Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 -peliporukkatriidi

Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Satunnaisesti tulee pelailtua, mitä nyt töiltä ja muilta kiireiltä ehtii.

Lisäillä saa vapaasti.

GT: lunkku
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Miutkin saa lisäillä. Kampanja co-oppina kiinnostas kovastikki, ja tietysti myös normi nettipeli.
Oon melkeepä joka päivä onlinessa.

Gamertag: Straiffi
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Gamertag: nuera007

saa lisäillä ja mä tos kans lisäilen tuolta noita muita, niin pääsee haloa pelaan.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Mukana ollaan, niin co-opissa ku kaikissa muissakin mätöissä. Lisäilkää, tagi on Miicca.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Kysytään tässä threadissä hiukan tästä friends hommelista ja custom -pelistä.

Eli olen lisännyt kaikki tästä threadistä mun kaverit -osioon. Pari kertaa on tullut invitation, mutta on ollut ottelu kesken matchmakingissä. Ottelun jälkeen kun olen hyväksynyt invitation, niin pyytäjä on jo mennyt matchmakingiin. MItes tuossa oikein pitäisi toimia, kun olemassa olevaa peliäkään ei voi keskeyttää että voisi heti hyväksyä tuon kutsun?

Onko tässä joku perusjuttu mitä en ole tajunnut?

t. Kapteeni
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

CaptHanDjob sanoi:
Kysytään tässä threadissä hiukan tästä friends hommelista ja custom -pelistä.

Eli olen lisännyt kaikki tästä threadistä mun kaverit -osioon. Pari kertaa on tullut invitation, mutta on ollut ottelu kesken matchmakingissä. Ottelun jälkeen kun olen hyväksynyt invitation, niin pyytäjä on jo mennyt matchmakingiin. MItes tuossa oikein pitäisi toimia, kun olemassa olevaa peliäkään ei voi keskeyttää että voisi heti hyväksyä tuon kutsun?

Onko tässä joku perusjuttu mitä en ole tajunnut?

t. Kapteeni

Joo ottelua ei kannata keskeyttää,siitä taitaa menettää exp:tä yhden tai kaksi,mut siin vaiheessa ku matsi päättyy niin palaat aulaan,ettet ala heti etsiin uutta peliseuraa niin sit onnistuu liittyminen,tietty jos toinen on malttanut odottaa:)
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Hydro sanoi:
Joo ottelua ei kannata keskeyttää,siitä taitaa menettää exp:tä yhden tai kaksi,mut siin vaiheessa ku matsi päättyy niin palaat aulaan,ettet ala heti etsiin uutta peliseuraa niin sit onnistuu liittyminen,tietty jos toinen on malttanut odottaa:)

Okei, eli ainoa tapa esim. itse luoda custom game on odottaa, että on ylipäätään tarpeeksi "ystäviä" onlinessa ja sen jälkeen lähettää kutsu kaikille? Ja siis yksin odotella siellä custom valikossa, että tuleeko ketään.

Tuossahan voi kestää tunnin, ennenkuin tulee tarpeeksi jengiä pelaamaan? Kuka sitä jaksaa odottaa?
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

CaptHanDjob sanoi:
Kysytään tässä threadissä hiukan tästä friends hommelista ja custom -pelistä.

Eli olen lisännyt kaikki tästä threadistä mun kaverit -osioon. Pari kertaa on tullut invitation, mutta on ollut ottelu kesken matchmakingissä. Ottelun jälkeen kun olen hyväksynyt invitation, niin pyytäjä on jo mennyt matchmakingiin. MItes tuossa oikein pitäisi toimia, kun olemassa olevaa peliäkään ei voi keskeyttää että voisi heti hyväksyä tuon kutsun?

Onko tässä joku perusjuttu mitä en ole tajunnut?

t. Kapteeni

Mikähän siinä on ku en itse pysty kutsuun kavereita pelaan,mut muut pystyvät kutsuun mut?
onko tämä se kuuluisa NAT joka hämmentää :confused: Jos vinkkejä sais,et miten ton NATin saa open tilaan?
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

lega sanoi:
Mikähän siinä on ku en itse pysty kutsuun kavereita pelaan,mut muut pystyvät kutsuun mut?
onko tämä se kuuluisa NAT joka hämmentää :confused: Jos vinkkejä sais,et miten ton NATin saa open tilaan?

Avaat reitittimeesi oikeat portit, ohjeet linkistä ja tältäkin saitilta löytyy ketjuja joissa on tuohon annettu apuja. Edit: siis kun klikkaat tuolla reitittimesi nimeä, etsit sen jälkeen kohdan Xbox 360 live ja sen alla yksityiskohtaiset ohjeet.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Gamertag : MiCCoo

Lisätkäähän ihmeessä, co-oppia voisin mielelläni alkaa pelaamaan ja netissä tulee mätettyä kohtuu paljon.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Yess! Eli SnakeRock74 on Gamertag. Olisi kiva saada muutama uusi tuttavuus täältä kotimaasta pelikaveriksi!

Tosissaan vedetään vaihtelevalla menestyksellä. Alku oli surkea, mutta nyt alkaa jo sujumaan..... :)
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Ääääähh! Laitoin jo väärään threadiin tän saman viestin, joten toivottavasti mua ei bittihirtetä nyt tän takia :(

Asiaan.
Ottakeehan minut myös mukaan, please! Olen liven suhteen täysin aloittelija, mutta how hard can it be? :)

GT: Tom Darko

Iltaisin/iltamyöhään yleensä peliaikaa parhaiten.

Joku vois kertoa vielä mikä "pelimuoto" mun pitää valita heti siitä Halon 3:n päävalikosta, kun sit etsin itelleni pelikaveria(suomalaisia siis)? Oon käsittäny, että campaign, mutta mites siitä etenpäin valinnat? Mielellään pelaisin jotain tiimipelejä tai kaikki vs. kaikki matseja(slayer?)
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Matchmaking, valitse pelilista(esm rumble pit) ja anna etsiä.

Halo3, kuten monet muut moninpelit toimivat satunnais periaatteella, valitettavan harvat pelit listaavat vapaat servut joista itse voi valita minne haluaa.

Eli Halo3 heittää sinut suoraan satunnaiselle serverille, satunnaiseen peliporukkaan.
Jos haluat pelata ystävien kanssa, on syytä luoda porukka Matchmaking aulassa ennen mahdollisen peliserverin etsintää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Peliseura Haloon olisi todellakin paikallaan!
Gamertag on Hexeli, lisäilkää listoille.
 
Vastaus: Halo 3 peliporukka thread

Kyselinkin jo tuolla Halo 3 ketjussa suomalaista peliseuraa, mutta kysellään nyt täällä uusiksi. Tulikin jo parin henkilön kanssa pelattua muutama erä ja kiitoksia näille herroille hyvistä peleistä, hauskaa oli :) Kyselisinkin nyt onko täällä innokkaita tahkoamaan Campaingia läpi legendaryllä? Tahkosin yksikseni tuon ekan kentän jo ja oli melko vaikeaa yksin päästä tuo läpi. Kuolema vei ja monesti. Gamertagina on Malefieus, että lisäilkää pois jos on kiinnostusta.
 
Ylös Bottom