Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Infinite

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ongelmaa, tämä sama asia testattiin moninpelin yllärijulkaisussa kun ehkä sadat tuhannet alkoivat lataamaan samaan aikaan. Tuutin täydeltä tuli, eikä ongelmia raportoitu. Mikkiksen infrastruktuuri tämän suhteen parasta A-luokkaa, joten eiköhän se tälläkin kertaa rokkaa täydellisesti.

En usko että nämä kaksi ovat suoriltaan verrattavissa. Nyt ihmisillä on paremmin tiedossa milloin peli julkaistaan verrattuna multiplayerin soft launchiin. Ihan samalla tapaa se Microsoftin infra kyykkää kuin muillakin kapasiteetin ylittyessä.

Kun luki Jason Schreierin juttua pelin kehityksestä niin saadaan olla kyllä tyytyväisiä että sieltä näinkin pätevän oloinen tekele tulee pian uunista ulos. Ainekset täydelliseen katastrofiin oli kyllä olemassa.

Nauttikaahan ne jotka peliä tänään aloittelette, en viitsi tulla tänne paljon lukemaan ennenkuin on itse saanut pelin pelattua.

Jos on 60 ja 120fps vaihtoehto ni kuulun siihen ryhmään joka ottaa 60 jos se vaan näyttää visuaalisesti paremmalta, mutta 30fps ei tulis kuulonkaan vaikka olis 8k raytracingilla ja muuta. Sulava 1080p voi olla silmään "paremman" näköinen kuin 30fps 4k. Tässä omaa turhaa pohdintaa miten itse valitsen peleihin moodin :D

Kohta lähtee! Tätä on odotettu.

Hei, kannattaako nyt valita Quality Mode... sitä on suositeltu?
Ajattelin itse ainakin valita. Multiplayerissä 120Hz, mutta kampanjan ajattelin vetää 4K:na. Voihan sitä vaihdella ja kokeilla kummasta tykkää.

Kun luki Jason Schreierin juttua pelin kehityksestä niin saadaan olla kyllä tyytyväisiä että sieltä näinkin pätevän oloinen tekele tulee pian uunista ulos. Ainekset täydelliseen katastrofiin oli kyllä olemassa.

Nauttikaahan ne jotka peliä tänään aloittelette, en viitsi tulla tänne paljon lukemaan ennenkuin on itse saanut pelin pelattua.
Niinpä. Onneksi lykkäsivät peliä vuodella ja ottivat apujoukkoja, mm. Statenin ja Coalitionin. Vielä vuosi sitten pelkäsin tulevan MC 70 ja bugisen tekeleen. Hienosti saivat käännettyä kelkan ja ihmisten asenteetkin muuttuneet Infiniteä kohtaan ihan täysin.

Juu, kysyn sitä että eikö Quality Mode ole 4K / 60fps, oliko Digital Foundry joka suositteli käyttämään sitä XSX.

Siellä se nyt lataa. Ei ainakaan vielä ole serverit tukossa kun tulee ihan täyttä kaistaa. Tuskallinen 21 gigan odotus. :)

Steam piti jännityksessä 18 minuuttia, ennen kuin lähti lataamaan. Ensin latasi ilmeisesti ihan kettuillakseen jonkun 64 tavun paketin ja ilmoitti, että lisäsisältö on asennettu. Steamin uudelleenkäynnistyksen jälkeen lähti lataamaan ihan oikeasti. Ainakin Steamista tulee tällä hetkellä ihan täyttä kaistaa. ~30min lataus.

Voi pojat, yli kuuden vuoden odotus on kohta ohi. :eek: En muista milloin viimeksi olen odottanut näin paljon jonkun pelin julkaisua.

sama, harmittaa vaan että lataus niin hidas että väkisinkin sitten aamulla pääsen vasta kokeilemaan... kiva päästä ajamaan jeepillä tuonne avoimempaan maailmaan, sellainen Silent Kartographer meno ei haittaisi lainkaan... muutenkin todella kiinnostava nähdä mitä ihmettä sieltä on tulossa.

edes putkijuoksu ei haittaa koska Halo. Pelannut vuodesta 2001- lähtien.

Ylös Bottom