Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
CaptHanDjob sanoi:Kysytään tässä threadissä hiukan tästä friends hommelista ja custom -pelistä.
Eli olen lisännyt kaikki tästä threadistä mun kaverit -osioon. Pari kertaa on tullut invitation, mutta on ollut ottelu kesken matchmakingissä. Ottelun jälkeen kun olen hyväksynyt invitation, niin pyytäjä on jo mennyt matchmakingiin. MItes tuossa oikein pitäisi toimia, kun olemassa olevaa peliäkään ei voi keskeyttää että voisi heti hyväksyä tuon kutsun?
Onko tässä joku perusjuttu mitä en ole tajunnut?
t. Kapteeni
Hydro sanoi:Joo ottelua ei kannata keskeyttää,siitä taitaa menettää exp:tä yhden tai kaksi,mut siin vaiheessa ku matsi päättyy niin palaat aulaan,ettet ala heti etsiin uutta peliseuraa niin sit onnistuu liittyminen,tietty jos toinen on malttanut odottaa![]()
CaptHanDjob sanoi:Kysytään tässä threadissä hiukan tästä friends hommelista ja custom -pelistä.
Eli olen lisännyt kaikki tästä threadistä mun kaverit -osioon. Pari kertaa on tullut invitation, mutta on ollut ottelu kesken matchmakingissä. Ottelun jälkeen kun olen hyväksynyt invitation, niin pyytäjä on jo mennyt matchmakingiin. MItes tuossa oikein pitäisi toimia, kun olemassa olevaa peliäkään ei voi keskeyttää että voisi heti hyväksyä tuon kutsun?
Onko tässä joku perusjuttu mitä en ole tajunnut?
t. Kapteeni
lega sanoi:Mikähän siinä on ku en itse pysty kutsuun kavereita pelaan,mut muut pystyvät kutsuun mut?
onko tämä se kuuluisa NAT joka hämmentääJos vinkkejä sais,et miten ton NATin saa open tilaan?
Scatterbrain XO sanoi:Avaat reitittimeesi oikeat portit, ohjeet linkistä ja tältäkin saitilta löytyy ketjuja joissa on tuohon annettu apuja. Edit: siis kun klikkaat tuolla reitittimesi nimeä, etsit sen jälkeen kohdan Xbox 360 live ja sen alla yksityiskohtaiset ohjeet.