Vastaus: Halo 3: ODST
Mullakin samansuuntaisia aatoksia. Jotenkin ODST tuntui kuitenkin asteen "helpommalta" (kuten joku vihjasi, niin "balanssi" silti varsin kohdillaan) peliltä kuin Halo 3. Pelasin molemmat ihan "normal"-asetuksella, joten siitä vaikeammista en tosin tiedä.
Ainakaan ODST:ssä ei ollut samanlaisia "vaikeus-piikkejä" kuin välillä Halo 3:ssa (totta kai mun oma mielipide, mutta esim. ainakin yksi "Scarab-kenttä" ja tietysti infamous Cortana-osio olivat aikamoista tervanjuontia - ei siis kauhean hauskaa sellaista) ja jopa ODST:n lopussa
Ei Halo 3 yleisesti nyt mikään vaikea peli ollut (siis "normal"), mutta sisälsi juuri noita vaikeus-piikkejä ainakin omaan makuun. ODST jotenkin "leppoisampi" kokemus (siis ei tarvitse puristaa ohjainta - kunhan painaa menemään ja valitsee oikeat aseet ja taktiikat eri tilanteisiin).
Haha, pelasin Halo 3:sta pitkästä aikaa tässä. Alko muuten pännimään se että Master Chief kaatuu jo jostain 4:stä osumasta siinä (ja yhdestä snipu laukauksesta jota tietenkään ei voi väistää tai edes saada snipperia horjahtaa koska hän autoaimii päähäsi aina ja ikuisesti! ). Noi ODST:eet tuntuvat vaan kestävän paremmin osumaa sen health systeemin takia, mikä on hassua.
Mullakin samansuuntaisia aatoksia. Jotenkin ODST tuntui kuitenkin asteen "helpommalta" (kuten joku vihjasi, niin "balanssi" silti varsin kohdillaan) peliltä kuin Halo 3. Pelasin molemmat ihan "normal"-asetuksella, joten siitä vaikeammista en tosin tiedä.
Ainakaan ODST:ssä ei ollut samanlaisia "vaikeus-piikkejä" kuin välillä Halo 3:ssa (totta kai mun oma mielipide, mutta esim. ainakin yksi "Scarab-kenttä" ja tietysti infamous Cortana-osio olivat aikamoista tervanjuontia - ei siis kauhean hauskaa sellaista) ja jopa ODST:n lopussa
oleva "ajetaan sillan läpi"-osio oli pääosin hauskaa räiskimistä, eikä sellaista sekunteja vastaan taistelua mistä en itse yleensä pidä.