. :D En enää ikinä pelaa Halon campaignia legendarylla iron päällä. Hirvittävää.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Tulipahan tänään hakattua liven kautta neljän miehen voimin tuo Vidmaster Challenge: Déjà Vu achievement. Pakko myöntää, melkoista tuskaa oli sen tekeminen. :D En enää ikinä pelaa Halon campaignia legendarylla iron päällä. Hirvittävää.

Liittyen tuon saavutuksen hankkimiseen:

Kai hoksasitte ottaa valtatieosion alusta mukaan ne singot lähes loppumattomine ammuksineen.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Älkää IKINÄ aloittako Firefight-matsia (Lost Platoonissa ainakaan) kymmenen jälkeen, jos aikomus on mennä ihmisten aikoihin nukkumaan! Tulosta onneksi syntyi myös :)

Bungie.net : ODST Games

Edit: Heh, kaveri oli minuutin verran nopeampi
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Postaanpa nyt suoraan tuon Tiltin arvostelun, on se sen verran lyhyt.


Voehan helevettiläeene, mitä kuraa. Niin hirvittävä arvostelu, että ei edes naurata. Mielestäni on jopa häpeällistä, että Suomen ainoa TV-pelimedia suoltaa tällaista sontaa. "Normisettiä"!?

Oma Halo-kokemukseni on se, kun pelasin pari vuotta sitten Macilla ekan Halon läpi. Nyt hiljattain ostin vasta x360:n (1/2 v sitten) ja nyt tämän ODST:n.

Kyllähän tämä ODST ihan hyvältä vaikuttaa, varsinkin Firefight. Mutta kyllä aika helposti myös paistaa läpi se, että on tämä jo nähty. Siis pelillisesti siinä mielessä, että mitään uusia juttuja, kikkoja tai sellaista ei ole. Gears of Warissa oli äijämeininki ja moottorisaha, tässä peliä kannattelee enimmäkseen Halo-tarina. Itselleni tarina ei ole tuttu, ja kyllä se kiinnostaakin.

Vetäisin yhteenvetona, että peli on lisää sitä samaa. Jos tykkää niin varmasti tykkää. Minulle tämä on myös aika uusi ja suuri juttu lähes Halo-newbienä. Hieno peli minusta, mutta ymmärrän kyllä sen saaman kritiikin.

P.S. Ei noista arvosteluista kannata välittää, sen kun nauttii pelistä.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Kiitokset Paaville että teki uutisen tuosta Disc Errorista, oli mukava nähdä että täälläkin nähdään ongelma :) Mutta tällä hetkellä Bungie painaa kuin riivatut sitä päivitystä jos sillä saisi ne levyongelmat korjattua. Ilmoittelua kun tietää jotain. Pääsin pelaamaan eilen jopa 20 minuuttia Firefightia kunnes kaatui, taas. Silti oli hauskaa.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

onko nuo siellä myös yksinpeli kampanjassa legendaryllä?

En ole tarkistanut, joten en uskalla sanoa. Mahdollisesti kyseessä on samanlainen ominaisuus kuin Halo 3:n vikan kentän Ghostit, eli ne ilmestyvät kyllä sinne, jos pelaa kentän alusta asti Legendarylla.

Postaanpa nyt suoraan tuon Tiltin arvostelun, on se sen verran lyhyt.


Voehan helevettiläeene, mitä kuraa. Niin hirvittävä arvostelu, että ei edes naurata. Mielestäni on jopa häpeällistä, että Suomen ainoa TV-pelimedia suoltaa tällaista sontaa. "Normisettiä"!?

Ei nosita arvosteluista kannata ottaa liikaa hernettä nenään, jokaisella on oma mielipiteensä ja ymmärrän, miksi monet eivät pidä välttämättä pelistä. Tietenkin olisi suotavaa, että arvostelussa käytäisiin läpi pelin olennaisia ominaisuuksia, kuten esimerkiksi Firefight ja moninpelilevy, mutta eipä sitä noin lyhyessä arvosteluformaatissa ehdi millään käydä kaikkia asioita läpi.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Todellisen hittipelin tunnistamiseen on olemassa vain yksi oikea keino; se tulee jatkuvasti kummittelemaan alitajuntaan. Näin on viimeksi käynnyt BF: Bad Companyn ja Left 4 Deadin kanssa, ODST:llä on kunnia liittyä tähän joukkoon. On todella häiritsevää nähdä unta siitä että olet pelaamassa peliä jossa pelihahmo olet sinä itse. Hälyttävämpää on se että unesta herättyäsi on pakottava tarve palata pelin pariin. Onneksi minulla on sentään vähän itsehillintää etten neljän aikaa enään nouse sängystä ylös :D

