Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Infinite

Aikaa menee, jos jotain tapahtuu. Mutta on vaikuttanut juuri siltä että johtoa pitäis laittaa uusiksi. Infinitenkin peruspalikat on kunnossa, mutta huonoja päätöksiä on selkeästi tehty johdon toimesta. Nyt kun siellä on vaihdettu yksi ihminen kolmeen, vaikuttaa sekin paremmalta ratkaisulta.

Oikeastaan aika jännä että Bonnie Ross sai jäädä johtoasemaan MCC:n katastrofaalisen launchin jälkeen. Pitkään sai samat ihmiset jatkaa, vaikka periaatteessa epäonnistuivat yli 10v ajan. "Ei ex-Bungien työntekijöitä"-politiikalla ovat myös ampuneet itseään jalkaan. Nyt siellä on johtoasemassa tämä Pierre, joka MCC:n korjauksen ja kehityksen perusteella tuntuu oikeasti välittävän Halosta joten sillä voi olla paljonkin hyvää vaikutusta.

Toinen asia missä saisivat muuttaa käytäntöjään, on urakkatyöläisistä luopuminen ja sen sijaan vakituisten työntekijöiden palkkaaminen. Oon lukemisteni perusteella ymmärtänyt, että 343i palkkaa kehittäjiä lyhyissä pätkissä, eikä hommaa vakituisia. Tässä on se valtava ongelma, että uusien tekijöiden täytyy aina ensin opetella pelimoottori ja työkalut, johon kestää pitkä aika. Kommunikaatiokin eri ihmisten välillä toimii luultavasti huonommin, jos väki vaihtuu jatkuvasti.
Tämä asia taitaa olla osa isompaa ongelmaa (Microsoftin, Amerikan?), eikä koske pelkästään 343i. En tiedä kuka näistä loppupeleissä päättää, enkä myöskään tiedä kovin paljoa asiasta.

Itsehän olisin heivannut koko pelisarjan jo id Softwarelle. :D Mutta täytyy nyt vain toivoa että uuden johdon myötä 343i saa tämän junakolarin korjattua.
 
Id software tekee jo hyviä pelejä, ei sitä kannata uhrata Halolle.
Eikä Haloa kannata uhrata 343:lle heidän yli 10v uran perusteella. Ovat tehneet Haloa jo pidempään kuin Bungie. Aina annettu uusi mahdollisuus ja mokaavat. Tekisikö Sony näin God of Warin tai Nintendo Marion kanssa, en usko.

Ehkäpä parempi vaihtoehto olisi joku/jotkut tulevista Activisionin studioista. Joka tapauksessa voisi olla hyvä idea antaa IP edes jollain muotoa testiksi toiselle studioille. Palkkaisi sinne lisää porukkaa sitten tarvittaessa. Microsoftin tärkein IP kyseessä kuitenkin.*

Mutta katsotaan nyt ensin onko näillä 343 johtohahmojen vaihdoilla merkitystä. :D Niin varmaan ainakin Microsoft tekee.

e: *Pohdiskelin asiaa, niin menee Fallout ja Elder Scrollsikin aika korkealle. Forzakin hyvin tärkeä, kun on jatkanut tasaisen varmana huippupelinä. Lisään vielä, että tiedän omaavani vahvoja mielipiteitä tätä 343/Halo-asiaa kohtaan ja esitän niitä välillä aika intohimoisesti. Ymmärrän että jotkut on varmasti eri mieltä, enkä näe heidän mielipiteitä vähempiarvoisina.
 
