Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: WANTED

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Silkki
8 hengen klaani/laniporukka. Vois ottaa matsia netissä? Hosti pitäs löytyy. Sovitaan joku viikonloppu ajankohdaksi.
Mä saisin ainakin 4-6 pelaajaa kokoon, riippuu siitä voiko saman hubin kautta liittää 2boxia nettiin? Ens vkl. saisin kolme hyvää pelaajaa ja sitä seuraavana vkl. enemmän! Mä voin hostata. Pistä privaattiviestii tulee ni katellaan sit.

Onko joku muuten pelannut Haloa 16:lla pelaajalla? Laitappa kokemuksii yms.
Ollaan joskus pelattu 15:ta pelaajalla ja tosi hauskaa oli varsinkin Blood gulchin CTF ja slayeri jossain pikku mapissa kuten battle creek!!
 
Tietääkö joku lagaako pahasti jos yhdistän 2 xboxia nettiin hubin kautta. Ja vaikuttaako pelaajamäärä pingiin?
 
Miten pelaatte netissä, kun soumessa ei saa vielä edes liveä???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Silkki
Tietääkö joku lagaako pahasti jos yhdistän 2 xboxia nettiin hubin kautta. Ja vaikuttaako pelaajamäärä pingiin?
pelaajamäärän ei tiettävästi pitäisi lisätä pingiä, koneista en oo varma...luulenpa että nekin lisäävät sitä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Viestiketjun ensimmäisen sivun lukemisesta voisi olla hyötyä.


Mutta miten maksu hoituu?????
En löytäny siitä mitään vaikka mielestäni katsoin melkein joka linkistä:confused:


(kaikki linkit ei kyllä toiminu)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Kyse on epävirallisesta nettipelistä eli se maksaa aikaa, johtoja ja omatoimisuutta.

Kaikkea muuta nuista on mutta ei ole AIKAA!!:D
 
Ollaan tänään taas xbconnectissa kaverin kanssa liikenteessä. Jos haluat ottaa matsia, niin ei muuta kun xbconnectilla priva viestiä nikille Temppa. (klo. 17-22)

Yleensä käyttämämme säännöt:

Team king of the hill, mapina blood gulch

-Moving hill
-Tutka off
-death bonus off
-Kill penalty off

Aika usein vedetään myös no sniping moodissa, jolloin ei ole siis pislaria ja sniperiä -> enemän lähimättöä -> hyvä tiiminäpeluu tuottaa tulosta ja sooloilu ei kannata.
 
Tota, miks minulla valittaa että: failed to join system link game? Xboxin kyllä löytää ja pelin, mutta tota valittaa...
 
Sama homma on mulla, mikä yhteys sinulla on? Itselläni on KYMPin Baana Koti ADSL 5:llä vaihtuvall IP:llä, eli NATin takana ollaan. Telkkarin ruudulle tulee lukemaan pelin nimi jne. mutta kun painaa A:ta niin sanoo että Failed...

Pitäis varmaankin conffata enemmän, mutta kun ei tiedä miten.
Jos joku osaa auttaa, niin apu otetaan kernaasti vastaan.

*************************
Nyt on ongelmat ratkaistu pariksi päiväksi, tulen tänne laittamaan milloin olen online/mihin aikaan.

Minut Löytää Nickillä BattleEngineFinland

*************************

Kannattaa ottaa palomuuri pois päältä. Ihan vinkiksi vaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt porukka vähän aktiivisemmaksi, nick on BattleEngFinland.
Online olen ainakin tämän viikon, laittakaa tänne, milloin tuutte Online, niin koitetaan samaan aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Nyt porukka vähän aktiivisemmaksi, nick on BattleEngFinland.
Online olen ainakin tämän viikon, laittakaa tänne, milloin tuutte Online, niin koitetaan samaan aikaan.
No mä oon ollu taas kokopäivän pelaamas nickil {FF}Lynx, mut mul ei toimi toi chatti ni en tiiä ketä muita siel on pelaamas :mad:
torstaina ja sunnuntaina taas kokopäivä pelataan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan {LTK}Lynx
No mä oon ollu taas kokopäivän pelaamas nickil {FF}Lynx, mut mul ei toimi toi chatti ni en tiiä ketä muita siel on pelaamas :mad:
torstaina ja sunnuntaina taas kokopäivä pelataan!

Huomenna (to) olen sitten paljon online. Mullakaan ei toi Chat toimi. Voisiko joku tekaista suomalaisen MechAssault -serverin, olin eilen pelaamassa saksalaisella, eikä tökkinyt yhtään, pingi pyöri siinä 350-600 :) Yhteys on 256/256 ADSL.
 
Mitä tarttee?

Niin mitä mä tartteen jos haluun mennä pelaa kimpas ja paljon tarviin rahaa? Mite se tapahtuu se "sisäänkirjautuminen?":confused: :confused:
 
Re: Mitä tarttee?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Niin mitä mä tartteen jos haluun mennä pelaa kimpas ja paljon tarviin rahaa? Mite se tapahtuu se "sisäänkirjautuminen?":confused: :confused:
Et ilmeisesti vaivautunut lukemaan ketjun aikaisempia viestejä?

t. Ola
 
JIPPIIIIIIII! :) Me ostetaa huomenna se linkkikaapeli :D Ne kenel on nii kertokaa meettekö halottaa huome? Mä kerron huome kellon ajan jos tuun. Säälin niitä kenellä ei sitä oo LÄLLÄL
LÄÄ *näyttää kieltä* :p
 
Ylös Bottom