Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3: ODST

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3: ODST

Mitäs kummaa? Laitoin koneeseen tuon 48 tunnin trial coden, mutta Haloon tämä ei sitten toimi. Moninpelilevyn kanssa kun pelaamaan yrittää päästä, tulee ruutuun teksti, että vaaditaan live gold, jotta pääsisi pelaamaan. Kokeiltu on, että muissa peleissä toimii joten mitä pitäisi tehdä? Vai vaatiiko Bungie todellakin heidän peleihinsä kultatilin, vai onko vain jokin bugi?

Mitäs kummaa? Laitoin koneeseen tuon 48 tunnin trial coden, mutta Haloon tämä ei sitten toimi. Moninpelilevyn kanssa kun pelaamaan yrittää päästä, tulee ruutuun teksti, että vaaditaan live gold, jotta pääsisi pelaamaan. Kokeiltu on, että muissa peleissä toimii joten mitä pitäisi tehdä? Vai vaatiiko Bungie todellakin heidän peleihinsä kultatilin, vai onko vain jokin bugi?

Öö noi trialit ei kait toimi ranked matcheissa, mutta mulla toimi ainakin social matcheissa. Eli testaas vielä sitä socialia.

Öö noi trialit ei kait toimi ranked matcheissa, mutta mulla toimi ainakin social matcheissa. Eli testaas vielä sitä socialia.

Testasinkin sitä melkein heti, kun olin viestin kirjoittanut. Eli socialit toimivat. En oikein tuota Halojen valikkoa ole oppinut ikinä kunnolla käyttämään (aika vähän loppujen lopuksi niitä tulee pelattua) niin huomasin aluksi, että vaihtoehdot ovat samalla koneella ja livessä.

tarvis peliseuraa noita 4 pelattavia saavutuksia varten joten jos on kiinnostuneita niin lisäilkää mut kavereihi

Peliseuraa vidmaster chalengeihin

Etsisin apua noihin Vidmaster Challenge-saavutuksiin, eli addatkaa minut kavereihin niin voidaan yrittää noita Enduroa ja Deja Vu:ta, olen tavoitettavissa yleensä tossa 18.00 :)
Eli lisätkää tunnus tanxxx

Viimeksi muokannut moderaattori:

Huhhhuh.
Tuli tahkottia Coastal Highway legendarylla, ja soolona.
Lievästi sanoen tuli ärsytys siinä vaiheessa kun piti olla kuskin hommissa ja luottaa tekoälyn
ammuntakykyyn. Tulipa kerran rääkäistyä jopa ääneen että "Turpa kiinni idiootti ja ammu!".
Mutta läpihän se meni sitten.

Hiukan oli kyllä sellainen antikliimaksi toi loppu.. no.. mutta reachia odotellessa
vois nuo pari kenttää vielä läpäistä Legendarylla jotka olen pelannut vain Heroicilla.

Huhhhuh.
Tuli tahkottia Coastal Highway legendarylla, ja soolona.
Lievästi sanoen tuli ärsytys siinä vaiheessa kun piti olla kuskin hommissa ja luottaa tekoälyn
ammuntakykyyn. Tulipa kerran rääkäistyä jopa ääneen että "Turpa kiinni idiootti ja ammu!".
Mutta läpihän se meni sitten.

Haha, joo... Ne tekoäly soturit ei oikein osaa ampua oikeaan suuntaan... Itselläkin meinas mennä legendaryllä hermot tuossa viimeisessä ajo-kohdassa... Mutta kun tarkemmin miettii, noi ajokohdat Halossa ovat aina olleet ne paikat missä miekällä meinaa palaa hihat. :p

Tulipa ODST tahkottua viikonloppuna läpi asti. Mihinkään hurmokseen en kyllä päässyt tuon kanssa, eli aika keskinkertaista tuntui olevan.

Jäi vieläpä ärsyttämään buginen achievementti (en tiedä onko aiemmin mainittu). Eli olen kyllä saanut tuon all ears (kerää 15 audiota) saavutukset, mutta puuttuu välistä tuo tuned in (kerää 3). Ei luulisi olevan mitään rakettitiedettä fiksata tuollainen. Esim. että tuo All Ears aktivoisi nuo aiemmat. Mutta ei taida pelinkehittäjiä kiinnostaa korjaamiset kun keskitytään Reachiin.

Tulipa ODST tahkottua viikonloppuna läpi asti. Mihinkään hurmokseen en kyllä päässyt tuon kanssa, eli aika keskinkertaista tuntui olevan.

Jäi vieläpä ärsyttämään buginen achievementti (en tiedä onko aiemmin mainittu). Eli olen kyllä saanut tuon all ears (kerää 15 audiota) saavutukset, mutta puuttuu välistä tuo tuned in (kerää 3). Ei luulisi olevan mitään rakettitiedettä fiksata tuollainen. Esim. että tuo All Ears aktivoisi nuo aiemmat. Mutta ei taida pelinkehittäjiä kiinnostaa korjaamiset kun keskitytään Reachiin.

Jaa kyllä mää ainakin sain ton tuned in achievementin. :)

Ajattelin huuto.net:stä ostaa tämän. Onko nuo DLC kentät, jotka tulevat toisella levyllä, sidottu gamertagiin?

Pitäisi tästä yksinpeli tahkota läpi, mutta totta puhuakseni ei se yksin kiinnosta. Joten, jos jollakin on joskus aikaa, niin tervetuloa peleille

Ylös Bottom