Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Halo onkelma

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joksu
Kun yritän pelata Haloa netissä xbconnectin tai gamespy tunnelin
kautta niin xbox valittaa että cd olisi likainen tai rikkoutunut.
Eilen toimi vielä ihan hyvin:confused: Onko jollekulle käynyt näin
helppii

Palomuuri pois päältä, ZoneAlarm ainakin temppuili niin vitusti. Nimim. kokemusta on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
19 ½ vuotta...

Nyt se on todistettu!!

Pelit (=halo) todellakin vaikuttavat lapsien käyttäytymiseen (tiedä sitten miten pahasti)

:( nyt eduskunta säätää lain jonka nojalla Halo ja Halo2 voidaan laittaa myyntikieltoon. :D

ei hernettä sinne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kaps
joo ja vittuilu pitäs kieltää foorumin säännöissä.
Ai foorumin suola? Ei todellakaan.
Juupajaapa on tyttö/pääsiäisleivos, U-Hawk on mopohuligaani ja Feldon on sängynkastelija. Ja XShava on motoristi puutarhasaksisti.

Edit: eikun se olikin Shaban

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ollaan taas tänään pelailemassa. Illan päämissio on kostoksi nöyryyttää mahdollisimman paljon ruottalaisia, mutta kai me muitakin vastaan pelaillaan jos börjejä ei ole paljon liikenteessä. :D

Meitä on 2-4 jamppaa samalla koneella kellonajasta riippuen, eli mielellään otetaan kahden tai useamman pelaajan bokseja mukaan mättöihin, niin pysyy matsit tasaisempina. Jos vanhant merkit pitää paikkaansa, niin kellään ei ole taaskaan mitään palaa. ;) Ei ainakaan meidän säännöillä ja ne ovat seuraavanlaiset: TKOTH, no sniping, tutka pois, kill penalty pois, death bonus pois. Muutoin oletus asetukset.

Tällä samalla nikillä saa meikäläisen kiinni XBC:ssä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Jos vanhant merkit pitää paikkaansa, niin kellään ei ole taaskaan mitään palaa. ;)

Joo, mut mikä yhteys teil on? Jos hostaatte 256:lla niin eikai siinä voi olla paljon mahiksii kun on enemmän ku 1 xbox mukana, lagaa niin pirusti. Tulkaa testaan joskus mun [{EAD}]NazdaH servulle (512/512), onks teistä mihinkään =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Silkki
Joo, mut mikä yhteys teil on? Jos hostaatte 256:lla niin eikai siinä voi olla paljon mahiksii kun on enemmän ku 1 xbox mukana, lagaa niin pirusti. Tulkaa testaan joskus mun [{EAD}]NazdaH servulle (512/512), onks teistä mihinkään =)
Yhteys on 1M/512 kb ja kyllä siinä kummasti on välillä muillakin mahiksia, kun vastassa on esimerkiksi 4 prota kahdessa ei koneessa.

PE:na voitettiin kaverin kanssa tiukin TKOTH matsi 5:00 - 4:59, eli silleen! Joutu jopa tekeenkin jo jotain. :D 1 peli taidettiin jopa hävitä kun taisteltiin tuulimyllyjä vastaan (kahdestaan viittä vastaan hang'em highssa TKOTH)

Oon aina kysellyt lägistä pelien jälkeen ja onhan se selvä, että sitä aina enemmän tai vähemmän on. Kuitenkin esim. PE:na kun oltiin pelaamassa niin yhdet suomalaiset jampat sanoi, ettei ollut paha.

Toki voidaan ottaa matsia, voidaan tulla joskus sunkin peleihin jos laitat noi säännöt päälle, mitkä aiemmin mainitsin. Me ei yleensä pelata sniping päällä, kun se on sellasta saatanan kyttäämistä.

Hostilla on kuitenkin aina selkeä etu ja jos kuvittelet olevasi oikein todella pro, niin tuuppa piekseen meidät meidän omalla maaperällä. Siinä vaiheessa kun se tapahtuu, että haviämme omassa 2 vs 2 pelissämme jollekkin, niin olen suorastaan iloinen! Pelit on ollut viime aikoina aika yhteen päätyyn (lue: tylsiä)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Yhteys on 1M/512 kb ja kyllä siinä kummasti on välillä muillakin mahiksia, kun vastassa on esimerkiksi 4 prota kahdessa ei koneessa.

Olen muistaakseni joskus pelannut sun servulla, muistelin et sulla on 256, mut tolla 512:lla pelaa ihan hyvinkin.
PE:na voitettiin kaverin kanssa tiukin TKOTH matsi 5:00 - 4:59, eli silleen! Joutu jopa tekeenkin jo jotain. :D 1 peli taidettiin jopa hävitä kun taisteltiin tuulimyllyjä vastaan (kahdestaan viittä vastaan hang'em highssa TKOTH)

Oon aina kysellyt lägistä pelien jälkeen ja onhan se selvä, että sitä aina enemmän tai vähemmän on. Kuitenkin esim. PE:na kun oltiin pelaamassa niin yhdet suomalaiset jampat sanoi, ettei ollut paha.

Toki voidaan ottaa matsia, voidaan tulla joskus sunkin peleihin jos laitat noi säännöt päälle, mitkä aiemmin mainitsin. Me ei yleensä pelata sniping päällä, kun se on sellasta saatanan kyttäämistä.
Niinhän se tahtoo olla, mut ku kaikki käyttää snipuaseita nii ei voi mitää.. Joskus on kyllä hauska pelaa ilman, esim. lanissa tulee otettuu CTF assault haulikoilla, blood gulchissa.

Hostilla on kuitenkin aina selkeä etu ja jos kuvittelet olevasi oikein todella pro, niin tuuppa piekseen meidät meidän omalla maaperällä. Siinä vaiheessa kun se tapahtuu, että haviämme omassa 2 vs 2 pelissämme jollekkin, niin olen suorastaan iloinen! Pelit on ollut viime aikoina aika yhteen päätyyn (lue: tylsiä)

Voisihan sitä yrittää =)

Olen muistaakseni joskus pelannut sun servulla, muistelin et sulla on 256, mut tolla 512:lla pelaa ihan hyvinkin.
Joo et ole pelannu mun servulla, mulla on ollut tuo yhteys nyt tuollaisenaan runsaan viikon vasta käytössä. Sitä ennen en firewallien takia pystynyt pelaan lainkaan. Kaverin luona olen kyllä jonkin verran käynyt pelailemassa ja muistat varmaan siitä sitten, sillä on 512/256.
Niinhän se tahtoo olla, mut ku kaikki käyttää snipuaseita nii ei voi mitää.. Joskus on kyllä hauska pelaa ilman, esim. lanissa tulee otettuu CTF assault haulikoilla, blood gulchissa.
No kyllä aika hyvin porukka joinailee ja myös pysyy pelaamassa, vaikka huoneen nimessä lukee no sniping. Ei siihen kyttäilypaskaan ole siis mikään poakko lähteä, jos vaan pystyy hostaileen ja saa itse määrätä säännöt.

Toinen tykkää äiteestä ja toinen tyttärestä, mutta mun hostaamissa peleissä on lähes poikkeuksetta wossyass-sniping aseet pannassa. Lähitaistelu skilli sekä warthogin ja kranujen viisas käyttö on siis arvossa.

Ylös Bottom