Vastaus: Halo Wars
Ihmettelen myös tuota tempoa, jotenkin hidas se on... Warthogit kun FPS:n puolella painaa tuhatta ja sataa, mutta tuossa on näköjään panostettu enemmän jälkien jättämiseen ja suditteluun kuin itse peliin.
Kyllä mun mielestä warthogit painaa aikamoista kyytiä kartan poikki, kunhan ei pistä niitä matkustaan minkään hitaamman kanssa.
Aika samaa mieltä kyllä, noin niinkun muuten. Ei mitään kovinkaan mahtavaa oo kyseessä, mutta kyllä sitä eilen tuli pelattua niin kauan että alkoi nukahtaa ohjain kädessä.
Makeita välidemoja ja kun spartanssit tulee hätiin, on riemu aina suht suuri. Varsinkin jos se tapahtuu kriittisellä hetkellä.
Kyllä tuosta hyviä fiiliksiäkin irtos paljolti. Hiukan haittaa kyllä ettei kameraa saa vapaammin liikuteltua. Ei saa lähemmäs zoomailtua. Ja korkeammallekin olis joskus mukava saada silloin kun tuntuu että näkymä on turhan suppea.
Ja en ole kyllä koskaan ollut kovin mahtava tänsorttisissa peleissä ja pari kertaa tuli tehtävä moattua ihan täysin, kun jäätyilee tekemisissään. "Argh, Base is under heavy attack, oh noes, my squad too - WHAT WILL I EVER DO :O" Voipi johtua siitä ainaisesta "HAR HAR HAR, rakennan ihan mielettömän tuhoarmeijan!!" maailmanvalloitus asenteesta, ettei pelit suju, kun keskittyy liikaa suoltaan hirveää määrää yksiköitä ja taktiikat katoaa siinä vaiheessa kun vihollishyökkäys tuleekin "liian aikaisin".
En paljoa pelannut tutorialeja ja ohjekirjaankaan en ole vilkaissut ja oli ihan mukava kun kolmannessa kentässä huomas pommitus ja heal optiot.
Mutta kohta jatkukoon. Ihan mukavaa pelailua, mutta eihän tuo kyllä PC:n vastaaville pärjää vieläkään. Surullinen totuus.
TOSIN, mulla on vielä pelin kannalta paljon opittavaa