Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3: ODST

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3: ODST

Tervehdys!!

Löytyisikö täältä halukkaita ihmisiä auttamaan minua saamaan recon armorin? tarvitsisin 2 (pienellä varauksella 3) pelaajaa.

Lista achievementeistä jotka uupuvat

- Vidmaster Challenge: Annual
- Vidmaster Challenge: Classic
- Vidmaster Challenge: Endure
- Vidmaster Challenge: Deja vu

Näissä tarvitsisin opastusta / apua. Jos olet kiinnostunut niin lisää minut kaveriksi GT = finELITEKILLER

Edit: Plussana olisi jos pystyisit pelaamaan illalla / yöllä :)

Pidän enemmän Gears of warin tyylisestä ,jossa pitää käydä pelastamassa "kuollut" kaveri ja olen aina miettinyt, että halossakin pitäisi olla joku samantapainen.

KZ2:ssa on, jos tuota kaipaat. :)

ODST:n achievementeistä puheen ollen.. "ONI Alpha Site"-kentässä saa palkinnon, kun
ampuu 10 vihua "Spartan laser"-aseella - eli "Get 10 Spartan Laser kills on ONI Alpha Site". Sain heti aika monta kun ammuin alussa ne kaksi lentoalusta ja parit äijät.

Ok, noh aseesta loppuivat kuitenkin patit ja kenttä siirtyi sitten
sillalta sinne "aukealle". Aukean "oikeasta ylälaidasta" löysin toisen vastaavan aseen ja paukutin lähintä äijää heti kun sen sain
. Yhtäkkiä "achievement-laskuri" lähtikin taas nollista?

Savetin kyllä pelin
sillan ja osin aukean välissä
, mutta ei kai sillä pitäisi olla merkitystä?

Noh, ei nuo palkinnot mulle ole iso juttu, mutta kunhan mietin..

ODST:n achievementeistä puheen ollen.. "ONI Alpha Site"-kentässä saa palkinnon, kun
ampuu 10 vihua "Spartan laser"-aseella - eli "Get 10 Spartan Laser kills on ONI Alpha Site". Sain heti aika monta kun ammuin alussa ne kaksi lentoalusta ja parit äijät.

sillalta sinne "aukealle". Aukean "oikeasta ylälaidasta" löysin toisen vastaavan aseen ja paukutin lähintä äijää heti kun sen sain

Savetin kyllä pelin

Joo, kyseessä on melko kettumainen systeemi, eli jos kuolet -> laskuri nolliin. En sitten tiedä miten sinulla on käynyt, taitaa olla myös niin, että laskuri pitää täyttää saman taistelun aikana. Ei hyvä.

Joo, kyseessä on melko kettumainen systeemi, eli jos kuolet -> laskuri nolliin. En sitten tiedä miten sinulla on käynyt, taitaa olla myös niin, että laskuri pitää täyttää saman taistelun aikana. Ei hyvä.

Juu, kyllä mä kuolinkin muutaman kerran välissä. Ei tullut mieleen, että "laskuri nollaantuisi", joten etsin alkuun lähinnä sitä asetta sieltä "kentältä" ja hittiä tuli. Noh, näillä mennään. Tuskin pelaan osioita ihan heti uusiksi kuitenkaan.

Ajattelin tilata ODST:n soundtrackin vai pitäisikö sittenkin ostaa halo 3:n. Mitä mieltä muuten olette, että kumpi on parempi?
Mielipideasiahan se on ja ovathan ne melko erillaisia.

Savetin kyllä pelin

Itse koitin tehdä My clothesin Mombasa Streetsillä, ja kun olin tehnyt muutaman, lopetin pelin save & quitilla, ja seuraavan kerran kun peliä jatkoin, laskuri lähti nollasta.

Suosittelen tekemään My Clothes- achin jossain Firefight maassa easy tasolla tietenkin. : )

Ajattelin tilata ODST:n soundtrackin vai pitäisikö sittenkin ostaa halo 3:n. Mitä mieltä muuten olette, että kumpi on parempi?

Jos Halon musiikki noin ylipäänsä kiinnostaa, niin tätä kannattaa harkita (ilmeisesti "Halo 2 - Vol. 1" CD ei ole kuitenkaan tuossa mukana Amazonin kommenttien mukaan - eikä tietysti uudemmat "Halo Wars" ja "ODST"):
Amazon.com: Halo Trilogy- The Complete Original Soundtracks (OST): Original Game Soundtrack: Music

Itseltä löytyy, kun joskus "heräteostoksena" tilasin.

Itse voin taas varauksetta suositella vain yhden OST:n ostajalle ODST:n Soundtrackia. Ehdottomasti sarjan paras.

Helve**i.. coop"kaveri" jätti pelin kesken, ja pitäs Heroicilla sitten vetää 2 kenttää läpi, että pääsisin siihen coop checkpointtiin.. huah. Sen takia jätinkin pelin kesken niin kauaksi aikaa että löytyy toinen.

Firefight oli ihan jees, mut on varmaan parempi porukalla.

Haha, pelasin Halo 3:sta pitkästä aikaa tässä. Alko muuten pännimään se että Master Chief kaatuu jo jostain 4:stä osumasta siinä (ja yhdestä snipu laukauksesta jota tietenkään ei voi väistää tai edes saada snipperia horjahtaa koska hän autoaimii päähäsi aina ja ikuisesti! :D). Noi ODST:eet tuntuvat vaan kestävän paremmin osumaa sen health systeemin takia, mikä on hassua. :)

juu melkein turvallisempaa odst:ssä on rushia kuin kolmosessa vaikka kaiki arvostelut väittää juuri toisin.

Tuli hankittua tämä tänään Hulluilta Päiviltä. 50€ pelistä ja samaan syssyyn 3kk Live-aikaa, ihan hyvä diili. Nyt vasta yksi flashback pelattuna läpi, mutta kyllä maistuu hyvältä. Aivan mahtava meininki ja tuo kuolemanpelko persiissä on hienoa. Ei tunne olevansa ihan niin tankki kuin Mestari Pomo. Tätä sitten lissää.

juu melkein turvallisempaa odst:ssä on rushia kuin kolmosessa vaikka kaiki arvostelut väittää juuri toisin.

Ehkäpä easyllä :rolleyes: Jo heroicilla kuolee aivan lahjakkaasti, kun joku beamriflettäjä täräyttää ns. 'tuplalaukauksen' takamukseen. Legendaryllä niillä tyypeillä on joku putkikatse, kun eivät tunnu muuta soltusta näkevän kuin pään - eivätkä kaiken kukkuraksi anna osumaprosenttinsa montaa yksikköä alle 100:n mennä :p

Makoisa peli, kyllä pelaa. Kunhan vain liveaikaan raapisi jostain rahaa nin pääsisi firefight ja moninpelilevy arvoiseensa asemaan tälläkin boksilla.

Itse voin taas varauksetta suositella vain yhden OST:n ostajalle ODST:n Soundtrackia. Ehdottomasti sarjan paras.

Mnaaah, olen muutaman kerran ODST:n soundtrackin kuunnellut, mutta en nostaisi sitä sarjan parhaaksi, vaikka se hyvä onkin. Kolmosen kolmosen musiikkiraita pysynee vielä lempparinani.

Ehkäpä easyllä :rolleyes:

jopa legendarylla.
kuten aiemmin kirjoitin niin tämä on ainoa halo jonka olen legendaryllä läpi vetänyt.
kyllä tämä on paljon helpompi kuin kolmonen.

omasta mielestä halojen vaikeustaso helpoimmasta vaikeimpaan on ODST-> halo 3 > halo -> halo 2

Odotus palkittiin, sillä Gamestopista tuli nyt viimein ne ennakkotilausbonus-konsoliskinit ja oi millainen kaunotar boksista kuoriutuikaan. Artwork ei ole mitään omaperäistä, sillä se on pöllitty suoraan ODST:n kansitaiteesta, mutta toisaalta tuo tummanpuhuva kansitaide miellyttää silmääni todella paljon. Ehdoton plussa siitä, että skinin faceplate-tarra on suunniteltu vaakatasoon, sillä siinä asennossa konsolinikin on. Kuvia ei valitettavasti ole antaa, sillä en omista kameraa. Onko joku muu saanut tuon skinin?

Mnaaah, olen muutaman kerran ODST:n soundtrackin kuunnellut, mutta en nostaisi sitä sarjan parhaaksi, vaikka se hyvä onkin. Kolmosen kolmosen musiikkiraita pysynee vielä lempparinani.
Njoo, tuon komosen musiikit ehdinkin tilata ja ehkä ne muutkin myöhemmin.
Olen myöskin samaa mieltä tuosta helppoudesta ja voisi kai taas pitkästä aikaa pelata halo 3:a vertaillen sitä hieman ODST:hen.

Ehkäpä easyllä :rolleyes: Jo heroicilla kuolee aivan lahjakkaasti, kun joku beamriflettäjä täräyttää ns. 'tuplalaukauksen' takamukseen. Legendaryllä niillä tyypeillä on joku putkikatse, kun eivät tunnu muuta soltusta näkevän kuin pään - eivätkä kaiken kukkuraksi anna osumaprosenttinsa montaa yksikköä alle 100:n mennä :p

Makoisa peli, kyllä pelaa. Kunhan vain liveaikaan raapisi jostain rahaa nin pääsisi firefight ja moninpelilevy arvoiseensa asemaan tälläkin boksilla.

Rushiminen on parempaa jopa legendaryllä tässä pelissä. 3:sessa tuntuu että se on pari osumaa ja suojat on jo nollassa, siitä vaan sit yks varvas osuma ja se on siinä... Ja kyllä ne viholliset omas ihan saman putkinäön kolmosessa vaikka mitä teit. :D

Njoo, tuon komosen musiikit ehdinkin tilata ja ehkä ne muutkin myöhemmin.
Olen myöskin samaa mieltä tuosta helppoudesta ja voisi kai taas pitkästä aikaa pelata halo 3:a vertaillen sitä hieman ODST:hen.

Kutsun sitä... Balanssiksi. XD

Itse koitin tehdä My clothesin Mombasa Streetsillä, ja kun olin tehnyt muutaman, lopetin pelin save & quitilla, ja seuraavan kerran kun peliä jatkoin, laskuri lähti nollasta.
Tuolta löytyy englantia osaavalle ohjeita kuinka nuo archievmentit saa helpoiten.

GameFAQs: Halo 3: ODST (X360) Achievement Guide by Blood_XIII
Nuissa spartan laser ja raketinheitin tehtävissä voi hieman huijata jos ampumatarkkuus ei ole kohillaan.
Anna tuo laser / raketinheitin jollekkin tietokoneen ohjaamalle ukolle ja hyppää itse tankin / hogin kuskiksi. Jokainen tappo minkä tietokoneen ohjaama kyytiläinen tekee lasketaan sinun omaksi tapoksi.

Ylös Bottom