Ode_
Well-Known Member
Aikaa menee, jos jotain tapahtuu. Mutta on vaikuttanut juuri siltä että johtoa pitäis laittaa uusiksi. Infinitenkin peruspalikat on kunnossa, mutta huonoja päätöksiä on selkeästi tehty johdon toimesta. Nyt kun siellä on vaihdettu yksi ihminen kolmeen, vaikuttaa sekin paremmalta ratkaisulta.
Oikeastaan aika jännä että Bonnie Ross sai jäädä johtoasemaan MCC:n katastrofaalisen launchin jälkeen. Pitkään sai samat ihmiset jatkaa, vaikka periaatteessa epäonnistuivat yli 10v ajan. "Ei ex-Bungien työntekijöitä"-politiikalla ovat myös ampuneet itseään jalkaan. Nyt siellä on johtoasemassa tämä Pierre, joka MCC:n korjauksen ja kehityksen perusteella tuntuu oikeasti välittävän Halosta joten sillä voi olla paljonkin hyvää vaikutusta.
Toinen asia missä saisivat muuttaa käytäntöjään, on urakkatyöläisistä luopuminen ja sen sijaan vakituisten työntekijöiden palkkaaminen. Oon lukemisteni perusteella ymmärtänyt, että 343i palkkaa kehittäjiä lyhyissä pätkissä, eikä hommaa vakituisia. Tässä on se valtava ongelma, että uusien tekijöiden täytyy aina ensin opetella pelimoottori ja työkalut, johon kestää pitkä aika. Kommunikaatiokin eri ihmisten välillä toimii luultavasti huonommin, jos väki vaihtuu jatkuvasti.
Tämä asia taitaa olla osa isompaa ongelmaa (Microsoftin, Amerikan?), eikä koske pelkästään 343i. En tiedä kuka näistä loppupeleissä päättää, enkä myöskään tiedä kovin paljoa asiasta.
Itsehän olisin heivannut koko pelisarjan jo id Softwarelle. Mutta täytyy nyt vain toivoa että uuden johdon myötä 343i saa tämän junakolarin korjattua.
Oikeastaan aika jännä että Bonnie Ross sai jäädä johtoasemaan MCC:n katastrofaalisen launchin jälkeen. Pitkään sai samat ihmiset jatkaa, vaikka periaatteessa epäonnistuivat yli 10v ajan. "Ei ex-Bungien työntekijöitä"-politiikalla ovat myös ampuneet itseään jalkaan. Nyt siellä on johtoasemassa tämä Pierre, joka MCC:n korjauksen ja kehityksen perusteella tuntuu oikeasti välittävän Halosta joten sillä voi olla paljonkin hyvää vaikutusta.
Toinen asia missä saisivat muuttaa käytäntöjään, on urakkatyöläisistä luopuminen ja sen sijaan vakituisten työntekijöiden palkkaaminen. Oon lukemisteni perusteella ymmärtänyt, että 343i palkkaa kehittäjiä lyhyissä pätkissä, eikä hommaa vakituisia. Tässä on se valtava ongelma, että uusien tekijöiden täytyy aina ensin opetella pelimoottori ja työkalut, johon kestää pitkä aika. Kommunikaatiokin eri ihmisten välillä toimii luultavasti huonommin, jos väki vaihtuu jatkuvasti.
Tämä asia taitaa olla osa isompaa ongelmaa (Microsoftin, Amerikan?), eikä koske pelkästään 343i. En tiedä kuka näistä loppupeleissä päättää, enkä myöskään tiedä kovin paljoa asiasta.
Itsehän olisin heivannut koko pelisarjan jo id Softwarelle. Mutta täytyy nyt vain toivoa että uuden johdon myötä 343i saa tämän junakolarin korjattua.