Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Wars

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo Wars

Huuh! Melko ruffiksi käy shitti Halo Warsin foorumilla. Virallinen ketju Strategic Options packistä on jo täyttynyt negatiivisista viesteistä. Ehkä 1 tai kaks positiivista viestiä yli sadasta. Nyt sai mode/devi tarpeekseen ja alkoi poistamaan viestejä rankalla kädellä. Multakin lähti kaks viestiä ja taidan jättää tähän, ettei banni heilu (kuiteskin Live ID:tä käyttävä saitti). Bottom line?

Horse armor on täällä taas.

Kirjoitin, että eiköhän tämä DLC hyvin ennusta sitä miten Microsoft ja kumppanit tulevat raiskaamaan Halo-franchisen ja sen fanit kunhan Bungie on tieltä pois. Tahallani totta kai kärjistin ja provosoin, jotta saataisiin porukkaa oikeutetusti liekkeihin ja devejä heräämään todellisuuteen. Mahtava peli Halo Wars oli, mutta tämä DLC ansaitsee kyllä kaiken ryöpytyksen, mitä vain massoilla on annettavanaan. :(
 
Vastaus: Halo Wars

En lähtisi nyt pelkästään Microsoftia syyttämään...

Oli kenen tahansa idea tuo hinnoittelu, ei Microsoft sitä mielivaltaisesti itse laittanut tuosta noin vain myytäväksi.
Jossain vaiheessa jongun olisi tullut tajuta että kyseiset pelimuodot olisi tullut sisällyttää seuraavaan karttapakettiin. Moninpelimuotoja kun kerran kuitenkin ovat.
Kohta osalla on vain nuo ladatut "säännöt" ja toisella osalla on vain ladatut "kartat". Siinähän yrität saada porukkaa täsmäämään.

Ehdottomasti katsoisin Robot'in olevan asiasta enemmän vastuussa.

Edit: Tiedän että konsolipuolella rahastetaan vain yksinkertaisesti enemmän. PC'n naksuihin ilmestyy päivityksiä, pelimuotoja ja moninpelikarttoja ilmaiseksi. Kunnon lisäosat tuovat uusia kampanjoita, yksiköitä yms.
Ehkäpä konsolipuoli tarvitsee hieman piratismia tjsp jotta tällaiset törkeät hinnoittelu politiikat loppuisivat. Sillä enää ei olisi varaa ajaa niitä maksavia faneja pois.

Haluan rahalleni vastinetta!
 
Vastaus: Halo Wars

Halo-sarja on lähes aina tehnyt kauppansa hinnan suhteen, mutta tämä pelimuotopaketti menee yli. En ole kyllä ikinä valmis maksamaan 800 pistettä muutamasta pelimuodosta. Minusta saisivat joko tehdä siitä ilmaisen tai ainakin alentaa hintaa tai sitten lisäävät mukaan vielä muutamia 3v3 karttoja niin ehkä vosi kelpuuttaakkin.

Miltä kuulostaisi 400 pointtia?
 
Vastaus: Halo Wars

Joo tuo paketti kyllä saa jäädä ostamatta. Aivan naurettavaa pyytää 2 megan kokoisesta lisäristä 800 pojoa millä saa jo ostettua arcade pelin kokonaisena. Harmi sinänsä, olisi ollut kiva saada pari lisämoodia nettipeliin kun siihen on vihdoinkin alkanut pääsemään jyvälle.
 
Vastaus: Halo Wars

Ja hii, ilmeisesti pelin valikon alalaidassa pyörivä ilmoitusnauha paljastaa uusien kenttien nimiä: New Halo Wars maps revealed by Halo Wars

Pettynyt olen, jos ei tule uusia 3vs3-karttoja.
Mielenkiintoinen huhu Halo Wars foorumilla tätä sivuten:
Official Halo Wars Community Site - Next DCL (Tune in if you haven't heard!)

Eipä tuosta voi oikein mitään ihmeellistä sanoa. Melko amatöörimäistä olisi jos jossain tilaisuuksissa paljastettaisiin tällaisia salaisuuksia ennakkoon muulle kuin pressille, mutta saattaahan tuo totta ollakin.
 
Vastaus: Halo Wars

Nomnonmon, tulipahan huorattua laajennukseen liittyvät saavutukset Huukin kanssa. Varsinaisesti ei ole verkossa ihmisiä vastaan tullut noita koitettua, mutta tekoäly tuntui välillä olevan hieman hukassa tavoitteiden suhteen. Esimerkiksi Keepawayssa Legendary-tekoälyt eivät välillä älynneet hätyytellä lippuyksikköä lainkaan.

Reinforcementissa on erikoista, että insinöörejä, liidereitä ja spartaneita voi valmistaa ihan normaalisti, mutta muut yksiköt saadaan sitten vahvistuksina. Living Loving Bugia ja Freak on a Streakia metsästäessä kannattaa huomioida, että insinöörejä voi tosiaan pistää jonoon niin paljon, että tilille ei jää yhtään resursseja. Kun laskuri on mennyt nollaan, tyhjentää jonon ja rahat palaavat tillle.

