Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vielä olisi tilaa kiinnostuneille ja edelleenkään ei tarvitse olla mikään huippu pelaaja! Ja qolazor jos et ole huomannut niin olen lisännyt sinut jo joukkueeseen..
Mukana oot LeBa. lisäilen sut tänään joukkueesee.. Ja kaikille tiedoks, että en pääse pelaan ke-la ajalla, mutta toki voitte pelata keskenänne joukkueelle voittoja!
Jotta opittais tunteen/ muistaan toisia paremmin, niin ajattelin pistää tohon ekaan viestiin PSN-id:n ja pelipaikan lisäks pelaajien numerot ja sukunimet.. Tällä hetkellä en pääse pleikalle, joten jos haluaa numeron/ nimen näkyviin jo nyt niin voi ilmoittaa täällä. Jos jostain syystä ei halua, että oma nimi näkyy täällä niin kertokaa mulle. Muuten päivittelen ton listan varmaan jo sunnuntaina..
PS. Teen luultavasti lähitulevaisuudessa joukkueen sisäisen pistepörssin tänne..
PSN-id: MysterMistery, #26 ja sukunimi Hämäläinen.
Samalla voisin, jos vain arvon tj:lle sopii, siirtyä oikealta laidalta pelaamaan keskelle. Jotenkin sentterinä on niin paljon luonnollisempaa pelata. Myös vasen laita ois ehkä parempi kuin oikea laita, kun kätisyys ei oikein osu (tullut missattua ihan jumalattomasti one-timereita oikealla laidalla )
voi s**tana että tuntuu kivalta kun menee ohjain jumiin kesken pelin... nytkin ollaan 2-0 johdossa niin ei kehtais lopettaa peliä. Pelataan siis kahdestaan
Mysterille sen verran, että mulla jää välillä jumiin viestin kirjotukseen ja on pakko rebootata kone ja se ärsyttää ihan sikana! Ja riztoo ja Potilas ootte mukana, kutsun teidät tossa vähän myöhemmin joukkueeseen!