Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Sheg

New Member
Hattrick on selaimessa toimiva jalkapallopeli, jossa ostetaan ja myydään pelaajia, valmennetaan joukkuetta, rakennetaan stadionia, haastetaan muiden pelaajien joukkueita ym.

Käykää tekemässä joukkueenne täällä ja sitten voidaan pistää konsolifinin välisiä ystävyysotteluja pystyyn. :D Joukkueen saamisessa voi mennä vähän aikaa (mulla meni 2 päivää).
 
Kovasti olet myöhässä, Hattrickissa ollaan jo pitkät tovit ratkottu konsolifin-mestaruuksia! :)
Tosin vain minun ja tuon el Matadorin kesken, ja hän se on mestari tällä hetkellä...:(

Suosittelin tätä jo tuossa otsikossa www-linkeistä, sivulla 8, mutta eipä näemmä väki ole sitä oikein huomannut. Varoituksena vielä, Hattrickiin jää koukkuun!!!

Mikäs on Shegin joukkueen nimi? voitaisi ottaa harjoitusmatsia parin viikon päästä!

terv,
Jenssenham FC:n kippari
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Kovasti olet myöhässä, Hattrickissa ollaan jo pitkät tovit ratkottu konsolifin-mestaruuksia! :)
Tosin vain minun ja tuon el Matadorin kesken, ja hän se on mestari tällä hetkellä...:(

Suosittelin tätä jo tuossa otsikossa www-linkeistä, sivulla 8, mutta eipä näemmä väki ole sitä oikein huomannut. Varoituksena vielä, Hattrickiin jää koukkuun!!!

Mikäs on Shegin joukkueen nimi? voitaisi ottaa harjoitusmatsia parin viikon päästä!

terv,
Jenssenham FC:n kippari

Joo, en ole mikään mestari minäkään vielä, mutta tänään tuli "murskavoitto" kotona 1-0. Kiitos uusien hankintojeni, Eugenio Justicia Chilestä ja Ivon Allemand suoraan Puolan sydämestä. Menetin lahjakkaan sveitsiläis-topparin viimeisellä tarjousminuutilla, mutta kyllähän niitä löytää.

Joukkueeni on Raven 54, ehkä ensi viikolla voitaisiin pelata.
 
ensi viikolla mulla on jo bookattuna matsi, mutta sitä seuraavalla voitaisi ottaa yhteen, sopivasti kun tulee tuo sarjataukokin tuohon väliin!
Itelläni on pari kautta takana 4. divarissa, mutta olen enimmäkseen tapellut talousvaikeuksien kanssa, omaa tyhmyyttäni, parhaillaan oli velkaa 500.000 euroa! :( mutta tuosta ollaan onneksi nyt noustu ja ensi kaudella voinen taasen panostaa pelillisiin suorituksiin! :)
Tavoitteena tietysti nousu kolmoseen! :D
 
Itekki vasta alottanu mutta pelin koukuttava vaikutus on jo havaittavissa eli tuli vahdattua ottelu livenä.
Joukkueen nimi on Maltaan Haukat.
 
Jaahas, hyvä että moni muukin on huomannut ton loistavan manageripelin! Suomalaisia käyttäjiäkin on muuten jo n.2700. Tosiaan ihan koukussa tohon jo ollaan ja täytyy kiittää Jenssodea siitä että se tämmösistä sivuista ilmoitti silloin tuolla www-topikissa. Jos täältä konsoliFINistä tulee tarpeeks joukkueita, niin voitais järjestää konsoliFINin oma mestaruusturnaus! :)

Mun joukkue on näillä näkymin (toivottavasti) nousemassa neloseen loistavasti menneen kauden jälkeen. Ja joukkueen nimihän oli Pihliz United.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
ensi viikolla mulla on jo bookattuna matsi, mutta sitä seuraavalla voitaisi ottaa yhteen, sopivasti kun tulee tuo sarjataukokin tuohon väliin!
Itelläni on pari kautta takana 4. divarissa, mutta olen enimmäkseen tapellut talousvaikeuksien kanssa, omaa tyhmyyttäni, parhaillaan oli velkaa 500.000 euroa! :( mutta tuosta ollaan onneksi nyt noustu ja ensi kaudella voinen taasen panostaa pelillisiin suorituksiin! :)
Tavoitteena tietysti nousu kolmoseen! :D

Joo mullakin 1.7 peli, mutta seuraava olisi vapaana. Ite pelaan vitosdivarissa, mutta kunhan pääsen noita heikompia joukkueita vastaan pelaamaan niin luultavasti nousen pikkuhiljaa. Nyt on tullut kolme tasuria ja yksi voitto peräkkäin.

