Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Tässä minun arvosteluni:
Vasen puolustus: välttävä

Ja vastustajan:
Oikea hyökkäys: erinomainen

Tässä yksi syy. Ja vaikka keskikenttäs arvosana oli parempi, niin tais vastustajalla olla parempi kestävyys, koska ne hallitsi toista puoliaikaa.
 
Ensimmäinen tappio viiteentoista otteluun. Vastustajan heikko keskikenttä-arvosana oli yllättäen muuttunut mahtavaan, joka sitten ratkaisi ottelun. Aarvelinkin, että on picannut edelliset matsit vieraissa, mutta 3-4-3 taktiikan muuttamista 3-5-2 en osannut odottaa. Silti täytyy olla omiin tyytyväinen:

Keskikenttä: hyvä
Oikea puolustus: loistava
Keskuspuolustus: mahtava
Vasen puolustus: kelvollinen
Oikea hyökkäys: kelvollinen
Keskushyökkäys: loistava
Vasen hyökkäys: mahtava

Tähtiä 35.

Kunnon laituria ja kahta puolustajaa todella tarvittaisiin. Jos joltain sattuu löytymään ylimääräinen tripla-hyvä laituri (kestävyys, pelinrakennus, laituri) voipi ottaa yhteyttä. Erinomainen puolustaja saattaisi myös kiinnostaa.
 
Eilen katkesi 16 ottelun voittoputki, mikä ei sinänsä ollut suuri yllätys, mutta uskoin kuitenkin pystyväni pistämään vähän vastaan.

vastustaja:

Keskikenttä: välttävä
Oikea puolustus: erinomainen
Keskuspuolustus: erinomainen
Vasen puolustus: erinomainen
Oikea hyökkäys: välttävä
Keskushyökkäys: erinomainen
Vasen hyökkäys: erinomainen

mun joukkue:

Keskikenttä: hyvä
Oikea puolustus: loistava
Keskuspuolustus: loistava
Vasen puolustus: mahtava
Oikea hyökkäys: välttävä
Keskushyökkäys: hyvä
Vasen hyökkäys: heikko

3-0 tappio.:mad: Siihen olen tyytyväinen, että saavutin ekaa kertaa hyvän kk:n ja keskushyökkäyksen (3-5-2 taktiikalla). Ilman laiturin punaista korttia oikea hyökkäys olis ollut varmaan hyvä.

Shaban: paljonko tuollaisesta laiturista joutuu maksamaa? Niin kuin arvosanoista näkee, olen kunnon laiturin tarpeessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henri
Shaban: paljonko tuollaisesta laiturista joutuu maksamaa? Niin kuin arvosanoista näkee, olen kunnon laiturin tarpeessa.

Tässä nyt pari päivää olen yrittänyt metsästellä ja kyllähän tuo yli puolen miljoonan menee. Vaatimuksena tosin on ollut vähintään neljä tähteä parhaana peli-esityksenä. Edelleen voi minulle tuota ja erinomaista puolustajaa mainostaa.

Edit:

Pakki ostettu ja nyt on laiturin vuoro. Talous on kuitenkin pakkasella joten cup-menestyksestä riippuen osto tapahtuisi 3-5vk sisällä.

Kaikkia, jotka edes jollain perverssillä tavalla sopii laituriksi, saavat 4 tähteä hyvässä kunnossa ja maksavat alle puoli miljoonaa, voi ehdottaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Jaahas, Raven näköjään sai vastaansa cupissa joukkueen, joka pudotti mut nelosesta pari kautta sit. :)

Tämän kauden esityksillä mulla ei ole mitään sanomista niille, pistän 2 junnua hyökkääjiksi saamaan kokemusta ja kovuutta. Rentoa peliä tuskin kuitenkaan pistän. (Itseluottamus jo valmiiksi kuralla)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Tämän kauden esityksillä mulla ei ole mitään sanomista niille, pistän 2 junnua hyökkääjiksi saamaan kokemusta ja kovuutta. Rentoa peliä tuskin kuitenkaan pistän. (Itseluottamus jo valmiiksi kuralla)

Höh. Ehdin johtaa niitä jo kahdella maalilla, mutta sitten junnu päätti ottaa punaisen (tasapainoinen ja rehellinen).

Lopussa ne tekivät kolme maalia kahdessa minuutissa?
 
Arvosanojen perusteella taidolla, ottelutapahtumien perusteella tuurilla, jatkoon. Ensi kierroksella kolmosen jengi vastaan. Hyvällä tuurilla saattaa olla mahdollisuuksia voittoon, tosin taidanpa lähteä suosiolla piccaamaan.
 
Nyt tuli ihan asiallinen:

Iivo Mikkonen (28654190)
19 vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on miellyttävä heppu, joka on tempperamenttinen ja suoraselkäinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on hyvä johtaja.

Kansallisuus: Suomi
Arvo: 308 000
Palkka: 2 160 /viikko
Omistaja: Raven 54
Varoitukset: 0


Kestävyys: kehno Maalivahti: hyvä
Pelinrakennus: tuhoisa Syöttäminen: tuhoisa
Laituri: tuhoisa Puolustus: tuhoisa
Maalinteko: tuhoisa Erikoistilanteet: tuhoisa
 
Ihan jees ^^^.

Itsellä tuli pari viikkoa takaperin 18v erinomainen pyssy (maalinteko) ja nyt tuli 17v tuplakelvollinen (pm+pakki). Junnutiimi muutaman viikon päästä erinomainen, eli tähän mennessä kyllä satsaus kannattanut.

Tuon pyssyn treenaan loistavaan ja myyn pois. Sillä rahalla saa VI-jengille aika hyvät vahvistukset ja kauden alussa kelpo treenattavia.
 
