Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Haze

Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Onko demossa nettipeli?

Ei ole vastakkain, mutta 4 pelaajan co-op on.

Olisi ollut hauska päästä testaamaan vastakkainkin ja näkemään sekin, voiko onlinessä laittaa autoaimin pois päältä kaikilta. Timesplitters kolmosessahan ei saanut sitä pois päältä kaikilta servulla, vaikka toki jokainen pelaaja sai laittaa itse sen pois.

Pelin resoluutio on kyllä varmaan aika alhanen, ainakin siltä vaikuttaa.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Pelin resoluutio on kyllä varmaan aika alhanen, ainakin siltä vaikuttaa.

Joo ei tuo mitään 1080p ole, mutta toisaalta peli on aika selkeän näköinen.

Saa nähdä innostunko pelaamaan tätä netissä vai jatkanko edelleen COD4 parissa.
Mutta kyllä yksinpelin ainakin haluan pelata läpi, eli en ainakaan minä aio perua varaustani.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Olipahan just sellainen kuin odotinkin eli ei omaan makuuni. Onneks on nopea netti niin ei tuokin lataus tuli nopeasti ja ei aikaa menettänyt. Toihan oli niin tusinaräiskintää kuin vain voi olla.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Joo ei muhun kyllä tää iskeny yhtään. Eikä tuo Nectar niin ihmeellinen ollut kuin olin kuvitellut.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Nectar on itse asiassa paljon parempi kuin mitä itse olin odottanut, se tulee luomaan peliin jännän rytmin ja sen seuraaminen on tärkeää. Tulee vähän mieleen Gearsin active reload. Ja moninpelissä tulee olemaan vielä hienompi ominaisuus.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Hyi helvetti miten ruma ja tylsä peli. Lainattu vähän sieltä täältä; Far cryta, Haloa, hieman Army of two läppää jnejne... Oisin ostanut jos en olis kokeillu demoa. Hirveetä ylihypetystä, joku Timeshittiki on parempi.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Joo o... tulipahan ladattua.

Vähän jäi outo fiilis. Aikoinaan odotin todella paljon tolta peliltä. Sitten videoita katellessa alko vähän into laskemaan. Ja nyt ennen kuin demon imasin en enää odottanut juuri mitään.

Silti jotain positiivista tossa demossa oli. Ainakin se oli paremman näköinen mitä odotin.

Huonoa sitten oli demon pituus.... Odotin pidempää kun paketin koko ei kuitenkaan ollut ihan pieni.

Toinen mikä kävi häiritsemään oli ne aseet. Pistooli oli just sellanen perus ritsa mitä jokapelissa on.

Rynkyistä se mantelin vekotin oli kans suht heikko verrattuna rebelien versioon. Kaikkein eniten niissä jäi häiritsemään kakkos tulen puute. Ainakaan ite en huomannut sille mitään nappulaa. Nykypäivänä se alkaa olemaan jo suht suuri puute tollasessa pelissä. Codissa jne sen voi viellä sulattaa, tollasessa "arcade" räiskinnässä se taas on enemmänkin vaatimus.

Se nectari tsydeemi oli ihan "jees" ei nyt todellakaan mikään päätä huimaava erikoisuus, mutta ihan ok lisä.

Ääninäyttely oli kanssa melko karua kuunneltavaa :eek: varsinkin se hirmu draama pilotin kanssa ...

Jos pelissä ei olisi cooppia jättäisin varmaankin ostamatta. Nyt voin kuitenkin harkita jos joku päivä tulee vastaan tarpeeksi halvalla.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Joo o... tulipahan ladattua.

Vähän jäi outo fiilis. Aikoinaan odotin todella paljon tolta peliltä. Sitten videoita katellessa alko vähän into laskemaan. Ja nyt ennen kuin demon imasin en enää odottanut juuri mitään.

Silti jotain positiivista tossa demossa oli. Ainakin se oli paremman näköinen mitä odotin.

Huonoa sitten oli demon pituus.... Odotin pidempää kun paketin koko ei kuitenkaan ollut ihan pieni.

Toinen mikä kävi häiritsemään oli ne aseet. Pistooli oli just sellanen perus ritsa mitä jokapelissa on.

Rynkyistä se mantelin vekotin oli kans suht heikko verrattuna rebelien versioon. Kaikkein eniten niissä jäi häiritsemään kakkos tulen puute. Ainakaan ite en huomannut sille mitään nappulaa. Nykypäivänä se alkaa olemaan jo suht suuri puute tollasessa pelissä. Codissa jne sen voi viellä sulattaa, tollasessa "arcade" räiskinnässä se taas on enemmänkin vaatimus.

Se nectari tsydeemi oli ihan "jees" ei nyt todellakaan mikään päätä huimaava erikoisuus, mutta ihan ok lisä.

Ääninäyttely oli kanssa melko karua kuunneltavaa :eek: varsinkin se hirmu draama pilotin kanssa ...

Jos pelissä ei olisi cooppia jättäisin varmaankin ostamatta. Nyt voin kuitenkin harkita jos joku päivä tulee vastaan tarpeeksi halvalla.

toi pilas tunnelman totaalisesti
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Ääninäyttely oli kanssa melko karua kuunneltavaa :eek: varsinkin se hirmu draama pilotin kanssa ..

Haha, joo tohon asti itse pelasin. En ole tönkömpää dialogia nähnyt pitkään aikaan. Siis miten voi edes tehdä noin huonosti jonkun kohtauksen! :rolleyes:
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Joo sen kohtauksen olis voinu jättää suosiolla pois. Ne omien tyyppien pihveilyt oli jo tarpeeks typeriä :/
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Näytti ja tuntui vähän tusinaräiskinnältä...
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Kyllähän ylempänä oli jos jonkinmoista mielipidettä. Itse lukeudeuin lopulta niihin, jotka pitivät demosta. Omalta kohdalta en pahemmin noita mainosmiehiä kuuntele, niin odotukset ei mitkään uskomattoman suuret. Peli oli mukavasti jaksotettu, välillä putkea, mitä korjattiin taas väljemmillä osuuksilla. Jälkimmäisissä aina pienoista taktikoinnin mahdollisuutta.

Grafiikka oli parempaa mitä odotin. Ei tietenkään millekään Killzone 2:n rinnalle pääse, mutta ei kyllä kalpena näiden muiden viimeaikaisten normi räiskintöjen rinnalla. Värimaailma harvinaisen avoin.

Kontrollit olivat toimivat ja säätövaraa löytyi. Monipuoliset asetukset ja kokoversiosta tulee löytymään kaiketi myös monipuolisesti pelimahdollisuuksia. Netissä, yksin ja kaverin kanssa. Ääninäyttely oli aika vaisua, eikä aseidenkaan äänet vakuuttaneet. Musiikki sentään ajoi asiansa. Pelissä oli jonkin verran puutteita, mutta kyllä tässä on pienimuotoisen hittituotteen ainekset. Vielä kun pelaajalehti sanoi, että peli paranee huomattavasti, kun pelaa enemmän. ;)
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Tää on niitä harvoja pelejä joita odotan vain tekijän takia. Toivottavasti kerkeis huomenna testaan demon.

EDIT: tai siis tekijän edellisten teosten takia.
EDIT 2: ja co-opin :)
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

COD4 nosti riman grafiikan suhteen ME-korkeuteen räiskinnöissä. Omituista että Haze kehtaa tarjoilla PS2 tasoista törkyä.:confused: Sitäpaitsi jäin kaipaamaan sitä vasemman liipaisimen tähtäystä, mikä on kyllä melkein kaikissa muissa peleissä.
 
Ylös Bottom