Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 -peliporukkatriidi

Rife

New Member
Tänne voisi kerätä niiden gamertageja, jotka tahtovat pelailla customeita, jos vaikka saataisiin niitä sitten aikaan. Koitan tulla tänne välillä päivittelemään jonkinlaista listaa tähän ensinmäiseen postiin. Täältä voisi myös hakea liittolaisia noihin matchmaking peleihin ja cooppiin.

Lista muodossa Nick - Gamertag

Rife - IroncladFIN
T4iZuuni - TaiZuuni
DUO - Finnporo
OmigauMee - UnicornFIN
Xarzi - Cap AP
Decap - Vaippasankari
slash80 - I am slash80
Sanrio - AKA FinReko 53
maagiset - maagiset
Pawe - Pawe
Samuel6 - SamuelM6
Bernhardt - Bernhrdt
Uisor - Uisor
MsParoni - MsParoni
Ulfast - Ulfasti
Pekoni - Pekoni

-mic- - mic FIN
Nisupulla - Nisu
Pirate fin - Pirate fin
olli.aalto - OlZu
DemonWithin - Sir JAhn

hydro - hydro fin
lega - lega69
olge - olgefin
lehtimar - lehtimar
wixxer - wixxie
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

GT on TaiZuuni. Lisätkää vaan. Mielellään tulen pelaamaan.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Gamertag: FinnPoro
Voin pelailla kanssa co-oppina heroicilla tai legendarylla jos joku haluaa..
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

GT: VaippaSankari

Nyt olen arkisin asuntolassa vielä pari viikkoa joten vloppuisin vaan tapaa linjoilta.
Muutaman viikon päästä sitten yleisestikin. :)
Customit yms perushäröily kelpaa kyllä aina kun ei muuta ole. :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Juu, suomalainen peliseura kyllä kelpais. GT: I am Slash80
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

AKA FinReko 53

Saa lisäillä. Kalloja pitäis vielä hakea ja terminaalit. Nettipeliin mielellään lähden mukaan.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Juu, suomalainen peliseura kelpaa kyllä meikäläisellekin erittäin hyvin. Pitäis vaan ensin saada toi yksinpeli pelattua pois alta. Sen verran voin myös varoittaa, että Halossa olen aikamoinen noobi tuolla onlinen puolella. Noh, mutta kaipa sitä hyvässä seurassa oppii. Gamertagi on sama kuin foorumi nicki, eli maagiset ja vapaasti tosiaan saa lisäillä.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Sama homma, peliseura kelpaa. Kylläkin vasta ensi viikon lopulla ehdin pelin kimppuun.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

No hei! Eli GT on Pawe ja kaikkea Halo 3:een liittyvää kyllä kelpaa pelailla. Olkoon sitten Legendaarinen yksinpeli co-opina (tietty nelistään se ois TOSI mahtavaa jos saan olla Arbiter :cool:) No ei. Lisätkää vapaasti, heittäkää kutsua.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Terve. Suomalainen peliseura kiinnostaa, varsinkin co-op, mutta miksei normi matsaaminenkin.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Oma tagi näkyykin tuossa vasemmalla. En tiedä tulenko olemaan mukana täyspainoisesti nettimatseissa ennen yksinpelin läpäisyä, mutta tuota co-opia voisi joskus jauhaa Legendarylla. Peailemaan ehdin enimmäkseen viikonloppuisin sillä viikot olen töissä klo. 18 - 02 aikana joka taitaa potentiaalisinta peliaikaa olla.

Niin ja vaikka kakki 3 Haloa kuuluukiin omaan "sivistykseeni" niin kertaakaan en ole aiemmin Liven puolella pelaillu.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Uisor sanoi:
Oma tagi näkyykin tuossa vasemmalla. En tiedä tulenko olemaan mukana täyspainoisesti nettimatseissa ennen yksinpelin läpäisyä, mutta tuota co-opia voisi joskus jauhaa Legendarylla. Peailemaan ehdin enimmäkseen viikonloppuisin sillä viikot olen töissä klo. 18 - 02 aikana joka taitaa potentiaalisinta peliaikaa olla.

Niin ja vaikka kakki 3 Haloa kuuluukiin omaan "sivistykseeni" niin kertaakaan en ole aiemmin Liven puolella pelaillu.

Voisi katsoa tuota Legendaryä lähiaikoina. Olen opiskelija ja minulla on aika joustavat peliajat. :)
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

kiinnostusta löytyy että saa lisäillä listoille vapaasti ja lähettää pelikutsuja jos online satun olemaan enkä ole muuta tärkeämpää pelailemassa
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Minut voi myöskin lisäillä niin listalle. Niin co-oppi kuin custommättökin käyvät. Gamertag: Ulfasti
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Minut voi bongata ensi lauantaina/sunnuntaina pelaamassa haloa netissä.
Mieluiten pelaisin suomalaisten kanssa, joten saa lisäillä kaverilistalle, jos vaikka saisi kunnon nettimätöt aikaan.
Harmi vain kun on sen verran PA, ettei ole varaa hankkia 12kk liveä, joten 48h tunnin lipulla pitää pärjätä.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Tämäkin vois pelailla custom pelejä tai muita.
<- tagi
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Tahtoo myös päästä KFIN-porukoiden kanssa pelaamaan, joten kaverikutsua vaan rohkeasti tulemaan.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

GT: Pirate fin, en aina pääse pelaamaan, kun veljellä on talon ainut halo ja se pelaa sitä niin p*rkeleesti. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom