Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Käsittääkseni liigataukoa on vain kaksi viikkoa? joista ensimmäinen menee karsintapeleihin jos sellaiseen on joutunut/päässyt.

Nyt todellakin hattrickin suomen liigassa on 8000 tyhjää paikkaa, joten kaikki mukaan ja käännyttäkää kaikki tututkin pelin pariin :D
 
Löytyisikö muuten kiinnostusta ps2fin-cupin pelaamiseen ?

eli kun varmasti harva meistä pääsee oikeissa cup peleissä pitkälle, niin pelaisimme oman cuppimme friendlypelien avulla. Tämä vaatisi tietysti hieman vaivaa myös pelaajilta, koska joutuisivat pitämään huolta että haastavat oikean joukkueen friendlyyn ja oikealla areenalla.

Tällä pelityyli tarvitsee myös Gamemasterin, joka pitää yllä sivustoa jossa on mukana olevat joukkueet, pelattujen pelien tulokset, peli kaaviot jne (joukkueet itse ilmoittavat pelin tuloksen hänelle).

Riippuen kiinnostuksesta ajatusta kohtaan voidaan sitten miettiä sarjatyyliä (eli joko pelkkiä knock-off kierroksia tai ensin group stage ja knock-off parhaiden kesken).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Löytyisikö muuten kiinnostusta ps2fin-cupin pelaamiseen ?

Joo mä oon ainakin heti mukana. :)

Tällä pelityyli tarvitsee myös Gamemasterin, joka pitää yllä sivustoa jossa on mukana olevat joukkueet, pelattujen pelien tulokset, peli kaaviot jne (joukkueet itse ilmoittavat pelin tuloksen hänelle).

No jos toi ei onnistu niin voihan noi esim. kirjottaa tähän topicciin.

Riippuen kiinnostuksesta ajatusta kohtaan voidaan sitten miettiä sarjatyyliä (eli joko pelkkiä knock-off kierroksia tai ensin group stage ja knock-off parhaiden kesken).

Joo mä oisin ton toisen vaihtoehdon kannalla, eli vaikka kaks lohkoo (tai enemmän riippuen paljon tulee joukkueita) joista kaks ekaa pääsis sit jatkoon. Kannattaa kylläkin muistaa ettei tästä tehdä liian pitkää.
 
Juu, messissä ollaan!
Tosin minä olisin tuollaisen yksinkertaisen pudotuspelin kannalla, menee vähän vaikeaksi sarjojen kanssa jne. varsinkin jos pidettäisi yllä vain tällä palstalla... pudotuspeleillä ja vaikka kahden matsin yhteistuloksella jatkoon.
 
Tänään sain joukkueeni, Vagrants. Pari vahvistusta on tullut hankittua ja kokoonpano tehty keskiviikon ottelua varten. Vastassa Olympoksen urheilijat. Kuka tunnustaa? ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Uppia... en ole ollut kotona pariin viikkoon niin on jäänyt hattrickissakin olo vähiin. Jenssodelle hävisin mutta se oli kuitenkin joukkueeni ehkä tähän asti parasta peliä, vaikka toinen kärkeni onkin aivan surkea.
 
itse olen ollut melko ahkerana vaihto-markkinoilla, ja ensi kauden joukkeeni on melko juniori-pitoinen, näistä tulevaisuuden lupauksistani on hyvä lähteä rakentamaan voittaja-joukkuetta! ;)
ja cupissa aion tietysti edetä piiiitkälle, mutta JOS kuitenkin parempani kohtaan niin eiköhän taasen ole vuorossa jonkun konsolistin päänahka harjoituspeleissä! :D
 