Viimeksi muokattu:
Aikamoista angstausta täällä näyttää olevan 343 i:tä kohtaan. Mitäs nyt sitten muka ovat niin totaalisen pieleen tehneet? Virheitäkin toki ovat tehneet - sitä en itsekään voi kiistää, mutta ovatpa kuitenkin kaikista tekemistään Haloista tehneet ainakin minulle selvästi parempia pelejä kuin ne Bungien tekemät Halo 1 ja 2 ovat. Kyllä, minulle Halo 1 ja 2 ovat sarjan huonoimmat pelit, ja niistä on tultu lähes kaikessa selvästi eteenpäin 343:n tekemissä peleissä. Kontrollit ja ohjaus ovat noin tuhat kertaa parempia myöhemmissä Haloissa. Ja ympäristöt ovat aivan hitokseen mielenkiintoisempia ja vaihtelevampia kuin noissa parin ekan Halon todella paljon itseään toistavissa ympäristöissä.

Aikoinaan nuo pari ekaa Haloa olivat kovia ja hienoja pelejä, mutta aika on niistä mennyt armottomasti ohi. Olen pelaillut Master Chief collectionia järjestyksessä eteenpäin viimeisen kolmen vuoden aikana, ja mitä myöhäisempiin olen siinä olevissa Haloissa edennyt, niin sen parempia ovat olleet. Itse asiassa todella selvästi näin Ja vitonenhan oli aikoinaan aivan erinomainen. Infiniteä en voi kommentoida muuta kuin totemalla, että alku oli todella lupaava, mutta jätin sen sitten tauolle odottamaan co-opin mukaan lisäämistä, ja sitä tässä edelleen odotellaan, mikä toki onkin juuri yksi näistä 343:n tekemistä mokista sinänsä.

Mutta tosiaan en kyllä ymmärrä miten jotkut voivat nähdä ykkösen tai kakkosen nykyään vaikkapa vitosta parempina onnettomine kontrolleineen ja itseään toistavine ympäristöineen. No joillekin ilmeisesti nostalgia peleissä pitää pelin aina hyvänä, vaikka peli olisi nykyään vaikka kuinka aikansa elänyt. Itselleni ei taas nostalgialla ole näissä kuvioissa juurikaan merkitystä. Aikansa kutakin, kunnes tulee uutta ja parempaa ja siirytään eteenpäin. Toki joitakin todella harvoja ikiklassikoita itsellenikin löytyy pelimaailmasta, mutta Halot 1 ja 2 eivät kyllä kuulu niihin, vaikka toki itsekin tunnustan niiden merkityksen silloin omana aikanaan.
 
No aikas totaalisen huonosti onnistu tämä heidän liveservice viritelmä peliin, et varmaan tästä suurin rutina.
Liveservice nyt on aina kieltämättä kyseenalainen ratkaisu peleihin. Jos siihen lähdetään, pitäisi sitten ihan oikeasti olla mahdollisuus tuottaa sitä uutta ja mielenkiintoista materiaalia peliin ja myöskin riittävän usein. Mikä ei tietenkään ole sinänsä toteutunut useimmiten muissakaan liveservice peleissä. Mutta ei tuo liveservice-kuvio silti ole mielestäni ollut edes juurikaan ongelma Halo Infinitessä, vaan ongelmat ovat olleet siinä, että se peruspeli julkaistiin puutteellisena ja noiden puutteiden korjaamiseenkin on mennyt aikaa luvattoman paljon.

Ei kieltämättä vakuuta 343:n projektien johtaminen sekä ylipäätään toiminnan tehokkuus. Siltikään ei Infiniteä voi täysin epäonnistuneeksi peliksi ainakaan minun mielestäni haukkua. Itse asiassa erittäin hyvä peli olisi kyseessä, mutta se olisi pitänyt julkaista vasta täysin valmiina. Se olisi toki viivästyttänyt peliä alkuperäisestä suunnitelmasta 2-3 vuotta, joten tosiaankin heikkoa johtamista ja tehotonta kehittämistyötä 343:ltä. Onhan näitä ongelmia tietysti monella muullakin talolla nykyajan vaativien AAA-pelien kanssa. Se ei ole kuitenkaan mikään puolustus sinänsä, vaan tekivät kyllä mielestäni virheen erityisesti siinä, että julkaisivat pelin sitten raakileena olennaisten ominaisuuksien puuttuessa. Mielestäni oikea ratkaisu olisi ollut siirtää pelin julkaisua vielä niin kauan kunnes kaikki palat olisivat olleet pelissä mukana.
 