Tug of Warin saavutusta haettaessa kannattaa itselleen ottaa melkeinpä Covenant ja antaa tekoälylle UNSC, sllä liiderin valmistuminen heittää usein vaakakuppia vahvasti Covenantin puolelle. Pelimuodon idea kuulostaa hyvältä, ja sitä voisi käydä kokeilemass verkossakin.

Laajennukseen liittyviä playlistejä kierrätetään ilmeisesti viikottain:

HaloWars.com sanoi:
Players with the DLC who search for games will see 2v2 Reinforcement (non-team) tonight, and next week we will be rotating in 2 new search types, so that fans can play different 1v1 and 2v2 game types without having to be part of a team. Well be watching the forums and gameplay statistics to better align matchmaking with what fans want in future updates.
 
Vastaus: Halo Wars

Nyt on tullut haettua kokemusta myös verkkopeleistä uusien pelimuotojen parissa, lähinnä Reinforcementista ja Tug of Warista.

Reinforcement on ollut kovemmassa kurituksessa lähinnä suuremman pelaajamääränsä ansiosta. Pelejä löytyy hyvin ja vihulaisten taso vaihtelee. Useampaan matsiin on tainnut mahtua vain muutama tappio, joista yksi tuli erittäin mielenkiintoisella tavalla. Vastaamme asettui kaksi kenraalitason Forgea, jotka ajattivat hoginsa tukikohtamme viereen. Mietimme, että kyseessä on tavallista skouttausta, mutta mitä vielä! Molemmat paiskasivat tukikohtaani mattopommin ja siinähän se beissi meni. Olin ulkona pelistä, kiitos Reinforcementin erikoisten sääntöjen. Tukikohtien tuhoutuminen riittää nimittäin pelimuodossa häviöön, eikä armonaikaa anneta.

Toisissa matseissa kaksi Cutter-heeboa yritti samaa taktiikkaa MAC Blasteilla, mutta hepäs epäonnistuivat surkeasti, kun Hoagien tukikohdalle jäi milli energiaa jäljelle. Hogin tönäisy olisi ehkä riittänyt, mutta onneksi eivät tajunneet yrittää sitä. Molemmat kuittasivat epäonnistuneen hyökkäyksen jälkeen.

Muuten matsit ovat olleet varsin hyviä vääntöjä. Aluksi pelimuodossaa saa lähinnä jalkaväkeä, kun saatujen joukkojen tyyppi riippuu teknologiatasosta. Pelissä kannattaa pitää silmällä tilille kertyviä resursseja, sillä lisäjoukkojen saapumisen yhteydessä resurssit resetoidaan 250:aan, annettiin sinulle yksikköjä tai ei. Joissakin tapauksissa kannattaa siis yrittää sitoa resurssit johonkin laskurin lähestyessä nollaa, esimerkiksi päivityksiin on hyvä satsata.

Pelimuotoon liittyy joitakin vähintäänkin mielenkiintoisia piirteitä: Covenant-joukot voivat valmistaa liidereitään ihan normaalisti, samoin insinöörejä. UNSC:n puolella saman kohtelun saavat Spartanit sekä yllättäen Cutterin taivaalta pudotettavat ODST:t. Oli melkoinen yllätys, kun tupla-Cutterit alkoivat pudotella taivaalta Helljumpereita solkenaan. Noh, onneksi eivät sentään osanneet käyttää niitä ja MAC Blasteja tehokkaasti, joten voittohan siitäkin taisteltiin.

Tug of War -kokeilut ovat rajoittuneet muutamaan matsiin, jotka on hoidettu kunnialla kotiin. Koitoksissa on tavannut käydä niin onnellisesti, että jo ensimmäinen vähänkään isompi konflikti kaataa vaakakupin lopullisesti oman joukkueen eduksi. Valitettavasti pelimuodolle ei tahdo riittää pelaajia, joten suuremman mittakaavan kokeilut ovat jääneet vähemmälle. Muutenkin täytyy hieman ihmetellä tuota playlist-jakoa: Halo Warsilla on vain murto-osa Halo 3:n pelaajista, mutta silti playlistejä on about saman verran, ellei peräti enemmän.
 
Vastaus: Halo Wars

Hakusessa oli 3. pelaaja partyy et päästäis pelailee 3v3 sta. Mää oon tasoltani commander ja kaveri o majuri.
 
