Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hauskimmat typot ja kaksimielisyydet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fetched
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
-Super Monkey Ball (2?)-
"Saakelin apina! Nyt kuule (//%&¤& kuolit! Minä tulen ja syön sinut elävältä!"
"Mitä te pojat siellä ylhäällä oikein puuhaatte? Tuo alkaa kuulostaa jo huolestuttavalta."


Heh hee... uhh... Kiitos siitä, että minua varmaan pidetään outona, sillä hihittelin tässä itsekseni vähän aikaa koulun täydessä ja hiljaisessa tietokone aulassa. Tiedätte varmaan miten vaikeaa on olla nauramatta kun naurattaa ja yrittää olla nauramatta. Onneksi sain koottua itseni. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Tiedätte varmaan miten vaikeaa on olla nauramatta kun naurattaa ja yrittää olla nauramatta. Onneksi sain koottua itseni. :)

Tuttu tunne...

Täällä on taas ollut sellaisia juttuja, että on ollut vähällä räjähtää.:D

Pahinta tosin on, kun kaverini CHAOS tulee meille pelaamaan NHL2K2:sta ja sitten alkaa loputon valitusvirsi tuomarityöstä, maalivahtipelistä, kiekonhallinnasta, taklauksista, selostuksista, tappeluista... siinä vasta pitelemistä onkin, huhhuh. Kylläpä hymy hyytyi, kun tuli taas turpaan jokaisessa ottelussa...%£#&@$^*"%#:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Tuttu tunne...

Täällä on taas ollut sellaisia juttuja, että on ollut vähällä räjähtää.:D

Pahinta tosin on, kun kaverini CHAOS tulee meille pelaamaan NHL2K2:sta ja sitten alkaa loputon valitusvirsi tuomarityöstä, maalivahtipelistä, kiekonhallinnasta, taklauksista, selostuksista, tappeluista... siinä vasta pitelemistä onkin, huhhuh. Kylläpä hymy hyytyi, kun tuli taas turpaan jokaisessa ottelussa...%£#&@$^*"%#:mad:

LOL. Niinhän se on, että kun ketuttaa, syyttää aina kaikkea kaikesta...Öh, niin. Kieltämättä, kun homma ei suju, ketuttaa ja syyttää HELPOSTI peliä. Olen tainnut oppia sen vanhoilta kavereiltani. Nähkääs, kun ollaan häviöllä, syytetään perinteisesti peliä, vaikka tiedetään, miten hyvä se on.;)

Gambler, se oli vain meikäläisen sunnuntain tuuria, seuraavassa ottelussa otat kaiken takaisin...luulisin.
 
Tämä ei liity periaatteessa mitenkään aiheeseen, mutta tänään linja-autossa eräs kasiluokkalainen Antti kysyi läpällä minua vaimokseen. Vastasin kieltävästi. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Perhepiirissä sitä aina sattuu ja tapahtuu. :)

Niinpä niin. Onneksi vanhemmat eivät olleet kotona syntymäpäivieni aikaan.

Voitin kaverini minä vastaan he (1 vs. 2) Halossa 25-3.

Ilkka: "V*ttu Tero! Lopeta jo se xiiiiiiit! Ja Sampsa, sä et auta mua yhtään! Snipaat vaan siellä helevetin puskassa. V*ttu mua potuttaa niin että ketuttaa!"
Sampsa: "Snipaaminen on hauskaa... :)"
Minä: "Joku vaan on niin hyvä, että voittaa aina."
Ilkka: "H*LVETTI OIKEESTI!. Joni, nyt on kyllä sun vuoro pelata."

Tjooh. Kaverit hieman skitsos kun olin niin hyvä pelaamaan. Ainoa harmi tossa oli, että omistimme vain 3 ohjainta, mutta pelaajia oli neljä. Ai niin. Tästä viestistä selviää myös oikea nimeni.
 
Olin siinä kuudennella tai viidenellä luokalla ja juuri lähdössä koulusta ja näin kaksi kolmasluokkalaista kinastelemassa, toinen lähti kotiin ja toinen huusi hänelle "huomenna saat kivestä!!"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan camisah
tarjolla oli kahvit ja pullat, blondin miespuolinen esimies (blondi siis oli -tietenkin?- nainen) ja pari kollegaa.

eikös tuokin ole hauska virhe? ei tarjoilla varmaan esimiestä ja kolleegoita ollut.
 
Muistinpas hauskan tapahtuman:

Muutama vuosi sitten jalkapalloharjoituksissa meidät jaettiin kolmeen joukkueeseen. 2 joukkuetta pelasi aina kerrallaan ja kolmas katseli vaihtopenkiltä. Pelaavista joukkueista toisella oli liivit ja toisilla ei, liivittömien joukkueessa oli pari tyttöä. Kun toinen näistä sai pallon, huusi eräs kaverini vaihtopenkiltä "Hyvä, paidattomat!"...se tajusi möläyttäneensä vasta siinä vaiheessa, kun ne tytöt ja valmentajamme katselivat sitä aaaikas pahasti. :D

Taisi siitä seurata myöskin jonkintapainen takaa-ajo harjoitusten jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Muistinpas hauskan tapahtuman:

Muutama vuosi sitten jalkapalloharjoituksissa meidät jaettiin kolmeen joukkueeseen. 2 joukkuetta pelasi aina kerrallaan ja kolmas katseli vaihtopenkiltä. Pelaavista joukkueista toisella oli liivit ja toisilla ei, liivittömien joukkueessa oli pari tyttöä. Kun toinen näistä sai pallon, huusi eräs kaverini vaihtopenkiltä "Hyvä, paidattomat!"...se tajusi möläyttäneensä vasta siinä vaiheessa, kun ne tytöt ja valmentajamme katselivat sitä aaaikas pahasti. :D

Taisi siitä seurata myöskin jonkintapainen takaa-ajo harjoitusten jälkeen.
:D
 
No kerran opettaja kirjoitto taululle:"Nain ulkona oravan" Vaik olis pitäny näin ulkona oravan. repesin kyl kunnolla kun sen huomasin. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89 [/i]
eikös tuokin ole hauska virhe? ei tarjoilla varmaan esimiestä ja kolleegoita ollut.