Viimeksi muokattu:
MS:lla tuntuu olevan ihan erityisiä vaikeuksia live servicen ymmärtämisessä. Toimivien live service pelien tekeminen ei ole helppoa. Varmaan 90% kokeiluista epäonnistuu ja vain harvat pelit puskevat eteenpäin vuodesta toiseen. Tässä esim. Ubisoftilta voisi ottaa oppia, ettei pelejä jätettäisi roikkumaan oman onnensa nojaan. Nyt hyvistä lähtökohdista on Halon kohdalla päädytty huonoon lopputulokseen. Yleensä onnistuneiden live service pelien menestys on ollut noususuhtaista niin, että huonosta lähtötilanteesta on noustu kohti parempaa lopputulosta.

Vaikka suurin osa tuntuu vihaavan live service mallia, minusta se on ihan hyvä toimiessaan. Koska se kuitenkin harvemmin toimii, en erityisemmin toivo, että tulisi lisää live service pelejä varsinkaan MS:lta.
 
Olen edelleenkin sitä mieltä, että Halo Infinite on parasta Haloa, mutta tämä live service -ajatus ei ole vain lähtenyt kovinkaan hyvin käyntiin. En edes muista, että milloin viimeksi olen koskenut Infiniten moninpeliin. Halo 5:n moninpeliä tuli pelattua pitkään, mutta toistaiseksi Infinite ei ole pystynyt saamaan minulle minkäänlaista riippuvuutta.
 
Mitäs nyt sitten muka ovat niin totaalisen pieleen tehneet?
Ei uudetkaan Halot mitään surkeita pelejä ole. Ehkä voisi tiivistää että 343:n myötä Halo on menettänyt identiteettinsä. Aiemmin se oli yhteiseen hauskanpitoon perustuva, helposti lähestyttävä "party game" couch cooppineen ja yksinkertaisine pelimekaniikkoineen. Nykyään se on ns. vakavampi kilpapeli ja 343 on ihan itse näin painottanut, kun Bungie juurikin kuvaili Halon ensin party-peliksi ja kilpailullinen puoli tuli vasta siinä sivussa. 343:n liiketoimintamalli perustuu jatkuvaan isoon pelaajamäärään ja minusta Bungien tapa toimisi tähän paremmin.

Infinite vei todella paljon asioita hyvään suuntaan. Lähes kaikki lupaukset on vaan petetty ja uutta sisältöä on lisätty absurdin vähän. Edes sitä luvattua uutta progressiosysteemiä ei ole tullut ja Battle Passin saa double xp:n kanssa helposti jo kuukaudessa täyteen. Sitten vedetään n. 9kk nollaexpalla, lukuunottamatta satunnaisia lyhyitä eventejä (1-2 pelisessiota niin läpi), koska Season 3 lykättiin usealla kuukaudella. Vaikka nämä xp-asiat ei ole pelaamisen ydin, karkottaa progression puuttuminen hyvin varmasti suuren osan pelaajista. Ihminen haluaa että hänen aikansa ja työnsä palkitaan jollain tavalla. Luulisi ettei progression korjaaminen olisi kovin vaikeakaan homma, jos osaava studio olisi asialla.

Social pelimuodoistakin löytyvä ankara skill based matchmaking tekee matseista enemmän hikisiä, eikä pelin ääressä "rentoudu" samaan tapaan kuin aikoinaan Bungien Haloissa. Itselle myös split screen multiplayer/co-op on ollut tärkeä osa Halo-kokemusta ja sekin on lupauksista huolimatta poistettu. Vaikka pelaajat ovat itse saaneet kampanja split screenin auki glitchin avulla, ei 343 pysty sitä jostain syystä toteuttamaan.

