Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Pari kertaa assassinaatiota tehdessä on tullut joitakin pieniä hauskoja bugeja, kuten esimerkiksi tälläinen: pelaan Spartanilla, ja juoksen Eliten selkäpuolelle ja painan lyöntinappia pohjassa, mutta Elite liukuu/juoksee alta pois, jolloin ikäänkuin kiipeän ilmaan ja lyön puukolla tyhjää. Ja yleensä vastapuoli kuitenkin kuolee. YouTubesta löytää videoita samankaltaisista bugeista.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Täytyy vielä testata kunnon näytöllä missä ei ole näin kovaa vasteaikaa kuin töllössä joka varsinkin korostuu Halossa. Vanhalla putkiteeveellä pystyisi pelaamaan ilman viivettä, mutta kuvanlaatu on sillä ihan syvältä. Eikä sitä tuohon jaksa koko systeemiä viereen virittelemään. :D (Scart-liitin kun ei skulaa).
Ja Paaville vastataan, ei tuo pistooli oikein ainakaan alussa tuntunut istuvan oikein omaan kämmeneen, niin ei sitä viitsinyt paljoa käyttääkään.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

hmm... mikähän nyt oikein mulla mättää? Alkaa jo kyllästyttää noi 4vs4 pelit. Invaasioon kyllä pääsen mukaan mut se ei oikein koukuttanut vielä. Olis niin kiva päästä mättämään 16-hengen matseja.

Oon väsännyt modeemin asetuksia ja enään ei valita NAT-asetuksista vaan testit menee puhtaasti läpi, eikä Reach valita NAT:sta myöskään. :/
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Korjatkaa nyt jos oon väärässä, mutta ei tässä ole atm 16-hengen pelejä. Invasion on suurin muoto mitä löytyy ja se on 6vs6.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Korjatkaa nyt jos oon väärässä, mutta ei tässä ole atm 16-hengen pelejä. Invasion on suurin muoto mitä löytyy ja se on 6vs6.

Taitaa muuten ollakin että ei ole, kun tuota Bungien sivua aloin tutkimaan. Päättelin että olis 16 hengen matseja kun pelissä pystyy säätämään sen max 16 pelaajaa. Siksi aiheuttanut hämmennystä minulle. :D

Noh, kivaa on silti ollut mättää tuota peliä. Kiva huomata että välillä jopa pärjään yllättävän hyvin. :)
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Alkaa pikkasen keittämään jo tuo normaalin Team Slayerin pelaaminen, PRO:ta pelannut vain muutamat kerrat. Ne muutamat kokeilut on omasta mielestäni ollut paljon mielekkäämpiä pelejä. Aseista sen verta että, Haulikko ylitehokas, DMR hiukkasen alitehoinen (BR takas ;) ) ja Kranaatteja pitäs heikentää.

Muutenkin noita power aseita ihan jumalaton määrä tuolla kentällä, tämä korjaantuu kyllä koko versiossa kun nuo MLG setit tulee.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Muutenkin noita power aseita ihan jumalaton määrä tuolla kentällä, tämä korjaantuu kyllä koko versiossa kun nuo MLG setit tulee.

Niin, taisihan se Bungie ennen betaa mainita, että näihin kenttiin on laitettu paljon erilaisia ja tehokkaita aseita, että noita kaikkia pääsevät pelaajat kokeilemaan. Voin tietysti muistaa väärin.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Betaan on tehty joitakin muutoksia. Virallista listaa ei ole vielä kerrottu, mutta tässä joitakin:

- Spartans vs Elites Slayer added to Grab Bag
- DMR Loadout removed for Spartans in Phase 1 Invasion
- Flag return radius increased
- Skull pick-up radius for Headhunter increased
- Same-team rescoring flags for Stockpile fixed

Muita muutoksia pohtiessanne voitte tuijottaa lumoutuneena Boneyardin skyboxin panoramaversiota: http://paavi.defines.us/Kuvia/Reach/BoneyardSkyboxRajattu.jpg.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Mitä nuihin aseisiin tulee niin oma mielipide:

Shotgun - juuri sopivan tehokas, läheltä kerrasta poikki ja kauempaa 2-3 laukausta. Haulikon kuuluukin olla tehokas lyhyellä kantamalla
DMR - hieman liian alitehoinen ehkäpä
AR - hieman alitehoinen verrattuna pistooliin, koko lippaallinen pitää saada vihuun jotta se kuolee, muutama luoti ohi ja joutuu pistoolilla viimeistelemään tai lataamaan

Tulipa tuossa eilen tehtyä Arena:lla ensimmäinen Overkill + Extermination combo, osittain tuurilla juu, mutta komia se silti oli. Swordbasessa vastustajan tiimi oli pakkautunut siihen pieneen huoneeseen, johon pääsee alakerrasta keltaisella "hissillä", niin juoksin sisään, heitän plasmagranaatin joka jää yhden vihun päähän kiinni, heitän armor lockin ja joku vihuista heittää granaatin mua kohti joka kimpoaa takas ja siinä sitä sitten oltiin.

