Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Huh, kaveri heittää ODST:n lainaan ti-ke-to -illoiks, pääsee vähän sentään räpläileen.

Uskon että yhellä ODST:llä voi pelata betaa monellakin konsolilla, pitäähän siinä se levy olla kuitenkin sisässä... Jos ei niin saattaa kaveri pamauttaa turpasaunan päälle. :D
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Pari matsia pelasin ja turpaan tuli niin, että itkettää. En kyllä ole ikinä ollut hyvä Haloissa.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Arena on sekä todella tiukkaa ja adrenaliinintäyteistä tappomatsimeininkiä, että vituttavaa statsinrunkkausta. Äsken kyrpi niin paljon paska meininki, että napautin vain kalan kiinni.

Samalla alkaa suututtamaan nämä joka matsissa vastaan tulevat sankarit, joilla on melkein tuhat ottelua takana. Painukaa helvettiin mun pelistä. Miksi vatussa TrueSkill yhdistää minut tällaisien pellejen kanssa?

Slayer Pro on myös puhdasta paskaa ainakin minulle, kun tässä käytännössä lyödään vain DRM käteen ja poistetaan Armor Abilityt, mutta unohdetaan sitten jättää Gravity Hammerit sun muut härpäkkeet tiskiin. En ala mitään, jos en voi huidella Jetpackillani sitä vasaravilleä karkuun.

Tekstistä voikin varmaan päätellä, että tämä pelipäivä on eiliseen verrattuna ollut hirveää kuraa. Toivottavasti sentäs paranee iltaa kohti.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

"Preview the Beta"

-> Can't retrieve information from Xbox Live.

Lähellä ollaan ; )

Odotukset ovat semikorkealla, kunhan aseiden balanssi on yhtä kunnossa kuin miltä vaikuttaa, niin olen tyytyväinen! (Rocket Launcher huolettaa...)
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Nyt kuulu huhuja, että olisi ladattavissa. Tai ainakin jenkeissä. Kokeilkaa ken jaksaa.

EDIT: Tai no tieto tuli /v/:stä joten ei ihan luotettavimpia paikkoja :D
Jotain omaa ramdon pelailua.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

"Preview the Beta"

-> Can't retrieve information from Xbox Live.

mulla oli kanssa tuo can't retrieve information from Xbox Live-ongelma. katsoin bungie.net foorumilta neuvoa, monella ollut sama ongelma. kOrjaantuu laittamalla boksin asetuksista kieli ja sijainti uudelleen samaksi kuin olivatkin. helppoa.

EDIT: hyvähän tässä on ruotsin esseetä kirjoitella samaan aikaan kun odottelee betaa.:D not.

ei ole ainakaan vielä ladattavana mulla.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

"Preview the Beta"

-> Can't retrieve information from Xbox Live.

Lähellä ollaan ; )

Mulla latautuu vielä ongelmitta.

Ettäkö pääsisi pelaamaan... kuin odottaisi pukkia jouluna. Tapan aikaa Firefightning parissa, jos ketään kiinnostaa niin saa liittyä mukaan.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Oli pakko keskeyttää batu-matsi ja mennä ODST:n odottamaan :D Itsellä huomattavasti enemmän Friendejä online kuin keskiarvoisesti. Tosiaan vielä on ladattavissa vasta "Preview Beta" video.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Ainakin sen mukaan mitä kaverin kanssa käytiin tarkistamassa alkamisaikaa, pitäis joskus 21-22 aikoihin. Saa nyt nähdä mihin aikaan pääsee
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Muutamia matseja takana. Ensinnäkin sanottava, että Halon "areena" -tyyppinen mättö on pitkästä aikaa huima kulttuurishokki, kun viime kuukaudet ovat menneet bäfän parissa.

-Uudistukset kivoja, mutta meininki on aika samanlaista kuin ennenkin (hyvällä tavalla)
-Entistä skillimpi peli. Aseet ovat vaikeampia käyttää tehokkaasti ja veteraaneilta tulee turpaan, niin että tukka pöllyää.
-Tekninen taso mennyt mielestäni kovaa eteenpäin. Toki vanha artstyle hämää, mutta kyllä audiovisuaalinen karkki on silti uudella tasolla.
-Swordbase on älyttömän sekava ja varmaan menee tunteja, ennen kuin tietää mitä kautta se lippu pitää viedä sinne hudilla näkyvään pisteeseen.