Infinitessä olisi oikeasti potentiaalia olla pelaajamääriltään listojen kärkipäässä, mutta 343 on onnistunut sössimään asoita turhan paljon. Forge ja kampanjan online co-op voivat piristää peliä jonkun verran. Tulevat vaan niin paljon myöhässä, että osalla on mennyt jo maku. Ensin lykättiin peliä kokonaisella vuodella ja siihen toinen päälle, että nämä keskeiset ominaisuudet saadaan peliin. Ei se minusta kerro kovin hyvästä studion osaamisesta. Joku siellä kusee ja sitä pohdiskeltiinkin tuossa aiemmin.

Itse lataisin paukkuja huhuttuun Battle Royaleen ja sen ilmestyessä peliä voi olla päivitetty muiltakin osin paremmaksi. 10v suunnitelma ei ainakaan näillä pelaajamäärillä tule toteutumaan, niin jotainhan on pakko tapahtua.
Mutta tosiaan en kyllä ymmärrä miten jotkut voivat nähdä ykkösen tai kakkosen nykyään vaikkapa vitosta parempina onnettomine kontrolleineen ja itseään toistavine ympäristöineen.
Täytyy muistaa pelien julkaisuajankohta. Halo 1 ja 2 oli ilmestyessään kontrolliensa puolesta ihan genrensä huippua. Minustakin Halo ykkösen pelattavuus on nykyään aika hirveä, mutta muistan kuinka sitä aikoinaan hehkutettiin paljon. "Halo todistaa että FPS voi sittenkin toimia konsolilla" ynnä muita vastaavia kommentteja sai lukea useasta paikasta.
Saman efektin huomasin esim. Psychonauts 1->2 vaihtaessa. Ykkösen pelattavuus tuntui kamalalta.

Tarinapuolen juttuja on mielipideasioiden takia vaikea mennä perustelemaan ja meinaa tekstikin mennä pitkäksi. Jos joku pitää Halo 5 kampanjaa hyvänä, niin ei minusta ole järkevää yrittää perustella miksi hän ei voisi siitä pitää. Sitä on puitu jo paljon, miksi suurin osa ei siitä tykkää.
Infinite "palautti kurssia" aiempaan suuntaan ja tykkäsinkin sen kampanjasta oikein paljon. Nyt se kaipaisi uutta materiaalia (vrt. Destiny), erilaisia biomeja ja tarinaan jatkoa. Toivottavasti ne tulisivat tarpeeksi pian.

Saikohan tästä nyt mitään tolkkua, en tiedä. :D Mulla tulee liikaa tekstiä aiheesta kun Halon tilanne on turhauttanut niin pitkään.
 
Ei uudetkaan Halot mitään surkeita pelejä ole. Ehkä voisi tiivistää että 343:n myötä Halo on menettänyt identiteettinsä. Aiemmin se oli yhteiseen hauskanpitoon perustuva, helposti lähestyttävä "party game" couch cooppineen ja yksinkertaisine pelimekaniikkoineen. Nykyään se on ns. vakavampi kilpapeli ja 343 on ihan itse näin painottanut, kun Bungie juurikin kuvaili Halon ensin party-peliksi ja kilpailullinen puoli tuli vasta siinä sivussa. 343:n liiketoimintamalli perustuu jatkuvaan isoon pelaajamäärään ja minusta Bungien tapa toimisi tähän paremmin.

