Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Harvest Moon

Jona Asih

Member
Missä Nami asuu? Eli toisin sanottuna missä sen peti tai vastaava on, josta voi tarkistaa sydämien määrän? Epäilen hotellin vasenta huonetta, mutta sinne ei ikinä pääse sisään. Pitäiskö vaan stalkata eukkoa, kunnes näkee, minne se menee yöksi? Eukko pitäisi saada ennen vuoden loppua ja oisi kiva tarkistella tilanne... (tiedän kyllä, että spessueventit meinaavat hyvää, haluan vain verrata sydämiä muihin eukkoihin)

En viitsinyt kattoa mistään gamefaqsista spoilaantumisen pelossa.
 
Vastaus: Harvest Moon

Jona Asih sanoi:
Missä Nami asuu? Eli toisin sanottuna missä sen peti tai vastaava on, josta voi tarkistaa sydämien määrän? Epäilen hotellin vasenta huonetta, mutta sinne ei ikinä pääse sisään. Pitäiskö vaan stalkata eukkoa, kunnes näkee, minne se menee yöksi? Eukko pitäisi saada ennen vuoden loppua ja oisi kiva tarkistella tilanne... (tiedän kyllä, että spessueventit meinaavat hyvää, haluan vain verrata sydämiä muihin eukkoihin)

En viitsinyt kattoa mistään gamefaqsista spoilaantumisen pelossa.

En muista nyt oliko se Nami se blondi.. Mutta jos oli niin, minun muistaakseni se asuu siellä baarin takahuoneessa, sieltä ainakin sain nähdä ne sydämet kun itse katsoin... Mutta sinne takahuoneeseen ei kyllä aina pääse... aamuisin olen aina joskus päässyt ja iltaisin... joku luultavasti voisi ehkä kertoa tarkemmin :)
 
Vastaus: Harvest Moon

Nami on se punahiuksinen joka asuu siellä kiinalaisten kanssa.
Blondi on Muffy joka asustaa siellä baarin takahuoneessa.

Mistäs Namin sydämmet näkyy?

Baarissa on mulla joku kukkapuska jossa on 3 sydäntä, ja siellä takahuoneessa kun zuumailee sinne Muffyn petiinpäinniin näkyy yks? ei mee häävisti :p
 
Vastaus: Harvest Moon

Calypso sanoi:
Mistäs Namin sydämmet näkyy?

Siellä vasemmassa ylähuoneessahan se asustaa, mutta sydämistä ei voi tietää...en nähnyt huoneessa mitään esinettä tai muuta, mistä tilanne näkyisi. :(

Oma tilanteeni: Kesäkuun 6. päivä (1. vuosi)

Baarieukko (Muffy) 2 sydäntä
Farmieukko (en muista nimeä) 5 sydäntä
Mystinen eukko (Nami) ei voi tietää...

Tänään sain spessueventin, jossa juttelin Nasmin kanssa baarissa. Se häipyi ja jätti laskunsa minun maksettavakseni. Hyvä vai huono asia? Ei voi tietää sitäkään....
 
Vastaus: Harvest Moon

Jona Asih sanoi:
Siellä vasemmassa ylähuoneessahan se asustaa, mutta sydämistä ei voi tietää...en nähnyt huoneessa mitään esinettä tai muuta, mistä tilanne näkyisi. :(

No nyt äkkäsin! Se on semmoinen vihko pöydällä radion vieressä. Neljä sydäntä jo. :)

Nami menee huoneeseensa siinä 1:30 aamuyöstä. Aamulypsy tekee sitten tiukkaa, jos tulee vierailtua.
 
Vastaus: Harvest Moon

Ohoh, en edes tiennyt että Namin huoneeseen voi jotenkin päästä... *Onnellisesti naimisissa vihannestenkasvattaja-ruskeaverikön kanssa*
 
Ylös Bottom