Mitä Invasion pelimoodiin tulee, niin hieman tuntuu että Spartaneilla on jonkinmoinen ylivoima. Tai sitten se vaan johtuu siitä että yleensä pelaamassa on joukko idiootteja jotka ei osaa varastaa / puolustaa baseja ja corea. Yleensä eliittien hyökkäys kaatuu viimeistään coren viemiseen.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Mitä Invasion pelimoodiin tulee, niin hieman tuntuu että Spartaneilla on jonkinmoinen ylivoima. Tai sitten se vaan johtuu siitä että yleensä pelaamassa on joukko idiootteja jotka ei osaa varastaa / puolustaa baseja ja corea. Yleensä eliittien hyökkäys kaatuu viimeistään coren viemiseen.

Täysin samaa mieltä. Elitet voittavat vain jos tekevät hyvää yhteistyötä, tai jos Spartanit ovat jotain idiootteja eivätkä tajua hakea power aseita, joita muuten annetaan spartaneille liikaa.

E: Ja invasion on tosiaan aika buginen. Armor Abilityt katoavat välillä, ja kerran sain rocket launcheriin loputtomasti ammuksia, jotka eivät tosin räjähtäneet.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Network Test 1/Generator Defensestä en ole kovin paljon nauttinut hirvittävän lagin takia. Toivottavasti se vähenee ennen betan loppumista.
Niinä hetkinä jolloin lagia ei esiintynyt, tuntui pelimuoto kuitenkin ihan hauskalta.

Oih, Overlook on sitten kaunis <3
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Network Test 1/Generator Defensestä en ole kovin paljon nauttinut hirvittävän lagin takia. Toivottavasti se vähenee ennen betan loppumista.
Niinä hetkinä jolloin lagia ei esiintynyt, tuntui pelimuoto kuitenkin ihan hauskalta.

Kaikki nämä ihmeellisyydet viittaavat pitkälti siihen, että tuossa testataan kampanjan / Firefightin nettikoodia.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Voisiko joku kertoa, millä näppäimellä ammutaan bansheen ohjus recon-kontrolleilla?
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Voisiko joku kertoa, millä näppäimellä ammutaan bansheen ohjus recon-kontrolleilla?

Varmaan sama homma kuin muillakin eli Y:stä vaihdellaan tavallisen tulituksen ja fuel rodin välillä. Hieman ehkä erikoinen ratkaisu, mutta näillä mennään.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Brian Jarrardin mukaan beta päättyy virallisesti suomalaisittain torstai-iltana:

FYI the Reach Beta will be officially ending at 10AM PDT on Thursday 5/20. Stats and films will persist for a little while beyond that and then will eventually be wiped. We'll confirm that date in advance and offer plenty of warning beforehand.

NeoGAF - View Single Post - The Halo: Reach Beta Thread
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Machiminan mukaan Reachin beta on suositumpi kuin Halo 3:n aikoinaan:

More people played the Reach beta than the Halo 3 beta - Destructoid

Itse tosin odotin juurikin päinvastaista tulosta, mutta kyllähän Halo vielä aika kova nimike ilmeisesti on.

Tulipa muuten myös pelailtua Halo 3:a eilen muutaman britannianmaan kaverin kanssa, ja kyllähän tuo aika vanhahtaneelta nyt tuntuu, vaikka vielä hetki sitten pidin tätä parempana kuin Reachia.
 
Vastaus: Halo: Reachin moninpelibeta 3.-19.5. (Lue aloitusviesti)

Sinne meni beta. Olisihan se voinut vielä tämän viikon loppuun asti kestää, mutta onneksi se sentään tarjosi todella laadukkaita hetkiä. Pelejä kertyi muistaakseni hitusen alle 140(noin 12% Halo 3-matseistani), joista noin puolet olivat voitettuja. K/D-ratio oli keskimäärin melko sama kuin Halo 3:ssakin, eli suunnilleen 0.9 paikkeilla. :)

Pistänpä tänne nyt huvikseni pari "panoraama-3D-kuvaa", kun niitä tuli itse ihailtua. Lataaminen tosin kestää vähän aikaa.

Powerhouse

Overlook
 
Ylös Bottom