Argh. Ja mullako pitäis joskus olla kirjoittaminen ammattina. So not.
 
Eräs ulkomaalainen tuttuni huusi kerran kaupungilla kaverilleni "Mä nain sun mutsiis eilen, se oli iloinen!" sitten se ihmetteli miksi kaikki katsoo sitä oudosti ja nauraa :D (tietenkin tarkoitus oli sanoa näin sun mutsis eilen..)
 
On sitä meidänkin luokassa naurettu useita kertoja hauskoille jutuille..harmi etten ole tajunnut pistää niitä ylös tai jotain.

Mutta yksi parhaista on ehdottomasti se, kun kerran biologian tunnilla pari oppilasta (tyttö ja poika) keskustelivat niistä ´finger skateista (ne leikki rullalaudat remember?) ja kun luokka hiljeni, tyttö pamautti: "Mutta eikö se vähennä nautintoa ku saa käyttää vaan sormia?" Sitten meni 10 minuuttia että saatiin luokka hiljaiseksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
On sitä meidänkin luokassa naurettu useita kertoja hauskoille jutuille..harmi etten ole tajunnut pistää niitä ylös tai jotain.

Mutta yksi parhaista on ehdottomasti se, kun kerran biologian tunnilla pari oppilasta (tyttö ja poika) keskustelivat niistä ´finger skateista (ne leikki rullalaudat remember?) ja kun luokka hiljeni, tyttö pamautti: "Mutta eikö se vähennä nautintoa ku saa käyttää vaan sormia?" Sitten meni 10 minuuttia että saatiin luokka hiljaiseksi.


Joskus taas kun kaikki ovat väsyneitä ja viittaaminen tuottaa liikaa vaikeuksia,opettajat tympääntyy meihin..kerran yhteiskuntaopin tunnilla opettaja kysyi jotain demokratiasta, ja kun ei saanut vastausta, kysyi tiedetäänkö me ylensäkään edes mitä on demokratia. Ei vieläkään käsiä pystyssä. Sitten se oli jo selvästi kyllästynyt ja sanoi: No kenen mielestä se on jotain syötävää? Siinä tilantessa se tuntui olevan hyväkin juttu kun oli juuri puhuttu eduskuntavaaleista,hallituksen muodostuksesta, ja muusta tärkeästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Luonnollisesti ihmisen biologiaa opiskellessa koulussa on tullut kämmyjä, tai paremminkin niihin liittyviä. Yksi kaveri luki väärin sanan "organismi" vahngossa "orgasmi". Ja kerran joku luki "virstanpylväitä" luonnollisesti "virtsanpylväitä". Ja ottaa päähän kun samassa luokassa on Paavo ja Pentti, ja aina opettajat sekoittaa...:D


bilsan tunnilla tapahtuu.. opettaja kysyy mitä viherkasvien lehdissä tapahtuu?? onnellisena viitaan ja saankin vastata (harmi) ja tottakai sanon yhdyntä, eikä siltä naurulta voinu korjata vastaustani yhteyttämiseksi!
olen saanut kuulla siitä vieläkin vaikka aikaa on ainakin7v.
 
Teimme ryhmän kanssa esitelmää kiikareista ja niiden toiminnasta.

Olen onnellinen ettei kukaan huomannut virhettäni. Kun oli aika esitellä kiikarien toimintaa, sanoin "kuvanvakaaja" -sanan tilalta "kuvanvatkaaja". En edes aluksi itse huomannut virhettäni, ihmettelinkin hieman esittäessäni, että mitä h*lvetin yhteistä on vatkaajalla ja kiikareilla. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Teimme ryhmän kanssa esitelmää kiikareista ja niiden toiminnasta.

Olen onnellinen ettei kukaan huomannut virhettäni. Kun oli aika esitellä kiikarien toimintaa, sanoin "kuvanvakaaja" -sanan tilalta "kuvanvatkaaja". En edes aluksi itse huomannut virhettäni, ihmettelinkin hieman esittäessäni, että mitä h*lvetin yhteistä on vatkaajalla ja kiikareilla. :D
Esitelmissä lukuvirheet on kans aika pahoja.Samoten jos luetaan jotain tekstiä ääneen, ja joku lukee aivan päin helvettiä muutaman sanan.
 
Kaiken huippuja on jo se, kun eräs tyttö kysyi biologian kokeessa:
"Onko järvissä kaloja?" Tiedä sitten kysyikö puhdasta tyhmyyttään...:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Heh hee... uhh... Kiitos siitä, että minua varmaan pidetään outona, sillä hihittelin tässä itsekseni vähän aikaa koulun täydessä ja hiljaisessa tietokone aulassa. Tiedätte varmaan miten vaikeaa on olla nauramatta kun naurattaa ja yrittää olla nauramatta. Onneksi sain koottua itseni. :)

Erittäin vaikeaa, kerrran luin sen Godai Elemental Forcen arvostelun täältä ja repesin täydessä tietokoneluokassa jossa kaikki oli ihan hiljaa ja melkein tipuin penkiltä, porukka vähän katto :rolleyes:
Noh, täälläkin on tullu ton Feldonin postausten takia parit kunnon naurut (esim. se Pinky Pink. juttu "ei saa laittaa pistorasiaan" jne.)jonka jälkeen porukka kattonu ku vajaamielistä, siistiä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom