Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Haze

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jujze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Ja veikkaisin että demossa pelataan taas jotain median puhkikuluttamaa tehtävää..

Aikaisemmin taidettiin jossain uutisoida, että kyse olisi netti-coop demosta. Puhkikuluttu tai ei, niin eiköhän tuota netissä jaksa tahkota jonkin aikaa siitä huolimatta.

Ja juu, pistän kyllä itsekin tämän lataukseen, jahka kerkeän. Voi sitten harkita, ostaako peliä vaiko ei.

EDIT: Täältähän tuo uutinen löytyi:
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=4556
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Toivottavasti demo on sitten myös haastava, monet co-opit menettävät paljon sillä että itse pelin vaikeus aste on muutenkin aivan helppo ja tähän annetaan vielä 3 lisäpelaajaa antamaan apua niin menee homma lähinnä ampumaharjoitukseksi. Intensiivistä tiimipeliä jossa jokainen pelaaja on tervetullut lisä niin homma on paljon nautittavampaa. Ainakin joidenkin previikkojen puolestä näin pitäisi homman olla, mutta toivottavasti myös demossa.

Timesplitterseissä on ainakin co-op vaikeimmalla ollut todella kamppailua eloonjäämisestä :D
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Kyllähän toi demo on ehdottomasti ladattava. Sentään yksi PS3:n tärkeimmistä yksinoikeuksista tänä vuonna. Mutta videot eivät kyllä ole minua vakuuttaneet, ainakin grafiikka melko heikkoa. Noh, toivottavasti tuo co-op (pelin pääasia) ja nettipeli ovat hyviä. Mutta kyllähän nuita muitakin pelejä on tulossa ja kun Codi ja GTA IV ovat vielä hyvässä vauhdissa niin tiukkaa tekee ostanko tuon.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Kyllähän toi demo on ehdottomasti ladattava. Sentään yksi PS3:n tärkeimmistä yksinoikeuksista tänä vuonna. Mutta videot eivät kyllä ole minua vakuuttaneet, ainakin grafiikka melko heikkoa. Noh, toivottavasti tuo co-op (pelin pääasia) ja nettipeli ovat hyviä. Mutta kyllähän nuita muitakin pelejä on tulossa ja kun Codi ja GTA IV ovat vielä hyvässä vauhdissa niin tiukkaa tekee ostanko tuon.

Tuohon on vähän pakko takertua, ei ole Haze:lla paljon saumoja kun laitetaan vaikka MGS4:n rinnalle :D
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Tuohon on vähän pakko takertua, ei ole Haze:lla paljon saumoja kun laitetaan vaikka MGS4:n rinnalle :D

Sen takia se onkin "yksi tärkeimmistä", ei "tärkein".

Mielenkiinnolla täälläkin odottellaan demoa. Voisi sanoa, että pieni hypekärpänen on purrut meikäläistä.

E: Ja kappas tuhannes viestikin samalla
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Tuohon on vähän pakko takertua, ei ole Haze:lla paljon saumoja kun laitetaan vaikka MGS4:n rinnalle :D

Pitää kuitenkin muistaa se, ettei MGS4 ole kaikille vuoden odotetuin peli, eikä se välttämättä ihan istu suoraviivaisen tulituspelin genreen samalla tavalla kuin HAZE. Itseä tämä ei ole vielä onnistunut sytyttämään, toivottavasti demo tekee sen.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Toivottavasti demo on sitten myös haastava, monet co-opit menettävät paljon sillä että itse pelin vaikeus aste on muutenkin aivan helppo ja tähän annetaan vielä 3 lisäpelaajaa antamaan apua niin menee homma lähinnä ampumaharjoitukseksi.
Luulisi kuitenkin, että tuossa voi valita vaikeustason. Ainakin lehdistön testaamissa demoissa niin on voinut tehdä.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

On kulunut vähän aikaa siitä että on pystynyt innostumaan hazesta, trailereita on ollut vain pari, mutta ne ovat pukanneet intoa, muttei tarpeeksi. Ehkä demo räjäyttää tajunnan..
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Toivottavasti demo on sitten myös haastava, monet co-opit menettävät paljon sillä että itse pelin vaikeus aste on muutenkin aivan helppo ja tähän annetaan vielä 3 lisäpelaajaa antamaan apua niin menee homma lähinnä ampumaharjoitukseksi. Intensiivistä tiimipeliä jossa jokainen pelaaja on tervetullut lisä niin homma on paljon nautittavampaa. Ainakin joidenkin previikkojen puolestä näin pitäisi homman olla, mutta toivottavasti myös demossa.

Timesplitterseissä on ainakin co-op vaikeimmalla ollut todella kamppailua eloonjäämisestä :D

Jep, täysin paikkansa pitävä juttu. Ajattelin että jos tämän hankkisin niin kavereitten kanssa co-opilla yheltä istumalta läpi vaikeimmalla vaikeusasteella. Demo ratkaisee.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Haze demo storessa

ja kookas 1,5gt paketti vielä.

Joo vois varmaa imuttaa ja katella minkälainen on... Luulen melkeinpä että tätä peliä ei tule hankittua.. ON kuitenkin tommost scifimättöö pelannu aika paljo.. esm TimeShift oli todella pettymys.. sen onneks löys paril kympil kaupasta mutta en usko että on kovin vakuuttava tää peli.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Hmm.. tästä voi tulla yllättävän hyvä peli nimittäin. Pelasin kerran nyt demon läpi. Toivottavasti lopullisessa pelissä voi säätää tähtäimen nopeutta, pelin ohjaukset on todella sulavat, mutta tähtäimen kääntyvyys on liian hitaalla. Kaikki muu on täysin vapaasti säädettävissä tuttuun Free Radicalin tyyliin. Nectar on oikeesti aika huumetta. :D Ja hyvää läppää lähtee. Kyllä tää vaikuttaa Free Radicalin teokselta, kaikki toimii sulavasti. Itse ainakin aion ostaa viimeistään tämän perusteella.
 
Vastaus: Haze [PS3 Hype]

Hmm.. tästä voi tulla yllättävän hyvä peli nimittäin. Pelasin kerran nyt demon läpi. Toivottavasti lopullisessa pelissä voi säätää tähtäimen nopeutta, pelin ohjaukset on todella sulavat, mutta tähtäimen kääntyvyys on liian hitaalla. Kaikki muu on täysin vapaasti säädettävissä tuttuun Free Radicalin tyyliin. Nectar on oikeesti aika huumetta. :D Ja hyvää läppää lähtee. Kyllä tää vaikuttaa Free Radicalin teokselta, kaikki toimii sulavasti. Itse ainakin aion ostaa viimeistään tämän perusteella.

Aika lailla samanlaiset ajatukset. Peli on yllättävän hyvän näköinen vastoin omia ennakkoluuloja.
Vaikka ei 60 fps olekaan niin homma luistaa todella pehmeästi. Kontrollit kun säätää COD4 tyyliin niin ei tarvitse opetella mitään uutta. Tuota nectaria oli kyllä pakko käyttää, jotta viholliset näkyisivät paremmin. Kannattaa silti olla tarkkana:p
 
Ylös Bottom