Infinite vei todella paljon asioita hyvään suuntaan. Lähes kaikki lupaukset on vaan petetty ja uutta sisältöä on lisätty absurdin vähän. Edes sitä luvattua uutta progressiosysteemiä ei ole tullut ja Battle Passin saa double xp:n kanssa helposti jo kuukaudessa täyteen. Sitten vedetään n. 9kk nollaexpalla, lukuunottamatta satunnaisia lyhyitä eventejä (1-2 pelisessiota niin läpi), koska Season 3 lykättiin usealla kuukaudella. Vaikka nämä xp-asiat ei ole pelaamisen ydin, karkottaa progression puuttuminen hyvin varmasti suuren osan pelaajista. Ihminen haluaa että hänen aikansa ja työnsä palkitaan jollain tavalla. Luulisi ettei progression korjaaminen olisi kovin vaikeakaan homma, jos osaava studio olisi asialla.

Social pelimuodoistakin löytyvä ankara skill based matchmaking tekee matseista enemmän hikisiä, eikä pelin ääressä "rentoudu" samaan tapaan kuin aikoinaan Bungien Haloissa. Itselle myös split screen multiplayer/co-op on ollut tärkeä osa Halo-kokemusta ja sekin on lupauksista huolimatta poistettu. Vaikka pelaajat ovat itse saaneet kampanja split screenin auki glitchin avulla, ei 343 pysty sitä jostain syystä toteuttamaan.

Infinitessä olisi oikeasti potentiaalia olla pelaajamääriltään listojen kärkipäässä, mutta 343 on onnistunut sössimään asoita turhan paljon. Forge ja kampanjan online co-op voivat piristää peliä jonkun verran. Tulevat vaan niin paljon myöhässä, että osalla on mennyt jo maku. Ensin lykättiin peliä kokonaisella vuodella ja siihen toinen päälle, että nämä keskeiset ominaisuudet saadaan peliin. Ei se minusta kerro kovin hyvästä studion osaamisesta. Joku siellä kusee ja sitä pohdiskeltiinkin tuossa aiemmin.

Itse lataisin paukkuja huhuttuun Battle Royaleen ja sen ilmestyessä peliä voi olla päivitetty muiltakin osin paremmaksi. 10v suunnitelma ei ainakaan näillä pelaajamäärillä tule toteutumaan, niin jotainhan on pakko tapahtua.

Täytyy muistaa pelien julkaisuajankohta. Halo 1 ja 2 oli ilmestyessään kontrolliensa puolesta ihan genrensä huippua. Minustakin Halo ykkösen pelattavuus on nykyään aika hirveä, mutta muistan kuinka sitä aikoinaan hehkutettiin paljon. "Halo todistaa että FPS voi sittenkin toimia konsolilla" ynnä muita vastaavia kommentteja sai lukea useasta paikasta.
Saman efektin huomasin esim. Psychonauts 1->2 vaihtaessa. Ykkösen pelattavuus tuntui kamalalta.

Tarinapuolen juttuja on mielipideasioiden takia vaikea mennä perustelemaan ja meinaa tekstikin mennä pitkäksi. Jos joku pitää Halo 5 kampanjaa hyvänä, niin ei minusta ole järkevää yrittää perustella miksi hän ei voisi siitä pitää. Sitä on puitu jo paljon, miksi suurin osa ei siitä tykkää.
Infinite "palautti kurssia" aiempaan suuntaan ja tykkäsinkin sen kampanjasta oikein paljon. Nyt se kaipaisi uutta materiaalia (vrt. Destiny), erilaisia biomeja ja tarinaan jatkoa. Toivottavasti ne tulisivat tarpeeksi pian.

