Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Infinite

Noniin tuo kun korjataan niin sitten puuttuu enään se sisältö, mutta sitä tulee pikkuhiljaa varmasti. Ainakin infection olis todella kova sana, mutta kuulin että sitä ollaan työstämässä ihan uusiksi.
 
Noniin tuo kun korjataan niin sitten puuttuu enään se sisältö, mutta sitä tulee pikkuhiljaa varmasti. Ainakin infection olis todella kova sana, mutta kuulin että sitä ollaan työstämässä ihan uusiksi.
Itse kaipaisin pelimuotokohtaisia matsihakuja. Nyt kun tilanne on se, että sieltä tulee slayeria, lipunryöstöä, strongholdia ja vaikka mitä sekaisin ilman mitään valintaa. Välillä haluaisi pelata vaan slayeria.
 
Viimeksi muokattu:
Itse kaipaisin pelimuotokohtaisia matsihakuja. Nyt kun tilanne on se, että sieltä tulee slayeria, lipunryöstöä, stongholdia ja vaikka mitä sekaisin ilman mitään valintaa. Välillä haluaisi pelata vaan slayeria.

Jep tämä.

Pelimuoto valinta
Enemmän sisältöä
Sekä progression parannnus

Sitten on kyllä ihan 10/10 kokemus, mutta eipä tässä nyt kauheasti kehtaa valittaa kun ei tästä hauskanpidosta mitään maksa.
 
Sitten on kyllä ihan 10/10 kokemus, mutta eipä tässä nyt kauheasti kehtaa valittaa kun ei tästä hauskanpidosta mitään maksa.
Niin, eikä peli ole edes virallisesti vielä julkaistu. :)

Paljon tätä kattavampaa ja parempaa betatestiä ei voi saada. Pitää tosiaan toivoa, että kehittäjä nyt oikeasti kuuntelee nämä kritiikit ja tekee asioita niiden parantamiseksi. Siltä se ainakin nyt vaikuttaa.
 
Eipähän sit suoriteta noita weekly challengeja kun ne ei jostain syystä itellä rekisteröidy. Siirrynpähän tuon takia sit takas bäfän pariin.
 
Eipä ole tässä tullut oikeestaan edes katseltua noita päivä/viikko challengeja. Meni maku niihin jo Apexissa kun huomasi että pelailee hahmoilla ja aseilla joilla ei edes halua pelata.
 
Hävettää kysyä, mutta miten tässä saa vaihdettua asetta? Eka Halo mitä kokeilen netissä pelata. Onnistuin jotenkin vaihtamaan BR75 Battle riflen, mut en löydä mistään kohtaa josta voisin valita esim. MA40 aseen, joka oli ihan alussa käytössä. Ilmeisesti customize ja sieltä weapons bench ja valitun aseen kohdalla Mod, mutta weapon kit kohta on harmaana eikä anna valita sitä. Sama juttu joka aseen kohdalla.

Kiitokset jos joku jaksaa vastata
 
Hävettää kysyä, mutta miten tässä saa vaihdettua asetta? Eka Halo mitä kokeilen netissä pelata. Onnistuin jotenkin vaihtamaan BR75 Battle riflen, mut en löydä mistään kohtaa josta voisin valita esim. MA40 aseen, joka oli ihan alussa käytössä. Ilmeisesti customize ja sieltä weapons bench ja valitun aseen kohdalla Mod, mutta weapon kit kohta on harmaana eikä anna valita sitä. Sama juttu joka aseen kohdalla.

Kiitokset jos joku jaksaa vastata
Meinaatko aloitusasetta? Tässä ei ole loadouteja, eli ei voi valita millä aseella aloitat kun respaat. Kaikilla on Assault Rifle + pistooli aloituksessa ja rankedissä Battle Rifle. Juju on sitten kentältä kerätä/vaihtaa aseita. Niillä on vakio spawnipaikat, jotka oppii pikkuhiljaa. Jos on esim. seinässä spawni, niin näet sinisen viivan siinä laatikossa, joka näyttää milloin spawnaa seuraava.

e: Sain lisää weeklyjä, loistavaa! Daily Challenge vaihtui myös 3 -> 1 games.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, haasteet menivät uusiksi, kun ovat nyt tehneet niihin muutoksia. Itselle hieman kaiherrusta, kun oli loppu lähellä ja ilmeisesti achi olisi tullut. Toki palkintovisiiri jaetaan nyt kaikille, joten suureksi ei menetys jää, ja toisaalta on heti uutta suoritettavaa.
 
Tämmöistä näyttää tällä hetkellä. Äsken tein "kill 10 Spartans in PvP". Visiirin voi vielä saada @stammy , 5 päivää aikaa. Kun tarpeeksi sinisiä weeklyjä tein, niin viimeiseksi tuli Hello World -challenge ja sen tekemällä visiirin saa . Vai saiko sen kaikki nyt, mitä tarkoitat?
Näytä liitetiedosto 7619

No nyt näyttää helvetisti paremmalta, ei tarvitse tehdä jotain typeriä asioita jotka pilaavat muiden matsit vaan ihan vain peliä pelaamalla niinkuin sitä pitääkin pelata saa tehtyä noita.

Se pelaa yksi matsi challenge antaa vain 50 expas joka tarkoittaa että levelin saaminen niillä ei ole yhtään sen nopeampaa kuin aikaisemmin.
Mutta nuo uudet weekly challenget on niin paljon parempia että kun ne lasketaan mukaan niin progressio pitäisi olla nyt nopeampaa kokonaisuutena.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt näyttää helvetisti paremmalta, ei tarvitse tehdä jotain typeriä asioita jotka pilaavat muiden matsit vaan ihan vain peliä pelaamalla niinkuin sitä pitääkin pelata saa tehtyä noita.

Jep, tämä oli jo selkeä parannus ja eiköhän tuota paranneta entisestäänkin, koska tämä on vasta ”beta”, vaikka julkaisu onkin jo alle kuukauden päästä.
 
Eli tässä siis vielä lisäinfoa haasteiden nollauksesta ja visiirin kohtalosta:

"To address the feedback on Battle Pass progression we will be making targeted tunings to our model later this week. To start, we’ll be adding “Play 1 Game” challenges to help make sure you consistently progress through the Battle Pass by playing matches the way you want.

We’ll also be adjusting, fixing bugs with, and removing some Weekly Challenges based on your feedback. These tunings to challenge difficulty will help you progress through Weekly Challenges faster and thus directly speed up your progress through the Battle Pass.

When we make this update, we’ll need to reset your Challenges, including your progress towards Weekly ones. To make up for this reset, we’ll be granting this week’s Ultimate Reward, the Sigil Mark VII Visor, to everyone who logs in from Nov 23 - Nov 30."

 
Itse kaipaisin pelimuotokohtaisia matsihakuja. Nyt kun tilanne on se, että sieltä tulee slayeria, lipunryöstöä, strongholdia ja vaikka mitä sekaisin ilman mitään valintaa. Välillä haluaisi pelata vaan slayeria.
Sama. Ehkä mä oon vähän putkiaivo, mutta mulle Halo on aina maistunut parhaiten Slayerinä. Nimenomaan vielä neljä vastaan neljä. Muut moodit olleet korkeintaan välipaloja.

Swattia toki olen pelannut myös paljon, mutta lasken sen samaan kategoriaan.
 
Sama. Ehkä mä oon vähän putkiaivo, mutta mulle Halo on aina maistunut parhaiten Slayerinä. Nimenomaan vielä neljä vastaan neljä. Muut moodit olleet korkeintaan välipaloja.

Swattia toki olen pelannut myös paljon, mutta lasken sen samaan kategoriaan.
Joo, slayer on itselläkin ollut aikaisemmissa Haloissa ehdoton suosikki. Tuntuu että objective pelimuodot kuten lipunryöstö on silloin kivoja jos saa kaveriporukasta partyn kasaan. Silloin tietää että ainakin osa tiimistä pelaa objectivea.
 
Xboxien framerate vertailua, olin yllättynyt miten hyvin performance modi pitää 120 FPS series X:llä, mutta kyllähän peli voi dipata alle 1080p resoluution kanssa. Itse päätynyt pelaamaan quality modessa koska se on selkeästi tarkempi.

 
Haasteet ovat kyllä päivityksenkin jälkeen ongelmallisia. Itse asiassa itselläni oli ennen päivitystä oikein hyvät haasteet, joten arpaonnesta on kyse. Nyt haasteina on sellaisia, joita ei todellakaan tule tehtyä vahingossa normaalin pelaamisen aikana, vaan haasteet pakottavat etsimään ja pelaamaan huonoilla aseilla tai tekemään muuta typerää. Vaihtoehtona on sitten haasteiden totaalinen sivuuttaminen, mikä lienee haastavaa, koska kyseessä on kuitenkin ainoa etenemisen muoto pelin progressiossa. Toki ymmärrän, että liian helpoilla haasteilla pisteitä tulee liian nopeasti ja passi on pian pelattu läpi. Hankala kysymys. Varmaan tarttis saada se "career" pisteytys passin lisäksi, jotta haasteet eivät olisi niin dominoiva elementti pelissä.

Aseissa olisi myös tasapainottettavaa, sillä aloitusaseet ovat mahtavat (hyvä juttu), mutta kentältä löytyy paljon täysin turhaa tauhkaa, kuten haasteista löytyvät pulse carbine ja ravager. Varmasti näille jokin hyvin spesifi käyttökohde on, mutta kuitenkin käytännössä keskeistä on se, pärjääkö kaksinkamppailussa vai ei.

IMG_20211119_121156.jpg
 
Ylös Bottom