Junnutiimiin panostus tuotti taas jonkun tripla-välttävän rotsin, mutta junnupelaajien panostus alkaa pikkuhiljaa näkyä. Nyt rupeaa pakasta löytymään jo loistavia maalintekijöitä ja loputkin erinomainen/mahtava-akselilla. Ensi kaudella olisi tarkoitus myydä armoitettuina/unohtumattomina ja tienata siitä mukavat rahat. Aloittakaapa jo säästäminen, hinnat lähtevät neljästä miljoonasta :)
 
Itse painin vielä vähän eri tasolla..

Maalivahtitreeni tuotti näkyvää tulosta kun kakkosvahti nousi kelvolliseksi... HAM arvioi kolmen viikon harjoituksen arvoksi 9.000 rahaa. Kyllä harjoittelu kannattaa ;)
 
En tiedä milloin olet aloittanut, mutta itse en kyllä allekirjoita monien ihmisten väitettä, että maalivahtitreenillä olisi paras aloittaa. Oma hyökkäystreenini on nyt kestänyt tasan (+- viikko) kaksi kautta. 17-18vuotiaisiin välttävä-kelvollisiin maalintekijöihin tuli alunperin panostettua noin 100 000. Hyökkäystreenin tuloksena olen myynyt kaksi hyväksi kehittynyttä junnua 100 000 kappale ja yhden papan, joka nousi kelvollisesta hyväksi, 150 000:lla. Voitolla olen tässä vaiheessa jo vähintään 200 000. Jos keskeyttäisin treenin nyt saisin varmasti noin 6-7 miljoonaa euroa. Tarkoitus on kuitenkin treenata vielä ensi kauteen, pitää kaksi armoitettua hyökkääjää, ja myydä neljä pois noin 15 miljoonalla.

Maalinteon treenaaminen on pop!
 
Itse pääsen kunnolla treenittämään vasta silloin kun saan rahat valmentajan kouluttamiseen. (Teen vanhasta maalivahdistani valmentajan, kokemus erinomainen, ikä 30).

Maalintekotreenillä luultavasti täälläkin päin startataan kun sattui tulemaan kaksi kelvollista junnutiimistä ihan kohtuu hyvillä arvoilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Maalinteon treenaaminen on pop!

Nimenomaan! Minä reenaan myös hyökkääjiä, yhden olen saanut jo myytyä ja sain siitä 890000. Lisäksi reenissä on 18v high-hyvä ja 19v hyvä kelv. syötöllä ja 3 huonompaa junnua, jotka vaihdan piakkoin lahjakkaampiin.

Tänään on tulossa turpasauna liigassa, koska keskikenttämies on pelikiellossa. Kupissa tuli 0-3 tappio III-divarilaista vastaan, tosin tähdissäkin oli hieman eroa: 28,5 vs. 52 :D.
 
Mie sain kelvollisesta junnitiimistä triplavälttävän 17-vuotiaan, jonka rahapulassa möin puolustajana pois hintaan 60 000e, junnun arvo oli 68 000e, jota vieläkin ihmettelen. Mahtoikohan hyvä johtajuus vaikuttaa asiaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Mie sain kelvollisesta junnitiimistä triplavälttävän 17-vuotiaan, jonka rahapulassa möin puolustajana pois hintaan 60 000e, junnun arvo oli 68 000e, jota vieläkin ihmettelen. Mahtoikohan hyvä johtajuus vaikuttaa asiaan?

Itse veikkaisin eniten vaikuttaneen iän sekä tuon arvon, joka kertoo että joku ellei parikin näistä välttävistä on jo aika liki kelvollista...

Itse treenaan syöttelyä, ostelen pelaajia treeniin joilla on heikompi syöttely ja joko playmaking/hyökkäys/laituri hyvä tasoa, kun tuon syöttelyn saa nostettua kelvolliselle tasolle niin onpa aika helmi hallussa. Tuo vaan nousee tuskallisen hitaasti...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Mie sain kelvollisesta junnitiimistä triplavälttävän 17-vuotiaan, jonka rahapulassa möin puolustajana pois hintaan 60 000e, junnun arvo oli 68 000e, jota vieläkin ihmettelen. Mahtoikohan hyvä johtajuus vaikuttaa asiaan?

Jos pelaaja on suosittu ja hyvä johtaja, niin hän on ns. clown, joka pitää joukkuehenkeä ylhäällä. Näistä maksetaan jopa 90 000e. Mutta kyllä tuo korkea arvokin nostaa hintaa.

Mites teillä meni pelit eilen? Itse yllättäen voitin 3-2, tosin tuuria oli mukana melkoisesti. Joukkueeni teki peräti kaksi maalia hyökkääjän ja laiturin pääpelitaidon avulla (joita pidän tuurimaaleina), vastustajan miljoonalla hankittu keskikenttämies loukkaantui ja tilalle tuli 24k arvoinen junnu ja vielä lopuksi vastustajan hyökkääjä sai punaisen kortin!
 
Ei oo helppoo elämä nelosdivarissa. :) Kunnon selkäsaunan lisäksi oon pelannu kolme tasapeliä! Mutta edelleen ollaan luottavaisin mielin sarjassa pysymisen suhteen. Viime ottelussa olin 0-3 häviöllä, mutta nousin 3-3 tasapeliin.
Tänään lähtee 27v. erinomainen pelinrakentaja, jos jotain kiinnostaa ostaa niin ID on 8441900. Tilalle on hankittu 17v. kelvollinen pelinrakentaja ja just tuli junnutiimistä 18v. kelvollinen pelinrakentaja hyvällä syötöllä, eli tulevaisuuden aloitusmiehiä molemmat, mutta siihen menee vielä jonkun aikaa. :rolleyes:
 
Ylös Bottom