Kiitos vaan kun kerroitte Hattrickista minullekin! Sain reilu viikko sitten joukkueeni (Pallopojat). Heti joukkueen alkumetreillä jouduin taloudellisiin ongelmiin, kun laitoin tarjoukseen eräästä huonosta pelaajasta yhden nollan liikaa :(. Heti alkuun tuli siis melkein 50k velat, mutta kyllä täältä noustaan, varokaa vaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henri
Heti joukkueen alkumetreillä jouduin taloudellisiin ongelmiin, kun laitoin tarjoukseen eräästä huonosta pelaajasta yhden nollan liikaa :(. Heti alkuun tuli siis melkein 50k velat

Oho! :eek: Ehkä kannattaa alottaa alusta uudella jengillä..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henri
Kiitos vaan kun kerroitte Hattrickista minullekin! Sain reilu viikko sitten joukkueeni (Pallopojat). Heti joukkueen alkumetreillä jouduin taloudellisiin ongelmiin, kun laitoin tarjoukseen eräästä huonosta pelaajasta yhden nollan liikaa :(. Heti alkuun tuli siis melkein 50k velat, mutta kyllä täältä noustaan, varokaa vaan!
Sai pelaajan entinen seura mukavasti tuohta. Eikö muuten GM:t puutu näihin "epäilyttäviin" siirtoihin? Luulisi jonkun GM:n voivan korjata siirtohinta oikeaksi. Kannattaa ottaa yhteyttä suomalaisiin GameMastereihin.
 
Joukkue menee konkurssiin kun talouspäivitykset tapahtuvat. Voinko jo alkaa jonottamaan uutta joukkuetta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henri
Joukkue menee konkurssiin kun talouspäivitykset tapahtuvat. Voinko jo alkaa jonottamaan uutta joukkuetta?
Suosittelen kuitenkin ensin yhteydenottoa GM:n. Hehän valvovat siirtomarkkinoiden hintoja ja korjailevat niitä tarvittaessa. Pienemmällä vaivalla pääsisit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Suosittelen kuitenkin ensin yhteydenottoa GM:n. Hehän valvovat siirtomarkkinoiden hintoja ja korjailevat niitä tarvittaessa. Pienemmällä vaivalla pääsisit.
jep, tosin ilman gm:n apua ei noin äkkiä konkurssiinkaan pääse. Luottoahan pankista saa -200k euroon asti (eli tähän saakka voi tuhlata) ja konkurssi tulee vasta -500k euron jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
jep, tosin ilman gm:n apua ei noin äkkiä konkurssiinkaan pääse. Luottoahan pankista saa -200k euroon asti (eli tähän saakka voi tuhlata) ja konkurssi tulee vasta -500k euron jälkeen.

Ei hätää, kyllä se konkurssi sieltä tulee. Palkkasin n. 300 asiantuntijaa ja annoin kaikille potkut. Velat tulevat olemaan suunnilleen 625000 :D.
 
Nappasin 1-4 vierasvoiton cup-karsintaottelusta, elikkä Suomencupissa jatketaan. Haen edelleenkin hyvää, mutta kohtuu hintaista hyökkääjää...
 
No niin! Nyt teillä on mahtava tilaisuus ostaa ihan kohtuullinen laituri, 5 000 (joku on tarjonnut yhden kerran). Tässä tiedot:

Veysel Ünsel (13209937)
20 vuotias, välttävä kunto, terve

Hän on miellyttävä heppu, joka on tasapainoinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on heikko johtaja.


Erikoisuus: Voimakas

Kansallisuus: Danmark
Arvo: 24 000 Euro
Palkka: 756 Euro/viikko Sisältää 20% Bonuksen
Omistaja: Raven 54
Varoitukset: 0


Kestävyys: kurja Maalivahti: kurja
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: heikko
Laituri: välttävä Puolustus: kehno
Maalinteko: kelvollinen Erikoistilanteet: kehno

Maaleja uralla: 1
Hattutemppuja uralla: 0
Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 0
Maalit cupissa tällä kaudella: 0


Vaikkapa vaihtopenkkiä lämmittämään. Nuori, voimakas, kelvollinen maalintekijä ja välttävä laituri. Varsinkin juuri alottaneiden kannattaa tarjota.
 
Ylös Bottom