Mutta mutta, tuli heti aamusta vietettyä mukavat 2h vain zumbaillessa Mombasan katuja. Tätä sectiota pelistä ei vain voi olla kehumatta... Mielestäni Bungien vahvuudet pelintekijöinä korostuvat juuri tässä HUD-maailmassa. On aivan mielettömän siistiä seurata ehkä yhtä alan parasta tekoälyä täydessä toiminnassa tällaisessa hiekkalaatikko ympäristössä. Ja juuri se Momabasa onkin, suuri Sandbox mihin helposti uppoaa useita tunteja; vihollisten väijyttämiseen/välttelemiseen ja yleiseen hekumointiin. Musiikki ja ne vibat mitä kaduilla samoileminen tuottaa hakevat kyllä vertaistaan. Itse arvostan suuresti myös yksityiskohtia ja sitä seikkaa että kaikki aseet/ajoneuvot jäävät niille paikoilleen mihin ne jättää. Esim. varastohuoneidenkin varusteet kuluvat, ne eivät ole loputtomia. En ole 100% varma nollaavatko Fläsärit näitä spawneja mutta ainakin jos vääntelet vain Momabasan kaduilla jäävät aseet/ajoneuvot juuri sinne minne ne jätät. Samoileminen varmasti nousee omaan uskoonsa kun tuota lähtee kuupittelemaan. Se on vielä itseltäni testaamatta.

Pistetäänhän nyt viikonloppuna sitten kuuppeja ja tulitaistoja pystyyn. Itselläni on vielä kokematta tuo tulitaisto täydellä porukalla.

PS: Mitenkä muuten, onko ODST:stä poistettu kokonaan tuo REC-moodi teatterista? Itse en ole ainakaan löytänyt mitään mahdollisuutta nauhoittaa klippejä,
eikös noita pystynyt Halo 3:ssa nauhoittamaan, vai heittääkö muisti?
 
Vastaus: Halo 3: ODST

PS: Mitenkä muuten, onko ODST:stä poistettu kokonaan tuo REC-moodi teatterista? Itse en ole ainakaan löytänyt mitään mahdollisuutta nauhoittaa klippejä, eikös noita pystynyt Halo 3:ssa nauhoittamaan, vai heittääkö muisti?

ODST pohjautuu Halo 3:n kampanjateknologiaan, jossa tuota mahdollisuutta ei valitettavasti ollut. Varsinkin Firefightin kohdalla tuo harmittaa, kun olisi ollut mukavaa päästä leikkelemään matsin kohokohtia talteen. Videoita ei voi myöskään kelata taaksepäin.

Halo 3:n moninpelissä molemmat ominaisuudet ovat mukana. Toivottavast teatteria kehitetään edelleen Reachiin, jotta näitä harmittavia puutteita saadaan karsittua.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Minua huvitti suuresti tuo Tiltin arvostelu. Erityisesti "normisettiä" sanan käyttö toi hymyn huulille.

Mielestäni on selvää, että ODST uppoaa parhaiten vanhoille Halo-parroille, vaikka tämäkin ketju on todistanut, että kyllä siitä noobitkin pystyvät nauttimaan riippuen vähän henkilöstä. Mielestäni tässä ei ole kuitenkaan mitään väärää ja ODST:stä huokuukin, että faneille se on ensisijaisesti tehty. Varsinkin lopun heruttelut menevät täysin ohi, jos ei Halo ole ennestään tuttu. Halolla on kuitenkin niin paljon faneja, ettei sitä välttämättä kannata edes yrittää laajentaa nykyisen fanibasen ulkopuolelle, ainakaan agressiivisesti ja nykyisten fanien mukavuusrajoja paukutellen. Moninpelin ja Firefightin tyylisillä muodoilla voidaan niitä uusia pelaajia houkutella, mutta tarinassa pitää tarjota herkkuja faneille.

Sitten herääkin kysymys kenen pitäisi peliä arvostella, fanin vai jonkun muun.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Todellisen hittipelin tunnistamiseen on olemassa vain yksi oikea keino; se tulee jatkuvasti kummittelemaan alitajuntaan. Näin on viimeksi käynnyt BF: Bad Companyn ja Left 4 Deadin kanssa, ODST:llä on kunnia liittyä tähän joukkoon. On todella häiritsevää nähdä unta siitä että olet pelaamassa peliä jossa pelihahmo olet sinä itse. Hälyttävämpää on se että unesta herättyäsi on pakottava tarve palata pelin pariin. Onneksi minulla on sentään vähän itsehillintää etten neljän aikaa enään nouse sängystä ylös :D

Itelle kävi juuri viime yönä sama. Aina kun sulki silmänsä ajautui ajatukset pikku hiljaa takaisin Mombasan kaduille.

