Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3: ODST

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3: ODST

Myös öiset osiot Rookiella olivat pienoinen pettymys. Niihin olisi kaivannut vielä enemmän stealth meininki niin että vihollisia vastaan ei olisi tarvinnut taistella(kyllä tämä tietysti nytkin jossain kohdin onnistui).

Joo, aika pitkälti samoja aatoksia täälläkin. Toki välillä voi "snaipata" vihuja vähän kauempaa yms, mutta ne tuntuu kyllä huomaavan lopulta Rookien aika kaukaa. Olen kokeillut edetä ilman "pimeänäköä" (taitaa silloin pieni "taskulamppu" tms samalla olla päällä myös?) yms, mutta aina ne sieltä tulee. Ja usein aika samalla "kokoonpanolla". Nyt alkaa pikkaisen jo "maistua puulta" nuo Rookie-osuudet, kuten aiemmin pelkäsin. Ja aina sama arkkitehtuuri.

Itse olisin toivonut selkästi enemmän "tunnelmallista stealth-meininkiä", jossa aidosti voi (halutessaan, toki voi räiskiä) kiertää vihuja (siis Rookie-kohdat) tai sitten vain hermoilla varjoissa kun vihut menevät ohi metrien päästä.

Mutta ehkäpä juuri siksi tämä ei ole aivan "täysi peli" vaan lisäosan ja täyden pelin välimuoto. Kaikkea ei voi saada..

Tuli tänään muuten GamesTM-lehti, jossa ODST sai 7/10. Pientä hittiä ottaa metacritic.

Mitä tahansa teettekin, älkää co-opittako kampanjaa ilman iron-asetusta. Pelistä menee maku, kun kuolemanpelko on käytännössä olematon rajattomien respawnien takia. :/

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onkos muilla ollut ongelmia achievementtien kanssa? Itellä ei tuo Tuned In oikein toimi, Listener ja All Ears kyllä tuli mutta tuota kolmen audio login achievementtiä en saanut :D

Onkos muilla ollut ongelmia achievementtien kanssa? Itellä ei tuo Tuned In oikein toimi, Listener ja All Ears kyllä tuli mutta tuota kolmen audio login achievementtiä en saanut :D

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia audiologi achien kanssa. (tällä hetkellä kasassa 27/30).
Kaverilla näkyi olevan tuo 30 ach auennut mutta ei 15 (All Ears). aika kummallista.. :confused:

Mitä tahansa teettekin, älkää co-opittako kampanjaa ilman iron-asetusta. Pelistä menee maku, kun kuolemanpelko on käytännössä olematon rajattomien respawnien takia. :/

Kieltämättä vähän liian helppoa, kun aina toinen voi tehdä pahassa paikassa itsemurhaiskuja toisen ollessa jossain suojassa, kun aina kuollessa saa täydet ammukset ja helat. Silti myönnän, että tuota huijausta on tullut joskus käytettyä.

Kieltämättä vähän liian helppoa, kun aina toinen voi tehdä pahassa paikassa itsemurhaiskuja toisen ollessa jossain suojassa, kun aina kuollessa saa täydet ammukset ja helat. Silti myönnän, että tuota huijausta on tullut joskus käytettyä.

Pidän enemmän Gears of warin tyylisestä ,jossa pitää käydä pelastamassa "kuollut" kaveri ja olen aina miettinyt, että halossakin pitäisi olla joku samantapainen.

Pidän enemmän Gears of warin tyylisestä ,jossa pitää käydä pelastamassa "kuollut" kaveri ja olen aina toivonut, että halossakin olisi joku samantapainen.

Tämä aivan totta. Mutta toisaalta koska peli kitsastelee ammuksissa niin paljon, tuota respawn exploittia on kiva käyttää. Tosin, tässäkin Gears vetää pidemmän korren antamalla ammus-laatikoita jossa on ammuksia aseeseen joita kannat. Paljon parempi systeemi, se toimii kuin rasvattu ja voit pitää mielitettyjä mutkia mukanasi.

Itselleni kävi juuri samoin. Sain hankittua sen co-opissa, sillä solossa löydetyt audiologit eivät vaikuta co-oppiin ja toisinpäin.

Juu niin mä vähä arvelinki. Pitää uusiksi kerätä ja vetää campaing läpi easyllä menee helpoiten siten. Se on sit sellanen muutaman tunnin repäsy uudestaan :)

Yksinpelissä ei tarvi pelata koko peliä läpi nuita audiologeja varten. Menet vain streets of Mombasa tehtävään keräät kaikki 29 audiologia ja sen jälkeen replaymissionilla Data Hiveen.
Yksinpelissä nuo audiologit pysyy mukana vaikka vaihdat tehtävää,

Tossa on nyt vedetty cmpaing läpi ja todella hyvä oli. Sitten audio logeja etsimään ja firefightia mättäämään. Nyt oon vetänyt Endurenkin läpi kandesti kavereille ja itselleni. Mielestäni ostamisen arvoinen tuotos, vaikka onkin vähän lyhyehkö. Firefightia ei kuitenkaan ole vielä 100% vedetty, joten matka jatkuu.

Firefight Endure:
  1. Bungie.net : Halo 3 ODST Firefight Game : Alpha Site (Co-Op) : 10.07.2009 12:01 PM
  2. Bungie.net : Halo 3 ODST Firefight Game : Alpha Site (Co-Op) : 10.06.2009 1:17 PM

Autan porukoita ilomielin enduressa, kunnes saan flaspointin eli pitäkää kiirettä, sillä OFP2 ilmestyy jo viikonlopuksi tai jopa perjantaiksi.