Saikohan tästä nyt mitään tolkkua, en tiedä. :D Mulla tulee liikaa tekstiä aiheesta kun Halon tilanne on turhauttanut niin pitkään.
Asiallista tekstiä ymmärrettävästi ja asiallisesti esitettynä. Suuresta osasta toteamistasi asioista olen jopa samaa mieltä, ja jopa niissä joista olen ehkä eri mieltä, voin kuitenkin todeta hyväksyväni ne sellaisina kuin sinä ne esitit, vaikka en olisikaan sinänsä asiasta kaikilta osin samaa mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Ei uudetkaan Halot mitään surkeita pelejä ole. Ehkä voisi tiivistää että 343:n myötä Halo on menettänyt identiteettinsä. Aiemmin se oli yhteiseen hauskanpitoon perustuva, helposti lähestyttävä "party game" couch cooppineen ja yksinkertaisine pelimekaniikkoineen. Nykyään se on ns. vakavampi kilpapeli ja 343 on ihan itse näin painottanut, kun Bungie juurikin kuvaili Halon ensin party-peliksi ja kilpailullinen puoli tuli vasta siinä sivussa. 343:n liiketoimintamalli perustuu jatkuvaan isoon pelaajamäärään ja minusta Bungien tapa toimisi tähän paremmin.

Infinite vei todella paljon asioita hyvään suuntaan. Lähes kaikki lupaukset on vaan petetty ja uutta sisältöä on lisätty absurdin vähän. Edes sitä luvattua uutta progressiosysteemiä ei ole tullut ja Battle Passin saa double xp:n kanssa helposti jo kuukaudessa täyteen. Sitten vedetään n. 9kk nollaexpalla, lukuunottamatta satunnaisia lyhyitä eventejä (1-2 pelisessiota niin läpi), koska Season 3 lykättiin usealla kuukaudella. Vaikka nämä xp-asiat ei ole pelaamisen ydin, karkottaa progression puuttuminen hyvin varmasti suuren osan pelaajista. Ihminen haluaa että hänen aikansa ja työnsä palkitaan jollain tavalla. Luulisi ettei progression korjaaminen olisi kovin vaikeakaan homma, jos osaava studio olisi asialla.

Social pelimuodoistakin löytyvä ankara skill based matchmaking tekee matseista enemmän hikisiä, eikä pelin ääressä "rentoudu" samaan tapaan kuin aikoinaan Bungien Haloissa. Itselle myös split screen multiplayer/co-op on ollut tärkeä osa Halo-kokemusta ja sekin on lupauksista huolimatta poistettu. Vaikka pelaajat ovat itse saaneet kampanja split screenin auki glitchin avulla, ei 343 pysty sitä jostain syystä toteuttamaan.

Infinitessä olisi oikeasti potentiaalia olla pelaajamääriltään listojen kärkipäässä, mutta 343 on onnistunut sössimään asoita turhan paljon. Forge ja kampanjan online co-op voivat piristää peliä jonkun verran. Tulevat vaan niin paljon myöhässä, että osalla on mennyt jo maku. Ensin lykättiin peliä kokonaisella vuodella ja siihen toinen päälle, että nämä keskeiset ominaisuudet saadaan peliin. Ei se minusta kerro kovin hyvästä studion osaamisesta. Joku siellä kusee ja sitä pohdiskeltiinkin tuossa aiemmin.

Itse lataisin paukkuja huhuttuun Battle Royaleen ja sen ilmestyessä peliä voi olla päivitetty muiltakin osin paremmaksi. 10v suunnitelma ei ainakaan näillä pelaajamäärillä tule toteutumaan, niin jotainhan on pakko tapahtua.

Täytyy muistaa pelien julkaisuajankohta. Halo 1 ja 2 oli ilmestyessään kontrolliensa puolesta ihan genrensä huippua. Minustakin Halo ykkösen pelattavuus on nykyään aika hirveä, mutta muistan kuinka sitä aikoinaan hehkutettiin paljon. "Halo todistaa että FPS voi sittenkin toimia konsolilla" ynnä muita vastaavia kommentteja sai lukea useasta paikasta.
Saman efektin huomasin esim. Psychonauts 1->2 vaihtaessa. Ykkösen pelattavuus tuntui kamalalta.