Ominta Haloani taitaa olla se big team -tyyppinen mättö ja siksipä kai tarvitsee odotella sitä Invasionia, jotta kunnolla pääsisi tesmimään löytyykö se vanha Halon taika.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Huomiseen jäi minun betakokeilu minun osaltani.:(
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Minä en voi nyt muuta kuin udella, että onko mitään luotettavaa sivustoa, joka antaisi Reach koodeja? Niin kuin kaikki olisi pysähtynyt.. aika menee niin hitaasti ja on tappavan tylsää, koska ei ole Reachin betaa.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Ilmeisesti nyt ladattavissa.

Affirmative! Eli nyt sitä saa ODST:n kautta (Päävalikosta "Play the Beta")!

Ja pliis! Ei niitä "24% ladattu, kohta pääsee jee jee.." viestejä tänne. Kaikki täällä katsovat sitä omaa palkkiaan yhtä kuumeisesti eikä se mainostamalla yhtään nopeudu.. :)
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Minä en voi nyt muuta kuin udella, että onko mitään luotettavaa sivustoa, joka antaisi Reach koodeja? Niin kuin kaikki olisi pysähtynyt.. aika menee niin hitaasti ja on tappavan tylsää, koska ei ole Reachin betaa.

Heh, vähän sama täällä. Huomenna pitäisi päästä pelaamaan, jahka kaveri lainaa ODST:n.

Toisaalta vieläkin kuumottaa se, voiko samalla ODST:llä pelata betaa monella eri Boxilla, meinaan on kaveri sen verran kova Halo-fani etten hengissä selviäis.. :D
Olis kiva jos joku vois vaikka varmistaa pelkoni vääriksi.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Ja pliis! Ei niitä "24% ladattu, kohta pääsee jee jee.." viestejä tänne. Kaikki täällä katsovat sitä omaa palkkiaan yhtä kuumeisesti eikä se mainostamalla yhtään nopeudu.. :)

Yllätyin että tulee nopeempaa kuin Halo2:n karttapaketit :D

Hienoa että nyt pääsee kokeileen sitä mitä ODST:n julkaisupäivästä asti odotellutkin. Bungien viimeisen Halon hypetys alkaa viimeistään tästä. :)

Ja olis kiva jos pääsis suomiporukalla mättämään. Eli kutsuja vaan rohkeesti :)
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Eikös Paavi sanonut että se pitää käynnistää sieltä ODST:n moninpelilevyn kautta eli ei taida samalla levyllä pelata useammalla boksilla.

Ja olis kiva jos pääsis suomiporukalla mättämään. Eli kutsuja vaan rohkeesti :)

Melkein tekis mieli sanoa samaa mutta oon niin huono etten kehtaa ja en oikein mikkiäkään käytä.. oli meinaan rasittavaa pitää kahta headsettiä samaan aikaan
kun tuli BFBC2 demoa pelailtua.. yritän siksi mikkiä välttää vaikka hitsin kivaa tuossa demossa suomiporukalla olikin.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Toisaalta vieläkin kuumottaa se, voiko samalla ODST:llä pelata betaa monella eri Boxilla, meinaan on kaveri sen verran kova Halo-fani etten hengissä selviäis.. :D

En ole ihan satavarma, mitä meinaat tuolla eri boxien betailulla, mutta jos sinulla on levy ja kaverilla ei mitään niin tuskinpa se onnistuu. En kyllä tiedä, onko nykypäivänä se mahdollista jotenkin.

E: Termoz ehtikin jo..
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Eikös Paavi sanonut että se pitää käynnistää sieltä ODST:n moninpelilevyn kautta eli ei taida samalla levyllä pelata useammalla boksilla.

ODST:n kampanjalevyltä tuo pitää ladata ja käynnistää, ellei tosiaan ole koodilla ladannut.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Juu siis piti lisäämän, että levy toki vaihtelee meidän välillä. Että levy mulle, pelaan betaa, parin päivän päästä levy takas kaverille. Kuvittelis, että vois pelata monella laatikolla kun se sieltä levyn kautta pitää käynnistää, mutta koskaan ei voi olla liian varma... :D
 
Ylös Bottom