Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --Tom--
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

mulla numero on #21 ja pelissä nimi on Max Power ( ei siis ole oikea nimeni :P)
2 peliä vasta noin pelannut ja tehot on ollu vähän sitä sun tätä 0+1 :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joku kusipää on mennyt häviämään tänään 11-2 meidän joukkueella ja epäilykset ovat FIN Potilaassa, syyllinen tunnistakoon minulle! :mad:

Joku kusipää on mennyt häviämään tänään 11-2 meidän joukkueella ja epäilykset ovat FIN Potilaassa, syyllinen tunnistakoon minulle! :mad:

Tunnistan kylä että jotkut pelin hävisin mutta en tahallaan kyllä hävinnyt

Oli kyllä pahoja vastuksia silloin...l

Täytyy kyllä tunnustaa että olin pelaamassa tuota peliä... Mut se oli Swedish Slaphots:ia (lohko 1:ssä 30 parhaan joukossa) vastaan, ja kuten varmaan kaikki jo tietää, ne käyttää vaan sitä yhtä varmaa maalinteko-kikkaa :rolleyes:

Täytyy kyllä tunnustaa että olin pelaamassa tuota peliä... Mut se oli Swedish Slaphots:ia (lohko 1:ssä 30 parhaan joukossa) vastaan, ja kuten varmaan kaikki jo tietää, ne käyttää vaan sitä yhtä varmaa maalinteko-kikkaa :rolleyes:

Ja nää vammaset ei suostu edes pelaa kun 2vs 2 pelejä.. siis nää hurrit.

Mutta 11-2, no anyways tehtiin uus tiimi, jonne meni 6 tästä joukkueesta. Tän joukkueen lohkosijoitus on tällä hetkellä 48, joten ei ollut paljon järkeä jatkaa enää tällä joukkueella.. Tein sammugista tj:n ja saatte tehdä tälle joukkueelle mitä haluatte..

Ai että saatiin makea voitto teistä 0.5 sekuntia ennen loppua :D Hyviä jatkoja teille.

Ylös Bottom