Talous mulla on ihan hyvällä pohjalla, tämän viikon budjetti on tonnin miinuksella mutta ensi viikolla tulee reilusti plussaa. Kuinka iso sun stadion muuten on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Joo mullakin 1.7 peli, mutta seuraava olisi vapaana. Ite pelaan vitosdivarissa, mutta kunhan pääsen noita heikompia joukkueita vastaan pelaamaan niin luultavasti nousen pikkuhiljaa. Nyt on tullut kolme tasuria ja yksi voitto peräkkäin.

Talous mulla on ihan hyvällä pohjalla, tämän viikon budjetti on tonnin miinuksella mutta ensi viikolla tulee reilusti plussaa. Kuinka iso sun stadion muuten on?

jep, minäpä voin sut sitten haastaa! ja joku voisi antaa tuolle Pihliz Unitedillekin opetuksen vihdoinkin! :D
stadioni on vasta 15.000 kapasitetiltaan, mutta nyttenkun talousvaikeudet alkaa olemaan takanapäin niin toivottavasti Black Heart Lane päässee uuteen loistoon! :)

ja tosiaan kaikki mukaan! ohjeistuskin on nykyisillään jopa suomenkielellä! Hyvä tosiaan että Sheg avasi tälle oman topikin, luulen että täällä vielä tulee juttua riittämään!
 
Ja eikös täällä ole aika paljon jalkapallon ystäviä? Shaban, Willennium ja muut PES-fanaatikot. Liittymään vaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Ja eikös täällä ole aika paljon jalkapallon ystäviä? Shaban, Willennium ja muut PES-fanaatikot. Liittymään vaan.

Itse kävin rekisteröitymässä, mutta en ole vielä saanut joukkuetta. Sitte ku saan nii...
 
Mäkin kävin eilen rekisteröitymässä... Tuntuu ihan mielenkiintoiselta systeemiltä. Ei vaan malttais odottaa, että sais sen oman joukkueen. :)
 
Rekisteröidyin, joukkueen nimi on sitten Kotkan Työttömät Punkkarit. Nähdään itse pelissä sitten.
 
Hattrickiä on tullut jo noin pari kuukautta pelattua ja joukkueen nimenä on theMeanMachines. Haastella voi jos joskus friendly vastustajaa tarvitsette.
 
Onnittelut El Matadorille ja Pihliz Unitedille, menestyksekkäästä kaudesta! ja tervetuloa nelos-divisioonaan! :D

Oma Jenssenhamini joutui tyytymään kolmanteen sijaan, vaikkakin saumat olisi kyllä ollut jopa voittoon asti... mutta kauden tavoitteenahan olikin vain saada talouspuoli kuntoon ja sitä kautta sitten ensi kaudella kohti kolmosta!;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Onnittelut El Matadorille ja Pihliz Unitedille, menestyksekkäästä kaudesta! ja tervetuloa nelos-divisioonaan! :D

Kiitos kiitos! Voi tulla nelosessa aika kovaa kyytiä, saas nyt nähdä miten käy. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa kautta! ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Tosin vain minun ja tuon el Matadorin kesken, ja hän se on mestari tällä hetkellä...:(

Nyt ei mua voi enää mestariks kutsua ku menin hävimään theMeanMachinesille rankkareilla! :)
 
Jee, minä taidan sitten olla taas ykköshaastaja! kun eilen voitin Ravenin luvuin 2-3! :)
...alkaisi jo tuo seuraava kausi pian, nyt alkaa oleen joukkue iskussa!
 
Millonkohan tuo seuraava kausi alkaa? Rekisteröin juuri joukkueen, mutta 4-8 päivää taitaa mennä ennen kun sen saan.
 
olikohan tuossa kolme viikkoa välissä, jokatapauksessa on sen verran aikaa että kerkeät jonkun treenimatsinkin vetäämään ja saamaan kuviot kuntoon! :)

Kuulin juuri että ensi kaudeksi suomen sarja laajenee 6. divisioonaan, jotenka vapaita sarjapaikkoja riittää täten tuhansia! eli kaikki mukaan!!
Samainen kaveri joka tuosta kertoi, sanoi myös että hän aikoo seurata perjantai iltana Suomen hattrick-maajoukkeen mm-ottelua!:D ...minä vedän kyllä friikkiyden rajan tuohon kohtaan ja lähden ennemmin oluelle!! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom