Vastaus: Halo 3: ODST
Joo, aika pitkälti samoja aatoksia täälläkin. Toki välillä voi "snaipata" vihuja vähän kauempaa yms, mutta ne tuntuu kyllä huomaavan lopulta Rookien aika kaukaa. Olen kokeillut edetä ilman "pimeänäköä" (taitaa silloin pieni "taskulamppu" tms samalla olla päällä myös?) yms, mutta aina ne sieltä tulee. Ja usein aika samalla "kokoonpanolla". Nyt alkaa pikkaisen jo "maistua puulta" nuo Rookie-osuudet, kuten aiemmin pelkäsin. Ja aina sama arkkitehtuuri.
Itse olisin toivonut selkästi enemmän "tunnelmallista stealth-meininkiä", jossa aidosti voi (halutessaan, toki voi räiskiä) kiertää vihuja (siis Rookie-kohdat) tai sitten vain hermoilla varjoissa kun vihut menevät ohi metrien päästä.
Mutta ehkäpä juuri siksi tämä ei ole aivan "täysi peli" vaan lisäosan ja täyden pelin välimuoto. Kaikkea ei voi saada..
Tuli tänään muuten GamesTM-lehti, jossa ODST sai 7/10. Pientä hittiä ottaa metacritic.
Myös öiset osiot Rookiella olivat pienoinen pettymys. Niihin olisi kaivannut vielä enemmän stealth meininki niin että vihollisia vastaan ei olisi tarvinnut taistella(kyllä tämä tietysti nytkin jossain kohdin onnistui).
Joo, aika pitkälti samoja aatoksia täälläkin. Toki välillä voi "snaipata" vihuja vähän kauempaa yms, mutta ne tuntuu kyllä huomaavan lopulta Rookien aika kaukaa. Olen kokeillut edetä ilman "pimeänäköä" (taitaa silloin pieni "taskulamppu" tms samalla olla päällä myös?) yms, mutta aina ne sieltä tulee. Ja usein aika samalla "kokoonpanolla". Nyt alkaa pikkaisen jo "maistua puulta" nuo Rookie-osuudet, kuten aiemmin pelkäsin. Ja aina sama arkkitehtuuri.
Itse olisin toivonut selkästi enemmän "tunnelmallista stealth-meininkiä", jossa aidosti voi (halutessaan, toki voi räiskiä) kiertää vihuja (siis Rookie-kohdat) tai sitten vain hermoilla varjoissa kun vihut menevät ohi metrien päästä.
Mutta ehkäpä juuri siksi tämä ei ole aivan "täysi peli" vaan lisäosan ja täyden pelin välimuoto. Kaikkea ei voi saada..
Tuli tänään muuten GamesTM-lehti, jossa ODST sai 7/10. Pientä hittiä ottaa metacritic.