Vastaus: Halo Wars

Seuraava päivitys julkaistaan lähiviikkoina. Tässä päivityksen tiedot:

We're happy to release the official Title Update #3 patch notes. We expect Title Update to be released on Xbox Live in a few weeks. Here they are:

Balance Changes:
- UNSC Warthogs Gauss cannon damage against tanks and other heavily armored vehicles reduced by 25%
-UNSC Warthogs build time increased by 3 seconds to 25 seconds
- Anders research time bonus decreased to 25% from 50%. Her Research cost bonus remains unchanged at 50%
-Covenant and UNSC turrets have 5% increased health and 5% increased damage
-UNSC Elephants have a 20% more health
-Grenade damage type now has 25% additonal damage against Warthogs and other medium armor ground vehicles.
-Recycle basic cost return fixed to be 50% for constructed buildings.
- Locked down bases when unlocked will now release units inside very quickly, which means that when under attack a player can now build a fighting force while locked down and then release them much more quickly than before
- UNSC Leader powers disabled at the start of Reinforcement Matches
-Players no longer receive points for team killing.
-Self Destructing/Recycling buildings now gives points to opponents

Bug Fixes:
-Players should now find it much easier to play System Link games
-Fixed Covenant Shield Generator Exploit
-Invisible Units should now have invisible health bars
-Players will no longer be able to scout opposing bases by using the area-select tool
 
Vastaus: Halo Wars

Halo Wars se jaksaa edelleen koukuttaa. Tänään oli eeppisiä 3vs3-matseja Livessä. Yhdessä oltiin aika alakynnessä, mutta puolustauduttiin urheasti ja tehtiin taktisia vastaiskuja. Noin tunnin pelaamisen jälkeen vastustajat löivät pillit pussiin yhtä lukuun ottamatta. Kaverit saivat vielä ylistäviä viestejä Livessä jälkikäteen, liekö kyseessä sitten aitoja kehuja vai hattuuntunutta kettuilua. :P

Tässä materiaalia eiliseltä:
[video=youtube;k_6nkUB5elw]http://www.youtube.com/watch?v=k_6nkUB5elw[/video]
En viitsinyt HD:nä pistää, kun jo tuon SD-videonkin rendaaminen kesti tovin. Leikkelin sieltä välistä tylsimpiä osioita pois, kun tuo alku varsinkin tahtoi olla melkoista Sim City -pelaamista.
 
Vastaus: Halo Wars

Halo Wars se jaksaa edelleen koukuttaa.

Jännä yhteensattuma. Itsekkin tesmailin tätä tänään, tosin yksinpelinä (ylläri). Mielestäni Halo-sagan aliarvostetuin teos tämä, tämähän on parempi kuin ODST, vaikka suoraan ei voi verrata. Hämmästyttävän hyvin toimii kyllä padiohjaus tässä ja opetteluun menee todella vähän aikaa. :cool: Ehdottomasti paras RTS joka on boksille tehty niistä mitä olen kokeillut.

Edit; harmittaa kyllä kun kaverin kanssa ei keretty testaamaan systemlinkissä tätä. :(
 
Vastaus: Halo Wars

Vaihdoin tämän pois noin vuosi sitten. Nyt taas tehnyt mieli vähän pelailla ja tänään Viron (eloctrolux mikälie) eloktroniikka puljun alennus korista löytyi Limited NtscJ versio 13€ hintalapulla. Meni ostoon. Netti pelejä voin tulla pelailemaan lisätkää vain kaverilistalle Gt (Hubbezu) Aika hieno tuo Limited edition eikä hintakaan paha ollut.
 
Vastaus: Halo Wars

Omistan Halo Wars normi pelin en ole ladannu mitään dlc paketteja ja olis tälläinen ongelma kun menen liveen lobyyn valitsen 1vs1 ja peli näyttää että sitä on lives pelaamas yhteensä 150 pelaajaa no mä valitsen sen ja painan redy ja peli alkaa hakemaan pelaajaa 150 pelaajan joukosta pelaamaan mua vastaan ja odotan noin 10min ja ei löydy peli kyllä hakee pelaajaa mutta en jaksa odottaa 10min kauempaa onko toi normaalia että kestää vai onko jossain vika siis esimerkiksi supreme commander 2 pelissä löytyy lives pelaaja noin minuutissa pelamaan mua vastaan mutta vain ulkomaalaisia jotka monet huijaa ja rehellisiä pelaajia on siinä vähän ja siksi en jaksa sitä paljon lives pelata vaan pelaan scirmis peliä tekoälyä vastaan mutta peli on liian helppo jopa hardilla ainoastaan sheadin vaikeusaste on sopiva ei ole helppo,helpon tekee se et pelissä saa nopeesti ja helposti rahaa yksikköjen ja tukikohdan rakentamiseen ja siksi hankin tän Halo Wars pelin ja on huomattavasti vaikeampi peli kampanjas ja scrimmis pelis mitä supreme commander olen vasta aloittanu pelaa kampanjaa mutta silti haluaisin jo päästä pelaa lives eli tartisin neuvoa ja apua.
 
Vastaus: Halo Wars

Heheh. Ihan hyvät fiilikset jäi. Voitin/voitettiin äsken 5 rankkia korkeammat pelaajat joilla on 30 kertaa enemmän experience-pisteitä kuin mulla. Statsit
 
Ylös Bottom