Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
tuosta demosta ja sen grafiikasta viellä sen verran että, moni väittää Demon olleen vanha versio, kenties viimevuoden E3:sen demo pienillä parannuksilla. Mutta mitään ei ole varmistettu.
tekijöiden kuolinkorinaa murskaavan palautteen jälkeen, ei muuta
hmm tuossa tuli kokeiltua demoa muutamia kertoja ihmetellessä mitä siinä kylässä oikein tapahtui. Nyt kun kuulokkeilla menin sinne alueelle jota Mantel pommittaa siinä demon alkupuolella, näkyi siinä hetken häiriön kohdalla yhdessä kallioista makaamassa kuollut ruumis. Ja Kun tarkkaa kuunteli tuon jälkeen pystyi kuulemaan hiljaista valitusta alueella kuolleilta sotilailta. Nectar näyttää aika hyvin poistavan nämä tuskan huudot joten kannattaa pistää voluumia tuossa kohtaa väläyksen kohdalla vähän korkeammalle.
Hieman piilotettu tapahtuma mutta mielenkiintoinen silti.
Piilotettu tapahtuma? Juuri tuo ominaisuushan se juonellisesti on kaikkein puhutuin asia nectariin liittyen, ja myöhemmin demossakin tulee samaan asiaan viittaus, kun pilotti kysyy "näettekö te minua vielä?"
Eli kaikki karmivat asiat häviää näkyvistä nectaria pumppaavilta "supersankareilta", ettei leikkisotafiilis ja hirveä mättö kaikkoa sotilaiden mielestä. Tän takiahan nettipelissäkin kuoleman feikkaaminen on hyödyllistä, koska silloin häviää nectarmiesten näkyviltä. Samoin tätä käytetään yksinpelissä, jos tulee epätoivoinen tilanne.
Jopa dajari tajuaa nuo, varsinkin kun fläsärin kohdalla kuuluu karmivaa huutoa.
Famitsu on arvostellut Hazen. Arvosanat löytyvät spoilerin takaa...
Vertailun vuoksi: The Orange Box (PS3/Xbox 360, EA): 9 / 7 / 9 / 9 - (34/40)Haze (PS3, Ubisoft): 9 / 8 / 9 / 8 - (34/40)
Tahtoo nektaria työpäiviksi...
En edes kehtaa sanoa, mitä mieltä olen Famitsusta (ja hei kamoon, japanilaiset arvostelemassa räiskintöjä?), mutta ei tuo demo nyt niin järkyttävältä vaikuttanut kuin kommenttien perusteella olisi saattanut odottaa. Sellaista leppoisaa perusräimettä. Ihan persetin lyhythän tuo demo oli, joten sen perusteella on turha mitään tuomitsevia johtopäätöksiä vetää. Halo 3:n viidakko sen sijaan tuntuu tuon viidakko-osuuden jälkeen perin kauniilta. Tai no siltähän se on aina tuntunut.
Piilotettu tapahtuma? Juuri tuo ominaisuushan se juonellisesti on kaikkein puhutuin asia nectariin liittyen, ja myöhemmin demossakin tulee samaan asiaan viittaus, kun pilotti kysyy "näettekö te minua vielä?"
Eli kaikki karmivat asiat häviää näkyvistä nectaria pumppaavilta "supersankareilta", ettei leikkisotafiilis ja hirveä mättö kaikkoa sotilaiden mielestä. Tän takiahan nettipelissäkin kuoleman feikkaaminen on hyödyllistä, koska silloin häviää nectarmiesten näkyviltä. Samoin tätä käytetään yksinpelissä, jos tulee epätoivoinen tilanne.
Jopa dajari tajuaa nuo, varsinkin kun fläsärin kohdalla kuuluu karmivaa huutoa.
Good things:
Good tempo, varied environments, some deep story, beautiful game.
Bad Things:
sluggish and boring introduction, repetitive enemies, weak artificial intelligence
GameReactor antoi Resistancellekin 6/10 ja monet kyllä pitivät siitä erittäin paljon.
Viper7 sanoi:eh? tuo AI nyt vaikutti kohtalaiselta mitä Demon vihollisista ottaa irti, ja co-op:ina tuon yksinpelin voi suorittaa jos omat ai kaverit jää seiniin nyhkyttämään.