Peli meni toissa päivänä läpi ja omasta mielestäni se oli juuri sopivan pitkä. Sen jälkeen tullut tehtyä noita kenttäkohtaisia achievementteja ihan vain jotta saisi viettää lisää aikaa pelin parissa. Nyt pitäis hommata taas 12kk live aikaa ja mikki niin voisi kunnolla ruveta pelaamaan netissä.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Ennen ODST:n julkaisua Halo 3:n moninpelissä vuorokauden pelaajamäärä pyöri siinä miljoonan tuntumassa. Nyt se on heilunut tuolla 1,35 miljoonassa, joten ihan kivasti toi lisää pelaajia verkkoon. Saas nähdä, kuinka kehitys jatkuu pidemmällä aikavälillä.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Minua huvitti suuresti tuo Tiltin arvostelu. Erityisesti "normisettiä" sanan käyttö toi hymyn huulille.

Mielestäni on selvää, että ODST uppoaa parhaiten vanhoille Halo-parroille, vaikka tämäkin ketju on todistanut, että kyllä siitä noobitkin pystyvät nauttimaan riippuen vähän henkilöstä. Mielestäni tässä ei ole kuitenkaan mitään väärää ja ODST:stä huokuukin, että faneille se on ensisijaisesti tehty. Varsinkin lopun heruttelut menevät täysin ohi, jos ei Halo ole ennestään tuttu. Halolla on kuitenkin niin paljon faneja, ettei sitä välttämättä kannata edes yrittää laajentaa nykyisen fanibasen ulkopuolelle, ainakaan agressiivisesti ja nykyisten fanien mukavuusrajoja paukutellen. Moninpelin ja Firefightin tyylisillä muodoilla voidaan niitä uusia pelaajia houkutella, mutta tarinassa pitää tarjota herkkuja faneille.

Sitten herääkin kysymys kenen pitäisi peliä arvostella, fanin vai jonkun muun.

Tämä peli uppoaa myös niihin jotka eivät pitäneet jatko-osista, mutta tykkäsivät alkuperäisestä, kuten minä. :)

Hyvä peli vieläkin on. Pitäs vaan tota firefightia pelata enempi. Kerran olen pelannu parin britin kanssa, mutta lagi oli silloin aivan hirveää. :(
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Niin muuten, pitikin kysymäni:

Pelasin tuossa Mythic-levyä, ja ruudun alareuna ilmoitti pelaajamääräksi vähän yli 40 000. Mikähän on aivan naurettavan vähän, kun yleensäkin Halossa pyörii se 300k pelaajia, ja nyt on vielä ODST:n julkaisukin!

Eli meneekö se nyt kuitenkin niin, että Mythic-pelaajat pelaavat keskenään ja Halo 3-pelaajat keskenään?

Ei. Jenkit taisivat vain olla tuolloin unten mailla.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Voehan helevettiläeene, mitä kuraa. Niin hirvittävä arvostelu, että ei edes naurata. Mielestäni on jopa häpeällistä, että Suomen ainoa TV-pelimedia suoltaa tällaista sontaa. "Normisettiä"!?

Peliä en ole pelannut, enkä ota arvostelun mielipiteisiin mitään kantaa, mutta mielenkiintoista, jos jollekin maksetaan moisen tekstin tuottamisesta :rolleyes: Ehkäpä tuossa on käynyt niin, että arvostelijaa ei ole kiinnostanut peli pätkääkään, eikä täten kirjoittaminenkaan ole maistunut.
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Peli olisi nyt tarkoitus aloitella Legendarylla, mutta pieni kysymys: pitääkö peli vääntää alusta loppuun aina resume game toiminnolla vai riittäkö, että pelaa "chapter select"in avulla kaikki mahdolliset kentät mitä sieltä löytyy (tällöin jää kuitenkin yöhaahuilut väliin)? Jos osan joutuu pelailemaan yksin ja osan kaverin kanssa, tämän vuoksi lähinnä kyselen..
 
Vastaus: Halo 3: ODST

Liittyen tuon saavutuksen hankkimiseen:

Kai hoksasitte ottaa valtatieosion alusta mukaan ne singot lähes loppumattomine ammuksineen.

Juuh, se sentään huomattiin. Liekkö olisi tullut mitään jos kävellen oltaisiin vedetty koko homma. :D
 
Ylös Bottom