Tarinapuolen juttuja on mielipideasioiden takia vaikea mennä perustelemaan ja meinaa tekstikin mennä pitkäksi. Jos joku pitää Halo 5 kampanjaa hyvänä, niin ei minusta ole järkevää yrittää perustella miksi hän ei voisi siitä pitää. Sitä on puitu jo paljon, miksi suurin osa ei siitä tykkää.
Infinite "palautti kurssia" aiempaan suuntaan ja tykkäsinkin sen kampanjasta oikein paljon. Nyt se kaipaisi uutta materiaalia (vrt. Destiny), erilaisia biomeja ja tarinaan jatkoa. Toivottavasti ne tulisivat tarpeeksi pian.

Saikohan tästä nyt mitään tolkkua, en tiedä. :D Mulla tulee liikaa tekstiä aiheesta kun Halon tilanne on turhauttanut niin pitkään.
Odottelinkin, että sä tulet vastailemaan, kun sulta tuntuu tuota Halo tekstiä tulevan ihan hyvin :)
 
Digital foundryn katsaus jaetun ruudun co-op pelaamiseen ja tuon katsomisen jälkeen on pakko sanoa, että mitään oikeaa syytä tuon perumiselle ei kyllä ole sillä peli tuntuu toimivan ihan ok jo nyt vaikka tuo täytyy glitchin avulla aktivoida.
Series x:lla peli rullaa 60fps moodissa ihan kuten kuuluu, mutta myös pieniä ongelmia on kuten se kuinka ympäristön graffat bugaa jos toinen pelaajista selaa karttaa, pelaajat voi kävellä toistensa läpi hitboxin puuttumisen takia ja kerran molemmat jumitti lattian sisään, mutta restart match (peli siis luulee, että pelaat moninpeliä) namiska palautti edelliseen checkpointiin joten jopa ne toimii.
Molemmat pelaajat saa myös saavutukset.

Tuo toimii jopa perus xbox onella vaikka sillä tietenkin on enemmän teknisiä kompromisseja.
Mitä helvettiä siellä oikein on ajateltu kun tuo päätettiin perua kun jo nyt sä voit pelata ilmeisesti koko pelin läpi.

 
Pelkkä huhu, mutta voi olla, että viikon päästä olisi jonkilainen H:I Forge-showcase Halo 3:n mapeilla.

HCS-tapahtuman yhteydessä siis markkinoidaan jonkinlaista "H3 throwbackia" H3-ajan Pro-pelaajilla. Mielenkiintoiseksi tämän tekee muutaman seikkaa:

-H3:n 15-vuotispäivää voitaisiin asiallisesti juhlistaa peluuttamalla MCC:tä, miksi siis H:I?
-Forge-vuodoissa on nähty hyvin asiallisia remakeja mm. Guardiansista
-Sekä Forgen pääsuunnittelija, että mm. 343:n community manager ovat twitterissä nostattamassa hypeä ko. tapahtumaa kohtaan vaikka varmasti tietävät, että pelkät H3-pelaajat H:I mapeilla ei liene kovin hieno tapahtuma ja kunnianosoitus H3:a kohtaan.

 
Certain Affinityllä jokin iso Halo Infinite -homma työn alla. Itse toivon kampanjaa, mutta taitaa olla moninpelisisältöä:
Miten mä muistelen, että tuon olisi vahvistettu olevan juurikin se Battle Royale pelimuoto.
 
Miten mä muistelen, että tuon olisi vahvistettu olevan juurikin se Battle Royale pelimuoto.
Tätä on huhuttu kovasti, mutta ei vahvistettu.

Monet karsastavat BR ajatusta, mutta minulle tämä kyllä kelpaisi. Halon pelimekaniikat ja pari uutta omaa maustetta tuttuihin BR kikkoihin kuulostaa melko voittavalta reseptiltä.
 
Halo Infinite on "pian" saamassa oman Forgella rakennetun versionsa Pitistä. En yhtään laittaisi pahakseni jos näitä klassikoita tuotaisiin enemmänkin tarjolle.

 
Ylös Bottom