Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Itse hypetin haloa aivan älyttömästi ennen sen tuloa. Tuli varmaan katseltua jokaikinen video, joka siitä julkaistiin useampaan kertaan. Ja oi sitä hetkeä kun sitä ensimmäisen kerran pääsin Gameworldissa pelaamaan.
Olen yrittänyt eritellä Halon hyvät ja huonot puolet, mutta ajaudun yleensä aina umpikujaan. En pystykään selittämään, mikä siinä niin vetoaa. Siinä on vaan se jokin Je Ne Sais Quoi .
Nykyään taaksepäin katsottaessa peli ei ole edes kummoisen näköinen ja juoni ja viholliset ovat vain niin geneerisiä kuin on mahdollista. Toisaalta kaikki on niin hyvin ja persoonallisesti ja tyylikäästi toteutettu, jotta ei voi kuin ihailla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Kuten sanottua, meitä on moneksi. Muttei Halokaan mikään itse täydellisyys ole. Paljon olisi voitu tehdä paremmin, mutta minua viehättä siinä se universumi (varsinkin Halo-rinkula) ja käsinkosketeltava tunnelma. Ei ehkä heti Halosta uskoisi, mutta kerran olen jopa säikähtänyt pelin parissa, kun yömyöhään pelasin Dolbyt pauhaten ja satun tulemaan kohtaan, jossa oli mahdollista heittää hieman hiiviskelyä peliin (energiaa ei ollut nääs liiemmälti, joten en ehdoin tahdoin halunnut alkaa tappelemaan suurimpien ökkiäisten kanssa). Muuten se menikin hyvin, mutta sattui sellainen keltainen eliitti-covenant (vai mikä lieneekään) yllättämään takaapäin (hih). Takakajareista kuulunut örinä säpsähdytti...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan VeroKarhu
Juuri tuota yritin sanoaEi missään nimessä pilaa, välillä jopa mukava 'aivot nollalle' kenttä. Ja kaverin kanssa se toimii vielä ihan hyvin olkoon vaikka kuinka putki.
Arcane sanoi:En yhtään ihmettele miksi PC:llä Halo ei ollut niin suosittu: Xboxin Halon mahtavat grafiikat tipahtivat pc:llä paljon huonommiksi, peli oli raskas ja tökkivä sekä se Xboxin Halon valopilkku, co-op, puuttui kokonaan.
Netissäkin tuo Halo oli aika hirveä tekele, mieluummin pelaan Xboxilla sitä perinteistä 2 vs. 2 Blood Gulchissa ja Side Winderissa.
Hakkiz sanoi:Tässä voisi vähän ihmetellä tuota Halon myyntiä. Se ei nimittäin ota loppuakseen. Pohjois-Amerikassa peli myi lähes 90 000 kopiota elokuussa ollen Xboxin parhaiten myyviä pelejä. Ninja Gaidenia, Riddickiä tai vastaavia ei näkynyt missään. Samalla Halo myi paremmin kuin yksikään GameCube-peli kyseisenä aikana. Ei paha saavutus kohta jo kolme vuotta täyttävältä peliltä.
Nisupulla sanoi:Myyntilukuja vääristää oletettavasti se, että peli tulee bundlena uuden äxboksin mukana. Todellinen klassikko myyntiluvuilla ja vuosilla mitattuna on PC:n Half-Life.