Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Tästä Paulista voisin maksaa 20.000 euroa...:rolleyes: sillä puolustava keskikenttä voisi sopia ensi kauden suunnitelmiini...

'tut se kunto mitään noussut, taitaa olla pahempi ryyppyputki päällä :eek: Nyt kuitenkin myynnissä hintaan 20.000 euroa. ID on 13477280 ja deadline tiistaina. Myös 18v kelvollinen keskikenttäpelaaja on myynnissä, jonka ID on 16992880 (10.000 euroa).
 
Elikkäs Ravenille luovutusvoitto 3-0.

Vagrants 4 4 0 0 12 20 - 5
Raven 54 4 3 0 1 9 9 - 6
Plastic Ex 4 2 0 2 6 8 - 12
Stonebay 4 1 0 3 3 12 - 13
Jericola 4 0 0 4 0 3 - 18

Mun ottelu sijoista 5-6 taitaa sitten jäädä pelaamatta, koska ei oo paljon Plastic Hattrickissä käyny. Mä nyt ootan viel tän päivän, jos se ottaa haasteen vastaan..
 
Kiinnostaako jenssode Pauli vielä? Keskikentältä on menossa 18v ja 25v kelvolliset epelit naurettavan halvalla. ID:t 16992880 ja 13477280. Kiinni menee tänään 22.30.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Kiinnostaako jenssode Pauli vielä? Keskikentältä on menossa 18v ja 25v kelvolliset epelit naurettavan halvalla. ID:t 16992880 ja 13477280. Kiinni menee tänään 22.30.

Sorry, menin jo panostamaan tuohon stadionin ehostukseen, joten eipä ole tällä hetkellä varaa, muutoin tulee velkojat hakemaan miut pois! :(

Ja myönnettäkööt että tällä hetkellä stadionillani muhii melkoinen yllätys! ...onkohan pelaajillani jokin kammo Rave-nimisä joukkueita kohtaan...
nyt täytyy mennä takaisin pukukoppiin puhuttelemaan pelaajistoani! ja se ei ole nyt lasten kuultavaa!!!:mad:
 
Voehan kerpele!

Olinpa sitten mennyt vanhasta tottumuksesta buukkaamaan tuon matsin Raven 54 vastaan normaaliksi matsiksi... ja tietysti peli sitten päättyykin 1-1...
Mitäs nyt tehdään? annetaanko arvan ratkaista? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Voehan kerpele!

Mitäs nyt tehdään? annetaanko arvan ratkaista? :confused:
Mulle tuli mukava 6-2 vierasvoitto :D

Jos keskenään pääsette sopuun ottelun ratkaisutavasta (esim. uusinta ottelu, toinen osaottelu, arvonta, jne) se varmaan sopii muille. Jos ette pääse sopuun niin mietitään sitten uusiks, vai ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Voehan kerpele!

Olinpa sitten mennyt vanhasta tottumuksesta buukkaamaan tuon matsin Raven 54 vastaan normaaliksi matsiksi... ja tietysti peli sitten päättyykin 1-1...
Mitäs nyt tehdään? annetaanko arvan ratkaista? :confused:

Ei arpaa. Ehkä voitaisiin pelata mun stadionilla cup-säännöillä, tai jotain.

Mites ne muiden pudotuspelit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Ei arpaa. Ehkä voitaisiin pelata mun stadionilla cup-säännöillä, tai jotain.

Mites ne muiden pudotuspelit?

Jos muille vaan sopii... niin ensi viikolla uusintana! onhan tässä vielä kautta sen verran jäljellä että keretään kuitenkin finaalit vielä pelaamaan...
 
Noniin. Tänään sain sitten Supporterin joukkueelleni. Maksoin sen verkkopankissa perjantaina ja tänään tuli jo. Mukavan nopeasti. :)

Nordean verkkopankissa maksaessa ei tullut mitään lisämaksuja. (Tämä tiedoksi Shabanille) :)

Nyt sitten tutkimaan mitä kaikkea voi tehdä Suppon avulla...
 
Elikkäs haastanko nyt jenssenhamin ystävyysotteluun cup-säännöillä kenttänä mun stadion?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Elikkäs haastanko nyt jenssenhamin ystävyysotteluun cup-säännöillä kenttänä mun stadion?
Haasta vaan. Ei tässä mikään kiire ole finaalilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Nordean verkkopankissa maksaessa ei tullut mitään lisämaksuja. (Tämä tiedoksi Shabanille) :)

Itselläni on Sampo ja siitä on liikkunut vähän erilaista tietoa tuleeko lisämaksuja vai ei. Jos siirtäisin omalta tililtäni rahat tilillesi viitsisitkö tuon supporterin maksaa (jos kerta lisäkuluja ei varmasti tule)?
 
jep, pitäkääpi muut huilia ensi viikon, kun me otetaan matsimme vielä kerran uusiksi... onhan kyseessä kuitenkin finaali-paikka, joten parempi saada selvyys rehdillä ottelulla! :)
Itseasiassa faneiltahan tässä vain rahoja kiskotaan, mutta eipä kerrota heille!:cool:
 
Siinähän se etusivulla lukee.

"Kun voitat liigasi voit karsia noususta ylempään sarjaan seuraavalle kaudelle (16 viikkoa)."
 
Ylös Bottom