Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --Tom--
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

qolazor vois tulla hyökkäyksen laidoille venyttämään verkkoja;) sentterikin käy hyvin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Vielä olisi tilaa kiinnostuneille ja edelleenkään ei tarvitse olla mikään huippu pelaaja! Ja qolazor jos et ole huomannut niin olen lisännyt sinut jo joukkueeseen.. :D
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Mä voisin kans liittyä, pelaisin centteriä tai laitaa.:D

id:LeBaster
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Mukana oot LeBa. :D lisäilen sut tänään joukkueesee.. Ja kaikille tiedoks, että en pääse pelaan ke-la ajalla, mutta toki voitte pelata keskenänne joukkueelle voittoja! ;)
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Jos vielä mahtuu mukaan niin hyökkääjän paikkaa pelaisin mieluiten ja PSN: riikonen
:)
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Mukana oot kysyn joukkueen toiselta tj:ltä jos hän voisi kutsua sut, koska itse pääsen pleikalle vasta sunnuntaina.. :D
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Jotta opittais tunteen/ muistaan toisia paremmin, niin ajattelin pistää tohon ekaan viestiin PSN-id:n ja pelipaikan lisäks pelaajien numerot ja sukunimet.. Tällä hetkellä en pääse pleikalle, joten jos haluaa numeron/ nimen näkyviin jo nyt niin voi ilmoittaa täällä. Jos jostain syystä ei halua, että oma nimi näkyy täällä niin kertokaa mulle. Muuten päivittelen ton listan varmaan jo sunnuntaina.. :D
PS. Teen luultavasti lähitulevaisuudessa joukkueen sisäisen pistepörssin tänne..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
PSN-id: MysterMistery, #26 ja sukunimi Hämäläinen.

Samalla voisin, jos vain arvon tj:lle sopii, siirtyä oikealta laidalta pelaamaan keskelle. Jotenkin sentterinä on niin paljon luonnollisempaa pelata. Myös vasen laita ois ehkä parempi kuin oikea laita, kun kätisyys ei oikein osu (tullut missattua ihan jumalattomasti one-timereita oikealla laidalla :o)
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

PSN Vazion #79 ja varaan kyllä vain OL paikan kiitän ja kumarran :)
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

voi s**tana että tuntuu kivalta kun menee ohjain jumiin kesken pelin... nytkin ollaan 2-0 johdossa niin ei kehtais lopettaa peliä. Pelataan siis kahdestaan :mad:
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Paikkaa hakisin mieluiten OL mutta muukin paikka käy:p

Mikki on ja olen ennen pelannu tuossa kisaveikoissa..

kutsua vaan....
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Mysterille sen verran, että mulla jää välillä jumiin viestin kirjotukseen ja on pakko rebootata kone ja se ärsyttää ihan sikana! :( Ja riztoo ja Potilas ootte mukana, kutsun teidät tossa vähän myöhemmin joukkueeseen! :D
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Numeroni ois #24 ja sukunimi Heirala..

Onkos täällä muuten aktiivista porukkaa?;)
 
Vastaus: HC Brakeaways rekryää [NHL 09]

Pitäis olla, toivotaan niin! :D

PS. Vaihdapas tota sun kuvausta joukkueen osalta.:D
 
Ylös Bottom