Tervehdys!!

Löytyisikö täältä halukkaita ihmisiä auttamaan minua saamaan recon armorin? tarvitsisin 2 (pienellä varauksella 3) pelaajaa.

Lista achievementeistä jotka uupuvat

- Vidmaster Challenge: Annual
- Vidmaster Challenge: Classic
- Vidmaster Challenge: Endure
- Vidmaster Challenge: Deja vu

Näissä tarvitsisin opastusta / apua. Jos olet kiinnostunut niin lisää minut kaveriksi GT = finELITEKILLER

Edit: Plussana olisi jos pystyisit pelaamaan illalla / yöllä :)

Pidän enemmän Gears of warin tyylisestä ,jossa pitää käydä pelastamassa "kuollut" kaveri ja olen aina miettinyt, että halossakin pitäisi olla joku samantapainen.

KZ2:ssa on, jos tuota kaipaat. :)

ODST:n achievementeistä puheen ollen.. "ONI Alpha Site"-kentässä saa palkinnon, kun
ampuu 10 vihua "Spartan laser"-aseella - eli "Get 10 Spartan Laser kills on ONI Alpha Site". Sain heti aika monta kun ammuin alussa ne kaksi lentoalusta ja parit äijät.

Ok, noh aseesta loppuivat kuitenkin patit ja kenttä siirtyi sitten
sillalta sinne "aukealle". Aukean "oikeasta ylälaidasta" löysin toisen vastaavan aseen ja paukutin lähintä äijää heti kun sen sain
. Yhtäkkiä "achievement-laskuri" lähtikin taas nollista?

Savetin kyllä pelin
sillan ja osin aukean välissä
, mutta ei kai sillä pitäisi olla merkitystä?

Noh, ei nuo palkinnot mulle ole iso juttu, mutta kunhan mietin..

Joo, kyseessä on melko kettumainen systeemi, eli jos kuolet -> laskuri nolliin. En sitten tiedä miten sinulla on käynyt, taitaa olla myös niin, että laskuri pitää täyttää saman taistelun aikana. Ei hyvä.

Juu, kyllä mä kuolinkin muutaman kerran välissä. Ei tullut mieleen, että "laskuri nollaantuisi", joten etsin alkuun lähinnä sitä asetta sieltä "kentältä" ja hittiä tuli. Noh, näillä mennään. Tuskin pelaan osioita ihan heti uusiksi kuitenkaan.

Ajattelin tilata ODST:n soundtrackin vai pitäisikö sittenkin ostaa halo 3:n. Mitä mieltä muuten olette, että kumpi on parempi?
Mielipideasiahan se on ja ovathan ne melko erillaisia.

KZ2:ssa on, jos tuota kaipaat. :)

ODST:n achievementeistä puheen ollen.. "ONI Alpha Site"-kentässä saa palkinnon, kun
ampuu 10 vihua "Spartan laser"-aseella - eli "Get 10 Spartan Laser kills on ONI Alpha Site". Sain heti aika monta kun ammuin alussa ne kaksi lentoalusta ja parit äijät.

Ok, noh aseesta loppuivat kuitenkin patit ja kenttä siirtyi sitten
sillalta sinne "aukealle". Aukean "oikeasta ylälaidasta" löysin toisen vastaavan aseen ja paukutin lähintä äijää heti kun sen sain
. Yhtäkkiä "achievement-laskuri" lähtikin taas nollista?

Savetin kyllä pelin
sillan ja osin aukean välissä
, mutta ei kai sillä pitäisi olla merkitystä?

Noh, ei nuo palkinnot mulle ole iso juttu, mutta kunhan mietin..
Itse koitin tehdä My clothesin Mombasa Streetsillä, ja kun olin tehnyt muutaman, lopetin pelin save & quitilla, ja seuraavan kerran kun peliä jatkoin, laskuri lähti nollasta.

Suosittelen tekemään My Clothes- achin jossain Firefight maassa easy tasolla tietenkin. : )

Ajattelin tilata ODST:n soundtrackin vai pitäisikö sittenkin ostaa halo 3:n. Mitä mieltä muuten olette, että kumpi on parempi?

Jos Halon musiikki noin ylipäänsä kiinnostaa, niin tätä kannattaa harkita (ilmeisesti "Halo 2 - Vol. 1" CD ei ole kuitenkaan tuossa mukana Amazonin kommenttien mukaan - eikä tietysti uudemmat "Halo Wars" ja "ODST"):
Amazon.com: Halo Trilogy- The Complete Original Soundtracks (OST): Original Game Soundtrack: Music

Itseltä löytyy, kun joskus "heräteostoksena" tilasin.

Helve**i.. coop"kaveri" jätti pelin kesken, ja pitäs Heroicilla sitten vetää 2 kenttää läpi, että pääsisin siihen coop checkpointtiin.. huah. Sen takia jätinkin pelin kesken niin kauaksi aikaa että löytyy toinen.

Firefight oli ihan jees, mut on varmaan parempi porukalla.

Haha, pelasin Halo 3:sta pitkästä aikaa tässä. Alko muuten pännimään se että Master Chief kaatuu jo jostain 4:stä osumasta siinä (ja yhdestä snipu laukauksesta jota tietenkään ei voi väistää tai edes saada snipperia horjahtaa koska hän autoaimii päähäsi aina ja ikuisesti! :D). Noi ODST:eet tuntuvat vaan kestävän paremmin osumaa sen health systeemin takia, mikä on hassua. :)

juu melkein turvallisempaa odst:ssä on rushia kuin kolmosessa vaikka kaiki arvostelut väittää juuri toisin.

Ylös Bottom